katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..
tukaj pi?e da prvo naj bi menjal olje, in potem postopki naprej.
V?eraj sem naredil ro?no regeneracijo in potem ?e kalibriral injektorje. Je razlika, je bolj tih ne cuka in bolj konstantno vle?e. V zadnje je to naredil Pelko cca 35000km nazaj.
Regeneracija mi je trajala cca 30 min, avto dr?i na cca 1800 obratih, vmes se spreminja zvok motorja, sklepam da spreminja vbrizg. Po moje je tudi bolj optimalna ro?na regeneracija.
Pred kratkim sem dal odstraniti DPF flter, pa me zanima katero olje priporo?ate za ta motor vnaprej. Do sedaj sem vedno to?il dexelio, zdaj pa me zanima ?e avtu lahko privo??im kaj bolj?ega:)
Hvala za mnenja.
mazda 6
120 CD, let. 2006
najprej povej pri komu in za kolko si ga odstranil, ter porabo Po moje lahko vlije? vsako dobro olje noter za dizle
Obra?am se na vas, ?e bi kdo ?e imel podobno te?avo.
Imam Mazdo 6 CD 120, letnik 2007. ?e prej sem opazil da pri dalj?i vo?nji na avtocesti nenadoma zgubi mo?, danes pa se mi je zgodilo pri vleki prikolice, da sploh ni mogla ve? vle?i, tako da semse moral ustaviti.?elel sem nadaljevati vo?njo, vendar ni imela mo?i niti za speljevanje. Ko sem ugasnil motor in ?ez ?as spet dal kontakt je ?rpalka goriva spu??ala ?udne zvoke, kot da deluje zelo po?asi. ?ez 5 min se je avto normalno zagnal in normalno nadaljeval vo?njo.
Na armaturi se ni pri?gala nobena lu?ka in tudi prej se je te?ava re?ila kar sama med vo?njo.Zdaj se ni mogla, ker sem imel zadaj prikolico.
Kaj bi bilo narobe?
natanko tako, na istem motorju, sem imel zapacan EGR ventil. Brez kakr?nih koli lu?k. Vseeno ti priporo?am da ga priklopi? na tester, da ne bo? ?raufal brez veze.
No fantje,sem ?e pisal na to temo, pa ni blo strokovnjaka z mojo te?avo . Klimo sem napolnil, oz. dopolnil ker ni bila prazna, vendar ne hladi kot mora, ?e dam na 15 st. in ventilator na 3/4 se jo je komaj kaj ?utit. V slu?benem Berlingotu, samo v?ge? pa ti je ?e mraz, tako da moram kombinirat malo z gretjem. Kaj bi lahko bilo? Rele mislim da ni ker klima ves ?as piha malo mrzlo. Sej veste kdaj se spomnim, ko je zunaj 34 stopinj Mo?, kateri mi jo ne napolnil, je opazil neko razliko v tlakih, pojma nimam kaj, da mo?no da je ?el nek ventil pri kompresorju, katerega je mo?no menjati samo z demonta?o kompresorja? Ima kdo kaj pojma o tem??
Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004
Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat".
ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.
Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo.
Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.
Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem.
Lep pozdrav.
Jaz pa mo?no sumim da ti je zabilo cedilce v karterju, ?e gori lu?ka olja?
Sam ultra je za bencinarje mas pa novejso ultra dpf ki je za dizle... baje da zdej to olje "ultra dpf" dajo tudi v mojo masino notri... prej pa uno navadno dexelia dpf...
sej link sem dal od ultra dpf.. in je cenej?i :ne vem:
kaj pa ta predra?un, je vredu cena za komlet filtrov z oljem?
v?eraj sem opazil da mi pri tretji zavorni lu?i te?e voda po notranji strani ?ipe. Ko sem snel plastiko sem opazil da je na spodnji strani napita z vodo tista spu?va. Od kje bi lahko pri?la voda? Pogledal sem ?e slu?ajno pu??a cev za pranje, samo ni videti kakih po?kodb in ?e prav suha je bila.
To?no to se meni dogaja. Zdej pa bogsigavedi kdaj bo pretekl tistih 10000km, da se u?enje spet aktivira
Se pravi do 6000km se aktivira vsakih 1500km, potem pa na 10000. Skoda k ne mores vidt kolk se manjka do teh internih 10000. Mogo?e v kakem skritem meniju.
A sta med tem opazla kako pove?anje obratov?
Ne, jaz nisem opazil spremembe v obratih, je pa o?itna sprememba v delovanju motorja, misli? da je kaj narobe
Mene pa zanima, ?e je kdo ?e opazil, da se mu tole izvaja. Gre za FL ?estko, dizelca. V manualu pi?e:
Injection Amount Learning Function
• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries
out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and
after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:
? Engine is idling
? Shift lever is in Neutral position
? Vehicle speed is 0 km/h
? Engine coolant temperature is between 65…95 °C
? A/C is not operating
? Accelerator pedal is not depressed
? DPF regeneration is not performed
• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning
function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In
addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service
intervals (refer to the workshop manual).
Gre se za to, da mi spet malce cukne na AC ko se nekaj ?asa peljem s konstantnim gasom, potem ga pa narahlo pohodi?. To sicer ni prvi?, vedno pa to uredi za par 10.000 km, u?enje ?ob na testerju.
?e tole prav razumem, ima mazda vgrajeno avtomatsko u?enje, ki se izvaja ob zgoraj izpolnjenih pogojih, ampak nisem ?e opazi. Kaj naj, pustim laufat doma na ?tantgasu, pa da vidmo kaj bo :-)
aha, jst to sli?im, dejansko se spreminja zvok motorja v leru, na mestu, po pribli?no 30 sekundah, ampak ne vedno.
Ali ma ?e kdo izku?nje s hrupom okrog vrat pri vi?jih hitrostih, tam nad 90km/h se za?ne pojavljati? Ali se da vrata kaj bolj na tesno nastavit? Nisem niti dal pozornosti, dokler mi ni dejal brat ko sem mu posodil avto, sem mislil da je to normalno, ko sem poizkusil njegov hyunday elantra 2003, je bilo sli?ati motor, okrog vrat pa tiho..
?e vedno imam te?avo s slabim delovanjem klime. Peljal sem napolnit plin, katerega je bilo dovolj. Klima mi poleti niti pod razno dovolj ohladi, za zdaj ko je de?, za odvla?it prednjo ?ipo ?e gre. Ko mi je mehanik polnil klimo, je rekel, da je prevelika razlika med enim in drugim pritiskom, da naj pogledam pri kompresorju da je en ventil ki ne dela? Je kdo imel podobno te?avo, oz. ve za kaj se sploh gre?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ODLI?NO. Hvala ti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani