Delovanje katalizatorja lahko preveris tako da z obd2 ?italnikom pogledas drugi o2 senzor v na?inu liveview. Le ta se ne sme preve? spreminjat, mora bit kar dokaj konstanten. Pogoj za ta test je da je delovanje motorja v zaprti zanki-topel motor. Tako da ni nujno da je katalizator zani?. Drugi test je s termometrom-laser ali ir. Na izhodu iz katalizatorja mora bit vi?ja temperatura kot na vhodu.
Pri 332000 je bil ?e originalen not. Delane dolge relacije. Je bil pa ?e star model motorja z enim o2 senzorjem, tako da ni bilo kontrole delovanja katalizatorja.
Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.
Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10).
Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.
?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24.
?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)
Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.
Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!
Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).
?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.
Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.
Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.
LPB
Pa avto obvezno na fiksna stojala in ne samo na avtodvigalko!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e kadi belo lahko pu??a hladilna teko?ina in nima veze z lambdo. Mogo?e se je lu?ka prizgala tudi zaradi tega.
Bel dim bi lahko bil tudi zaradi prekratkih relacij, ker se lahko zelo veliko kondensa nabere in ko ga stisne? za?ne to ven metat.
bi bilo treba preverit z ra?unalnikom, ker ni ravno poceni kos za menjavo.
Se prizge lucka za prvo ali za drugo sondo? Ce se za drugo, potem je lahko tudi nedelujoc katalizator in ne lambda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani