Evo ko je debata ravno o zavorah. A se strinjamo z napisanim ? Alex?
Katere avtomobile srednjega razreda se splača kupiti?
Na uradnemu servisu ti izbrisejo "drugi" kljuc pa je
Ne recem, da merjenje z urico ni pravilno, ampak kdo to dela? Mehanik, uradni serviser? Jest se nobenega nikoli nisem videl. Vizualno pregleda zavore in na podlagi tvojih izkusenj oz. problemov potem postavi diagnozo ( ali so diski, ploscice ali pa oboje za zamenjat). Diske pa tudi redko kdo se dreja, ker se cenovno ne izplaca. Velika je razlika med teorijo kaj bi kao morali mehankarji delati in kaj potem v praksi naredijo. Tudi vsaj vijak ima svoj moment s katerim naj bi bil zategnjen pa nebos videl, da skace okol z moment kljucem za vsak vijak.
Skratka bodite pozorni, ker jest sem ze svasta videl. Recimo samo pri zavorah: mehankar zamesal vodila (zgoraj, spodaj), namrec vodila niso iste dolzine. Ko je menjal zadnje ploscice ni batek pravilno naravnal, saj ima batek utor, kateri se usede v ploscico.
Popravljeno od Scr3am
Mogoce, kot zanimivost : 3 mesece nazaj sem se ustavil na nekem klancu in sem avtomaticno zategnil rocno... Takoj, ko sem speljal sem cutil nek upor in mi je bilo takoj jasno, da je zastekala celjust. No ugl. celjust je tok zastekala da je bil disk vrel in se je ze slisal pokajoc zvok ( temperaturna razlika). No ugl.disk po treh mesecih ni niti malo zvit pa se je tok segrel, da je bila ze feltna kar lepo topla na otip. Par dni nazaj sem menjal gume in kot vedno sem se razdrl zavore ter vse podmazal in opazil, da so tudi ploscice malo bolj pobrane. Sicer nic kriticnega, saj sta obe enakomerno pobrane, ampak vseeno. Kar hocem povedat je, da kljub temu da je bil disk izpostavljen extremnim temperaturam se ni niti malo zvil in to v zimskem casu kjer se disk po hitrem postopu segreje in nato ohladi. Je pa vse komplet ATE. Moje mnenje je, da kupis neko normalno znamko in nebi smelo biti problemov. ATE, Ferodo, textar, zimmerman, brembo itd. Vse te znamke morajo spilat in ne sme priti do zvitja. Ce pride je problem nekje drugje in ni v disku.
Obstaja tudi moznost, da je prislo do slamparije pri montazi in se recimo pesto ni lepo posmirglal ob menjavi.
Upam, da resis cim prej in s cim manj stroskov
Razširi@Damijanini glih tak da luknjani diski kr pokajo!
Mam na obeh Mazdah luknjane diske in na nobenih diskih ni nič spokalo. 😉
Na M3 mam Zimmerman že cca40kkm in ni spokano, pravtako zavore delajo brez problema nič ne cvili, nič ne trese, tehnični bp.
Na M6 imam pa od M6MPS celjusti in luknjane Mtec diske, pravtako nobenih problemov z zavorami.
Pa sem enkrat konkretno sprobaval kolk dobro zavirajo (parkrat 160-0) pa še vedno brez razpok, brez tresenja... 😉😎
Logicno. Diski so narejeni, da prenesejo visoke temperature. Zvijejo se ce imas res cunga lunga firmo ali pa da problem tici nekje drugje (zastekana celjust itd.)
Jest osebno nisem imel nikoli problemov s tresenjem tako pri prvi kot pri drugi generaciji pa imamo sedaj dve sestki doma. Je pa res, da sem vedno dal kvalitetne ploscice. Na mojemu so trenutno ATE (prej zimmerman), ocetova ima textar. Na bivso sestko je pa zdajsni lastnik dal brembo pa nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Zvozenih vec kot 100k km in se samo ploscice menjavajo
edit: Sem imel tudi zjebano pesto pa ni nikoli nic treslo. Le lezaj je po hitrem postopku dobil spet luft.
Imas prav poseben sprej za MAF. Da nebi s kaksnim brake cleanerjom cistil, kot to nekateri pocnejo. Jest imam od liqui moly maf sensor cleaner.
Liqui Moly čistilo za senzor pretoka zraka Air Flow Sensor Cleaner, 200 ml | mimovrste=)
Pa tocno to sem napisal eno stran nazaj... Bolj je pomemben zagonski tok kot pa Ah. Seveda ob prepostavki, da imas notri dovolj mocan aku. za svoj avto. Sicer pa sploh nevem kaj komplicirate... odpres navodila in preberes, koliko mora biti mocan aku in taksnega kupis z razliko, da si pozoren na zagonski tok. Lahko se pa preprosto zapeljes dso trgovine in ti bojo oni povedali kako pa kaj.
Popravljeno od Scr3am
To je normalno in nic ne manjka. Sem slikal pri istem avtu. Preveri, ce ti slucajno kje antifriz spusca v nasprotnem primeru pa zna biti, da je termostat zastekal in je sedaj vedno v odprti poziciji. Ce imas obd scanner si lahko tudi z njim pomagas. Ce imas 1 km do mehanika se zapelji v nasprotnem primeru pa avtovleka bo bolj ziher . Edino kar mi tuki ne gre skupi je DSC off lucka.
Popravljeno od Scr3am
Tu pride do izraza zagonski tok.
Ja valda da nima veze. Edini minus je da bos vec placal za mocnejsi akumulator, katerega pa ne potrebujes oz. ti ne pride do izraza. Nekako tako, kot da imas 32Gb rama racunalnik pa uporabljas samo za internet. Bolj pomemben podatek je A oz. zagonski tok. Ta naj bo cim visji...sploh ce govorimo o dizlu k ni garanžiran oz. stoji uzuni na mrazu.
Popravljeno od Scr3amZakaj je pa potrebno razdirati sedez ? Koliko je meni znano je na sedezu samo zatic, kateri se zatakne v drug zatic, kateri je za sedezom. Slednjega upravljas z zajlo, katera je v prtljaznem prostoru. En naj v prtljazniku vlece tiste kljuke drugi naj pa opazuje ali zatici normalno delujejo. Po vsej vrjetnosti je zatic (za sedezom) v okvari in je konstantno odprt in se zaradi tega sedez nemore zatakniti.
Bela usedlina je lahko tudi, kot posledica kratkih vozenj. Upam, da zrihtas in da nebo potrebno menjati tesnila glave
Pismo pa res. Sem sel sedaj po kataloski gledat. Sem bil sigurn da ima ketno...
1.)
2.)O DPFju imas na forumu ogromno napisanega, ampak opazis pa tako, da se se poraba malenkost dvigne in prav tako tudi obrati. Najboljsa vrjanta bi bila pa preko obd scannerja oz. se boljsa vrjanta da imas aftermarket android radio pri katerem imas lahko konstantno obd vmesnik povezan in lahko kadar koli dostopas do live data.
3.) Kolikor vem je pri dizlu potreben reset intervala. Lahko ga resetiras z obdjem oz. tudi rocno ce se ne motim. Youtube sigurno ve.
4.) Radio nima pin kode.
5.) osebno mislim, da ni prezahtevno za hobi mehanika, ampak bi na tvojemu mestu vsaj prvic peljal k mehaniku, da bi na lastne oci videl kako pa kaj. Naslednjic pa lahko ze sam probas. Konec koncev pa to ni ravno drag poseg.
6.) CD 140 ima pravtako ketno
8.) S Simonom se lahko zmenis za nadomestni avto
Pa tudi vprašanje, kdaj zaprejo nalog enkrat, ko je vpoklic opravljen. Meni so menjali zadnje amortizerje pri dvižnih vratih (vpoklic) pa sem se čez en mesec oglasil pri drugemu serviserju glede druge zadeve in so mi poleg želeli še ta isti vpoklic narediti. Ko sem jim razložil, da sem to že opravil so rekli, da vrjetno niso zaprli naloga.
Jest imam tudi bolj, kot ne slabe izkusnje in na zacetku mogoce res pomaga wd-40, vendar je po hitrem postopku spet isto, ce ne se celo slabse. Osebno tudi sam uporabljam silikon sprej za take zadeve.
Haha sem ravno hotel napisati, da je baje ta problem samo na rdecih sestkah
sachs ,kyb (prva vgradnja) ali bilstein. S temi znamkami nemores faliti
Evo samo se ta comment sem cakal. Od bossa in alexa :D. A pa sta vidva sigurn da sta vozila mazdo :P. Malo sale. Kaj naj recem hvaljen jezus an . Sicer pa nima veze iz kje je mazda, saj so vse narejene na japonskem. Vsaj mk1 in mk2.
Evo se iz tujega foruma tako, da je problem ocitno globalen.
Popravljeno od Scr3am
Pa sej pravim, da je bila to hiba vseh generacij do sedaj. Enim malo bolj drugim malo manj kondenzira. Jest imam nova tesnila na zadnjih luceh pa se isto vlaga nabira. Problem je pomoje v oem kitu kateri tesni. S fenom lepo pogreti, odlimati in nato novo tesnilo namestiti, potem bi bil pa vrjetno mir. Mene osebno kej prevec ne moti, ker je prisotno res malo kondenza (vcasih se to ne) in še ta se naredi v kotu tako, da ni ravno opazen.
Evo v tem kotu se meni obcasno nabere kondenz, ampak tako kot sem rekel je prisoten v majhni meri. Isto se dogaja na drugi mk2 sestici in prav tako sem imel isto pri mk1 sestici.
Popravljeno od Scr3am
Napisano
Na skyactive so bile tudi OEM ate bremze
Povezava za deljenje
Deli na druge strani