Evo levi in desni amortizer. Desni ki je bolj rjast, se je tudi počasneje raztezal, ko sem oba hkrati skrčil.
Ker z muko gleda Made in China napis na KYB nosilcih, sem amortizerje in prašne gume naročil Bilstein.
primerjava novega in starega amortizerja:
Sem pa tokrat menjavo opravil brez jemanja kole dol. Kar vzratno do škarpe, na 90% odtegnil spodnji vijak. dvignil z dvigalko avto. in do konca odšraufal.
Spodaj sem še vijak namazal v Loctite, ker je tudi tovarniško bil.
Sem vesel, da sem to temo zagledal, ker drugače ne vem kdaj bi se to lotil.
V sredo sem dobil autodoc paket. Na mesto menajve, sem se moral lotit prvo reklamicije paketa.
V njem sta bila 2 KYB nosilca. Eden je imel škatlico zalepljeno s selotejpom. V tem zalepljenem so manjkali vijaki in navodila.
Na koncu mi bodo vrnili denar za tega, ki ni popoln. Jaz pa bom dal noter stare šraufe, ki jim nič ne manjka.
No in tako sem se proti večeru spravil desno stran zamenjat. Nosilec ni bil v tako poraznem stanju kot od svadreb-a. Načeloma bi še novega našraufal in ne bi gledal naprej. Ker pa je tukaj napisal, da je lahko zarjavel, sem šel odstranjevat obbojne gume. Pošteno sem se namantral, da sem jih dol dobil, ker je zaradi rje kar zacvetel amortizer.
Stestavil sem staro nazaj in naročil amorizerje nove, ker pa naj bo potem vse menjano tako kot mora bit, sem vzel zraven še nove prašne/odbojne gumice.
Največja zanimivost pa je ta, da sedaj ne poka več. Verjetno je rja tak zaštekala odbojni gumi, da je v kombinaciji s tistim moralo pokat.
Hvala za namig. Nosilce sem naroči 2 dni nazaj. Malo me jezi, ker če bi v kompletu, bi mel zastojn ptt. Ca. 90€ je par KYB amortizerjev. Kar je neka normalna cena.
Ker je autodoc hudo počasen, bom verjetno eno stran narazen potegnil in pogledal stanje. Če je 1 urca dela (da ne rabim koga plačat), potem ni problem, če delam 2x.
Ta dražji so prevlečeni s "sport coat Z". V čem je razlika med navadno in "sport coat z" prevleko?
Ni na uradni strani nič pametnega.
Opazil sem da majo uradno: Coat Z, Coat Z+ in nek Coat v temni barvi...., tega Sport Coat Z nimajo omenjenega. Ko greš v iskalnik za to M6 pa ti ponudi Sport Coat Z, komaj ko vpišeš kataloško za Coat Z, vidiš da paše tudi na to M6.
Če koga resno zanima, naj jim mail pošlje na info....
Drugače pa Zimmermane, mi je hvalil kolega, ki je trgovski potnik. Je pred 3 leti komentiral, da so bli ATE vrhunski, samo odkar je proizvodnja šla na kitajsko in so spustli cene, bo po njegovo šla tudi kvaliteta dol.
Sem tudi na lastne oči videl, da diski za Mondeota MK4 ATE so made in China.
Brembo luknjasti zadnji diski so imeli evropsko poreklo. Sem pozabil od kje, pakne navadne, pa brez porekla...
Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.
Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo
Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel.
Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y.
Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.
Dal sem gor Brembo, diske in pakne.
Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.
Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.
Ko sem vpra?al zakaj grabi bremza sumljivo. Je rekel, da vejo za ?uden ob?utek in da ?e bi to ugotovil v garanciji bi mi menjali, niso pa ?istega vpoklica naredli. Torej ker prej?nja lastnica ni imela ob?utka, sem tu pa? zvisel.
Po drugi strani, sem pa dobil domov vpoklic, da so na M2 nekaj zic po?raufali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to so ble tovarniške. Komplet novi pleh.
Meni je mojster to tak reševal pred 15 leti, da je odrezal rjavi trak stran in novega spigal na mesto in privaril.
Meni deluje bolj druga varianta po tvojih slikah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani