To je pa zato ketr speljuje? ko kaka star mama(2000+ rpm) in pol 300 m vozi? z napol spu??eno.Predlog umij si u?esa, da bo? sli?al koko se vrti motor pa bo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nahaja se za gostilnico KAVAL na tacenski v ljubljani. Imena se ne spomnim.So pa zelo zasedeni, ker opremljajo tudi jahte in jadrnice in se je potrebno prej naro?iti, zjutraj pripelje? popoldne odpelje? vse zrihtano.Lahko zbira? med barvami in vrstami usnja, zelo so ustre?livi cena pa tam okrog 20 ksit, tako kot drugje.
Sklopka pri 150 kkm, to je pa zgodaj, sej poznam par avto?ol ki so menjali sklopko pri 180+ kkm(na mazdah seveda), jaz imam 205 kkm, pa ne ka?e ?e nobenih znakov, da bi jo bilo potrebno zamenjat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To ?e je volan-prevleka uni?ena ni ni? hudega, je v ljubljani en ki to dela in to zelo dobri, cenovno pa je tudi ugoden. ?e te zanimajo ?e kaki detajli kr pi?i.
lp YavarYe
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V MX-3 pa?e motor 1.6 16V,1.8 V6 in tudi 2.0V6, na avtu ni potrebno spreminjat popolnoma ni?, ler ima vask motor prilagojene nosilce, tako da pa?ejo na avto.
Pa bolj se ti spla?a vgradit 2.0 V6, ker pridobi? na na konjih in menjalnik ima dalj?e prestave, kar pomeni manj?o porabo in ve?ji efekt.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mo?no pa je tudi da ima? te?ave z elektriko(razdelilna kapa-to je bilo pri meni) in pol dela vse skupaj malo po svoje, najhuje pa je speljevanje, kjer cuka kar brez razloga, ko pa pritsne? plin do podma, pa vle?e ko zme?an in rahlo cuka(neenakomerno pospe?uje).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najbolj verjetno, so polosi potrebne centriranja, v ve? primerih je bilo to. Lahko pa ima? obrabljen kak selen na podvozju in ti kolo potegne in prave smeri. Pri tistih obrati pa je to zato, ker ima motor takrat najve? navora in mo?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e stane materijal za V6 motor 90 jurjev(Zobati jermen, 3X napenjalci, vodna ?rpalka, 2X tesnilo pokrova odmi?nih gredi, jermen klima in hidravlika, 5 litrov olja, oljni filter + kaka drobnarija) pol je zate pol manj + delo seveda.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Samo ?varcenegerja pokli?, pa naj samo z ob?utkom samo pro? od vrat potegne, pol pa sname tako da oblogo dvigne gor, v smeri zapiranja stekla, ker je obloga "obe?ena" na vrata pri steklu.. In to je to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fantje ne se kregat ! Nobenega servisa nebom zagovarjal, ker se vedno samo mimo vozim, mi ?e na misel ne pride da bi svoj avto peljal na servis. Vem pa to da jih je malo in da se dolo?e ni servisi vede ali pa nevede "zajebavajo", in izgubljajo stranke, po drugi strani pa ko eno stvar ugotovijo pa so glavni in so vsi ostali sevisi ni? vredni. To se lahko privo??ijo, ker jih je malo in je med njimi velika razdalja in vedo da se bodo lstniki vedno vra?ali k njim, ker so pa? "blizu" in ker so jim porihtali dolo?eno zdevo takoj, pa ?e to zato ker sovedeli od kje izhaja napaka, kako je do nje pri?lo in ker jim jo je tester pokazal. Ko pa pride do napake ki je tester ne poka?e pa popolnoma zmrznejo in pol pa zamenjajo pol motorja in ?e vedno ne v?ge, na koncu pa ugotovijo, da so pri menjavi zobatega jermena zlomili hidravli?ni napenjalec jermena in da je jermen prezko?il,in da ob menjavi dajejo v motor eno xy olje in ne mazdino kot pi?e potem na ra?unu, take stvari pa se nebi smele dogajat. To je samo ?e en razlog zakaj ne vozim avta na servise. ?e pa bi se kdaj odlo?il za nakup novega avta, potem pa bi ga vozil na servis samo do poteka garancije, potem pa nikoli ve?. Tak sem in take so moje izku?nje in misli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vem, da so samo kabli, ker je cela plo??a z ?tevci priklopljena preko enega konektorja...
Prvo kot malo se moti?, ker ima kopleten ?tevec 3 konektorje, ?isto simpl-ziher varijanta, vsaka lu?ka in kazalec ima svojo ?ico. Zadaj sta sicer 2 ?ipa ki pa nimata nobene veze z nobenim kazalcem ampak samo z displejem za prevo?ene kilometre in dnevnim ?tevcem.
Slika kje je konektor na motorju. Ko ga odklopi?, medtem ko motor te?e, se mora vklopiti ventilator na hladilnku, neglede ali je motor ogret ali ne.
Konektor na koncu kablov na ?etvcu, z ozna?enim kontaktom, kateri je povezan direktno na tipalo na motorju.
Pa ?e slika, kateri kontakt, na koncu kabla pri motorju je povezan na ?tevec.
Slika dveh konektorjev na ?tevcu in ozna?en pin kateri je povezan z kazalcem v ?tevcu.
Upam da sem kaj pomagal, druga?e pa bi bilo treba narest preizkus, pa se bo zadeva re?ila.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zapeljem v doma?o gar?o naredim servis(mali ali veliki)odpeljem iz gara?e in se vozim do naslednjega servisa. Olje pa zbiram v 200l sodi in ga 1X letno odpeljem k fotru v slu?bo od kjer ga potem odpelje ekoil, ali pa ga pridejo celo iskat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
v ?tevcu ni nobenga procesorja, deluje na princip upornosti, brez kak?nih ra?unalnikov-procesorjev. Sem skoraj 100 % da je napaka na napeljavi in to pod motornim pokrovom. ker imamo doma prav tako 323 f z 1.5 motorjem si bom prav vzel ?as, ?ez vikend ima pogledal kje in kako ima napeljane ?ice za tipalo temeperature in sporo?il rezultate in ugotovitve. Bo dovolj hitro, prej pa ne utegnem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ni nujno da tester poka?e napako, poka?e jo samo ?e ima 2 ali ve? tipal za temperaturo hladilne teko?ine, tako kot jih imajo V6 motorji in pride med njimi prevelika razlika. Jaz mislim da je napaka nekje na napeljavi, ali pa ?e bolj banalna, kak?en kontakt na ?tevcih. Meni je nagajal kazalec za bencin, tako da je premalo kazal in napak je bila samo v slabi masi (-) na kontaktih kjer ja kazalec povezan z ostalimi ?tevci.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj xedos je tud star 10 let, pa sem v 3 letih imel stro?ka za POPRAVILA prakti?no ni?. Le za redno vzdr?evanje pa sem dal nekje 180 ksit, pa ?e to je bilo 90 ksit ob menjavi zobatega jermena,napenjalcev,vodne ?rpalke in dveh tesnil pokrova.Potem sem pri 170 kkm menjal zavorne plo??ice spredaj, pa 5X servis(menjava olja in oljnega filtra).VSE pa sem delal sam, tako da svojega dela nisem ?tel. Pa da ne pozabim, menjal sem kon?nike stabilizatorja zadaj(na servisu cena 17 ksit X2),lastna izdelava pa 5 ksit oba skupaj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa za kaj folk menja sve?ke tako pogosto, js osebno jih zamenjam ne 100 kkm. Je pa res da jih na vsakih 20 kkm vzamem ven spucam, nastavim in jih dam nazaj. V vsakih navodilih pi?e da se sve?ke menjajo po potrebi ali pa na 100 kkm oziroma ob menjavi zobatega jermena, vsaj kolikor se spomnim. Druga?e pa dokler avto ne za?ne te?ko v?igat(hladen), ali pa ne "prime" na vse cilindre, jih nima smisla menjat.V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj, kar pa se sve?k ti?e, pa nimam slabih izku?enj,problem je bil ponavadi, ker je folk montiral kr ene sva?ke, pol pa ni v?igal, cukal ko je bil mrzel in ?e in ?e. Najpomembnej?e je, da se ob menjavi vgradi to?no take kot so bile prej in problemov nebo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej
Pri tem preizkusi si sam ugotovil da ni razlike in je potrebno napisati da je napaka nekja na na peljavi, lahko pa tudi da je crknila lambda? Si preveril, ?e je mogo?e narobe zobati jermen, lahko da je zamaknjen za zob naprej ali nazaj. lahko so tudi v?igalni kabli(skoraj vse tako stare mazde imajo probleme z njimi) in ali sve?ke lahko pa tudi razdelilec v?iga. Lahko pa je ?e bolj butasta stvar, lahko je zama?en izpu?ni sistem. Koliko ?asa rabi da se segreje na delovno temperaturo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)
Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.
Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.
L.p. ?uki
Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.
Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.
Prebrano iz mazda service book.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani