Ja? Hm, zanimivo..Se pravi ga bo ob priliki treba s?istit.
To je 100% EGR ventil. In ni? ne pomaga ?i??enje ampak samo nov pride v po?tev (300?) ali pa rabljen (samo mora bit natan?no enak-vse cifre in ?tevilke,ki so napisane na njem, se morajo ujemat).
Druga?e pa,?e te te lu?ke ne motijo (mene ?e kake tri leta ne ),ni ni? pretresljivega to.
Na tehni?nem gre? skozi meritve plinov in tudi vse ostale funkcije normalno delujejo (tudi proti zdrsavanju).
Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem.
Alex, a so te Ferodo tud kej bolj?e v smislu mo?i zaviranja, npr. pri bolj obte?enem avto?
Kak?ne ma? izku?nje o mo?i zaviranja?
Namre?, letos na povretku z dopusta sm mel situacijo, da sm mogu do kraja prtisnat na ?lajfo, pa na prvi polovici hoda pedala se je ?e ?utila mo? zaviranja, potem, ko pa sem pritisnil do kraja, pa ni? dosti bolj (kot da nebi do kraja pritisnil)!
Sem ?e tud jst dobil mnenje, da so originalne pretrde; verjento, da dlje trajajo, kar je bedarija po mojem mnenju oz. nevem, ali je mo?no da diski bolj trpijo, ?e so mehkej?e (ve?je trenje?).
lp,
D
Te Ferodo so proti originalnim los angeles.Tudi z Mangrta dol niso cedle-so dr?ale do konca.
Pri?le so me 99?,vredne vsakega evra.Res je malo ve? praha na feltnah ampak vsaj ve? za kaj je ?rno.
Pod jurjem ? nikakor. Ker pa so diski pregovorno slabi (meni so jih enkrat ?e menjali v garancijskem roku, ka?e da jih bo kmalu treba drugi?), priporo?am, da si kupi? kak?ne aftermarket (tema o tem je zelo ob?irna, poi??i in preberi), ki bodo verjetno bolj?e.
?e slab?i kot diski so pa definitivno original mazda plo??ice,ki postanejo trde kot beton.
In vzrok tega je,da pol tresejo diski kot hudi?.
Jaz sem mislil,da so tudi moji sprednji diski fu? nato smo jih premerili in ugotovili ,da so ?isto ravni.
jap pri meni isto...s tem, da sem pustil tako kot je, radia itak ne poslusam kaj dost...ce hocem kako novico slisat, pa je tisti ojacevalc tko al tko dost mocan, da se slisi...
Sploh ni res sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.
Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja . Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).
Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)
Poglej si malo teme okrog ?rtja olja na M6 136 konjev.Znana te?ava in dokaj poceni odpravljiva.
Na forumu sem ?e zasledil podobne te?ave kot jih bom opisal pa me vseeno zanima.
1. Ko v?gem hladen motor se pokadi bel dim iz auspuha (kaj pokadi, megla je:). To se mi dogaja vedno pogosteje. Na servisu so rekli, da so ?obe adijo in da menjat pod obvezno, ker so lahko posledice ?e huj?e kot samo dim. Cena, raje ne omenjam, ker me bolijo prsti ko samo pi?em take ?tevilke. Ali se da to kako o?istit oz. uredit brez da bi se delala menjava?
2. ?e lani pozimi sem imel te?ave, ko je bil motor hladen, da ko je padel v prosti tek, da je crknil. Tudi to se je dogajalo vedno pogosteje, poleti pa ni?. Danes se je zgodba ponovila.
M6 136 KM, 2003
Prosim za ideje in re?itve.
Da ni to bel dim od webasta zdaj,ko je zjutraj bolj hladno?ali ti tudi poleti belo kadi?
jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...
ker sem tele informacije dobil inkognito trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...
Malemu je uspelo stla?it dva cdja v en slot na changerju, pa ?e ?e imam razdrto bom zamenjal ?e ?arnice v gumbih. Zanima me kje se kupijo te ?arnice (razen na original servisu zlate oz. iz platine).
Sem lastnik Mazde 5 CD 110, letnik 2007. 20. 8. 2009 sem imel avto na rednem servisu 100.000 km (prevo?enih 99500 - ?e v garanciji) pri poobla??enem serviserju Autorent d. o. o. Nova Gorica, kjer naj bi mi opravili klasi?en servis. Avto sem oddal ob 9.15, ra?un je bil pla?an ob 11.51, to pomeni, da je celoten servis trajal 2 uri in 36 minut. Na ra?unu, ki sem ga dobil izstavljenega, so za storitev delo obra?unane 4 ure x 24 ?. Celoten znesek servisa je bil 380 ?. Poleg tega je bil sam servis o?itno opravljen zelo nestrokovno oz. povr?no, saj sem naslednji dan, torej 21. 8. moral peljati avto urgento k mehaniku, kjer je bilo ugotovljeno, da imam uni?ena oba zadnja amortizerja.
Prosim za nasvete, kaj narediti.
Hvala.
pa kaj so ti jih na servisu uni?ili ali pa pri "servisiranju" niso ugotovili,da so slabi?
Z ?arnico je zadeva podobna sam, da je pa? prevelika, da bi jo posrkalo skozi slamco. Ampak vseeno ni te?ave saj je dovolj, da jo podtlak "dr?i" na koncu slamce, ki jo nato previdno potegne? skozi odprtino za dolgo lu?.
Ja,sej jaz sem vzel dokaj mehko ?ico,jo na koncu zvil,jo vtaknil skozi luknjo ?arnice in ?arnico po?asi porinil skozi luknjo med parabolo in ?arometom.Zadeva re?ena,sam nikoli ve? ne bom trpal ve? noter kakih ledic.?ivo sranje-takoj mi crknejo pa ?e delo ti dajo.
Ko se je to pripetilo meni (tudi z LED ?arnico) sem povpra?al mehankarja kako stvar dobiti ven. Njegov odgovor je bil da ?e imam kasko je najboje, da se zaletim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...nisi edini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani