tale forum ne spremljam redno, zato sem ?ele sedaj opazil da je kar nekaj odgovorov v tej temi.
Ja prov sm napisal 500 000 SIT (petsto tiso?)! Tako so nam rekli na servisu!
Pa to ni webasto,saj ima mazda 6 webasto ?e vgrajen notri! To je samo dodatni izpuh za webasto, da naj nebi smrdelo v kabini! Nam so to vzeli pod garancijo, naredili so nam pa na AC cosmos na celov?ki v LJ!
LP,andraz
p.s.mogo?e so se oni to malo zmislili pa so rekli 500 000sit da bi se nm zdel kok so prjazni da nam to ?tejejo pod garancijo Ne vem!! Tako so rekli..... in to sem tut jaz tukaj napisal!
Ja saj jaz pri pogovorih z Mazda serviserji/prodajlaci velikokrat sli?im to ?tevilko 500.000. Isto cifro sem sli?al, da tolk stane Bose ozvo?enje potem je ta cifra padla ?e bi hotel menjati prvi in zadnji odbija? ter stranske pragove (styling) in spet sem jo sli?al, da naj bi 500.000 km zdr?al motor brez ve?jih posegov (beri: generalka).
Osebno mislim, da je pri teh ljudeh to neka fatalna cifra, ki z drugimi besedami v Mazda ?argonu pomeni "zelo veliko" - nekako jo kot zgleda posku?ajo splo?no uveljaviti tako kot slogan Zoom Zoom
druga? pa ko vam naslednji? prbijejo cifro 500k najbolj? da vpra?ate tako kot sem jaz prodajalca, ki mi je to cifro povedal pri ozvo?enju - v glavnem mu najprej re?e? "uuu a tolk?" pol pa "no zdaj mi pa povejte kolk to zares stane" - nakar vsi malce pomencajo in zafarbajo pa le izdavijo prave cifre, ki so v resnici precej manj?e.
Teb Andrazz so ti to cifro navrgel samo zato, da jim bo? kokr do groba hvale?en kolk so dobri in da so te ?astili s pol milijona
Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral
Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?
Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...
Ni? ?e,?akam na prihodnje mrzle dneve;o?itno je zadeva aktualna samo po je -10 st oz. ?e bolj hladno.
pa saj, ?e kje tako mraz, tud men tol?e, dokler se ne ogreje (recimo 2-3minute)... nekak je to normalno, ker ?e bi sli?al VAG-ovga TDI-ja bi ?ele spoznal kaj pomeni razbijanje
Ja Japonski avto, pol stvari notr je pa "mejd baj everibodi else"
Bosch pa itak... mah brez besed... v glavnem, ?e me kdo prepri?a, da je Bosch ?e vedno sinonim za kvaliteto si v tem trenutku spremenim nick iz Boss v Bosch
Pri?gi motor in odpri havbo ter poslu?aj, ?e kje prebijajo kabli. To se vidi v temi oziroma sli?i ko iskra preskakuje na ohi?je.?e je vse OK nadaljuje?...
Najprej snema? kable enga po enga, da ugotovi? kateri valj ti ne v?iga. Ko si to ugotovil odvije? sve?ko in jo natakne? na kabel ter se z ohi?jem sve?ke dotakne? bloka motorja. Poskusi?, kak?no iskro daje (mora kar mo?no sekat). Ko si imel odvito sve?ko preveri, ?e je mokra od bencina (?e je potem je z vbrizgom na?eloma vse normalno).
?e seka premalo poskusi z drugo sve?ko... Ok? ?e vedno seka premalo?
Preveri v?igalne tuljave - ne vem kako je pri tem motorju a ima? dve ali ?tiri... ?e sta dve ju zamenjaj med seboj in poglej kako se obna?a motor. v kolikor je tuljava kriva bo zdaj ta odvita sve?ka sekala normalno, motor bo pa komaj deloval saj bo zdaj laufal samo na dva valja (pri enem je odvita sve?a pri drugem pa ne deluje tuljava.
?e je do zdaj vse normalno je pa potrebno preveriti ?e kompresijo v valju... predvidevam, da nima? merilca zato bo najla?je to narest na kak?nem od servisov. ?e je to vzrok potem je verjetno ?el kompresijski obro?ek na batu in bo treba odpirat motor.
hum, jst sem izrecno vprasal, ce morm it na optiko, pa je reku, da ni treba....ker pa sem trmast, sem vseeno sel, ampak je vse stimal, tko da mi se racunal niso...
ja, jaz sem zaradi tega uni?u dve novi zimski gumi, ker nisem ?el po menjavi amortizerjev na optiko... tako, da tistih 7 jurjev je veliko manj?i stro?ek od dveh gum
shame on me - ker si ?e ene 300x povedal, da ima? diesla sem seveda pozabu
Pa kolk hitr to trkanje neha? (30sec, 5min...kasneje?) - ko je hladno je nekak normalno, da je mrzu traktor glasen. Ko bi vedel kak?en tolkalni koncert mi zjutri golf TDI priredi - sem prec bolj? volje, da ni moj
pa si ziher, da nisi kak?nega pe?ca zgazil pa ti od spodi trka ker bi rad izpoda avta zlezel?
ok neslana ?ala - a si se mogo?e kaj z razli?no oktanskimi bencini igral pa ti ventili klenkajo? ?e je to bi moralo hitro biti OK... naslednja mo?nost (razen odpadlih vijakov) pa je te?ava z oljem pri teflonih ?eprav pri teh kilometrih ne bi smelo nagajat.
Za nivo olja te sploh ne bom spra?eval, ker verjetno si to ?e preveril
Tudi jaz si v nov avto ne upam tega notr tla?it, ?eprav sem ga (QMI) imel neko? v Wartburgu pa ni bilo neke ob?utne razlike, razen da je mogo?e prvih par sekund motor lep?e stekel.
j*** spet mi je za?ela rahlo utripat desna xenonka in so na servisu SPET menjali celo lu? -
Wildcat, spet te bom prosil za nasvet preden za?nem uvozniku te?nart, ker po izteku garancije jaz ne mislim vsake pol leta na svoje stro?ke xenonke menat. V glavnem, hotel sem te vpra?at a je to serijska napaka (zgleda ?e tako, ker na tem foruma ima ?e dva iste te?ave).
Avtomatska nivelacija lu?i se naredi po moje zgolj pri pri?igu lu?i, ker zadnji? sem pobral tri kolege (vsi bolj cepelin class postave) in je zadeva za?ela svetiti v nebo. Nakar sem ugasnil lu?i in jih ponovno ?ez kako minutko pri?gal pa je bilo OK.
Wildcat, ?e to bere? a lahko prosim pri va?ih majstrih povpra?a? kako je s to auto nivelacijo xenonk? tnx
@RoKo: Glede sede?a pa je tudi pri meni za?el dobivati ?udne zvoke - sem ga nato dvignil na najvi?ji polo?aj in potem spustil na mojo vi?ino (?ist dol) in je zdaj OK. Poskusi, ?e bo kaj zaleglo.
?e so ti kabli v tem trenutku predragi (ponovoletna su?a v ?epu) se da zadevo za?asno re?iti s silikonom. Zalije? ga okrog kabla in ne bi smel ve? prebijat. To sem jaz na fotrovi biv?i (zdaj je od brata) Lantri naredil pa je po dveh letih ?e vedno mir .
Smo rekel, da ko za?ne zajebavat bomo menjal pa hudi? kr deluje in deluje BP.
Evo isti problem sem imel z mojo ta vikend ki sem na snegu bil..... najprej je v avtu zasmrdelo po?teno po gnilih jajcih, tako da sem se mogu ustavit in vseh 5 vrat odpret.... smrad je pa prihajal nekje s leve strani motorja! Pol pa so se ?ibe zarosile in niti klima ni pomagala...tako da sem posumil da je klima crknila, sam danes spet o?itno deluje BP! :ne vem: Nimam pojma!
LP dAvid
David pa si ti ziher, da nisi prdnil? saj ve? - obilno prehranjevanje ?ez praznike and stuff
?e ti je avto 4 dni stal v vlagi je definitivno problem zgolj v razdelilni kapi - suha krpa, fin brusilni papir pa vse kontakte s?istit pa patino pobrusit. Bi moral v?gati BP.
Pri meni se tudi zgodi da zasmrdi ?e avto na mestu laufa (recimo semafor), je pa po moje za to najve?krat kriv grelec (webasto), ki ima verjetno izpust dima spelan kr direkt pod ma?ino. Potem pa ta smrad potegne notri in tukaj ti tudi filter ne bo pomagal ampak zgolj vklju?eno notranje zra?enje, ?e avto stoji ali pa, ?e ga pelje? za kak?nim drugim "smrdljivcem".
?e pa lahko pripomnim, karkoli naredi? pri ra?unalniku M6 poraba na ra?unalniku zmeraj la?e pri meni za cca 0,5-0,7litra ka?e premaLO
tudi pri Golfu la?e ra?unalnik za okoli 7 deci na 100km premalo in lepo 5,8l/100km ka?e, potem pa pride? na pumpo pa je realnih 6,5 zra?unanih na roko oz. na poraba.com.
kar se pa ti?e relacije pri konstantni povpre?ni 90km/h mi je tudi pri Mazdi po cca 200 prevo?enih km kazalo povpre?no porabo 4,6l/100km tako, da pri napaki 0,7 deci je to ?e vedno zelo lepih 5,3 na 100. Je pa edino pravo merilo skupna poraba vsaj 5 do 10 tankov in naj ?e enkrat povem je VAGov TDI enako po?re?en pri tem da v mojem primeru v Golfu, ki je celo 200kg la?ji. :ne vem:
Druga?e zgolj za info je moja vo?nja tak?na da je cca
60% vo?nje po AC - tempomat nastavljen konstantno na 140km/h
25% lokalne vo?nje pri tem, da mora vsak dan avto 4km v hrib in tam naredi skoraj 200m vi?inske razlike
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja saj jaz pri pogovorih z Mazda serviserji/prodajlaci velikokrat sli?im to ?tevilko 500.000. Isto cifro sem sli?al, da tolk stane Bose ozvo?enje potem je ta cifra padla ?e bi hotel menjati prvi in zadnji odbija? ter stranske pragove (styling) in spet sem jo sli?al, da naj bi 500.000 km zdr?al motor brez ve?jih posegov (beri: generalka).
Osebno mislim, da je pri teh ljudeh to neka fatalna cifra, ki z drugimi besedami v Mazda ?argonu pomeni "zelo veliko" - nekako jo kot zgleda posku?ajo splo?no uveljaviti tako kot slogan Zoom Zoom
druga? pa ko vam naslednji? prbijejo cifro 500k najbolj? da vpra?ate tako kot sem jaz prodajalca, ki mi je to cifro povedal pri ozvo?enju - v glavnem mu najprej re?e? "uuu a tolk?" pol pa "no zdaj mi pa povejte kolk to zares stane" - nakar vsi malce pomencajo in zafarbajo pa le izdavijo prave cifre, ki so v resnici precej manj?e.
Teb Andrazz so ti to cifro navrgel samo zato, da jim bo? kokr do groba hvale?en kolk so dobri in da so te ?astili s pol milijona
Povezava za deljenje
Deli na druge strani