ja zaenkrat nisem mel ?e nobenega popravila, samo dele ko popravljam avto je pa vse tako drago kot pri norcih, ce ti povem eno ceno rocaj vrat (po domace kljuka za vrata odpirat) 44720sitov, pol npr blatnik 53k sit, pa ?e neki drobi?a, drugac pa kokr vem pr mazdi dost rad crkne frtajler (razdelilec v?iga) za to ceno nisem cist sigurn mislm pa da se giblje okol 140 k sit. zdej mi pa povej ce so to normalne cene, no ja da ti povem ?e ceno za ogledalo 56 k sit!
Od kdaj so kljuka vrat,blatnik n ogledalo samo od sebe crknilo? Kolk pa mislis da je razdlilec vziga za kak drug avro 20 ksit?Sicer pa ga nove mazde in ostali itaq nimajo vec.Moj xedos ima 190 kkm, pa sm menjal 3 tedne nazaj, zobat jermen(gates)+3 napenjalce(nsk plastificirani)(49ksit),vodna crpalka ista kot prva vgadnja ni ponaredek(20ksit), tesnilo pokrova ventilov 2X (18ksit),jermen vodne crpalke in hidrlike (2ksit) in 2x lezaj napenjalcev klnastih jermenov(5ksit). Je to drago ?Ko sem spraseval na servis je to prislo v take cifre,da cel avto ni tolk vreden.Delal pa sem vse sam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa kaj ce je drago,je pa zelo poredko,ce pa na koncu vse skupj potegnes,recimo nz 100 kkm, je se vseeno ceneje kot katerikoli drug avto.Govorim o popravilih in ne servisih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ej malo poglej kje majo kake gumijaste cewi in pokli?i, povej jim notranji prememer, kak?en kot je med cevmi(pribli?no) in dol?ino. Probaj poklicati v HIB Kranj. Al pa kak?no univerzalno cev pri kakem prodajalcu dodatne opreme.
Ni mi pa jasni kako ti je sploh lahko razpokala,sem ?e gledal avte stare 15 in ve? let, pa ni blo panike.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sedaj so se za?eli vla?ni dnevi in najpogostej?a napake ki se pojavijo so, po?ena razdelilna kapa, po?en rotor v razdelilni kapi, slabi v?igalni kabli, kar povzro?i prebijanje(izgubo iskre) in prebija kje med potjo do v?igalne sve?ke. Lahko pa si tudi samo za o?istiti kontakte v razdelilni kapi. To je naprej za preveriti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mudeli, kaj pa ?e bi dol vzel zavorne ?eljusti in jih razstavil, preveril ?e se batki premikajo na roke oziroma niso trdi. V?asih se zgodi da se napne tesnilo in potem ovira gibanje bata, kar povzro?i pregrevanje("?tekanje") batov v ?eljusti, posledi?no pa potrebuje? ?e ve?lo silo, na pedalu, za zaviranje. Lahko pa di ima? po?eno "pra?no" tesnilo in ima? pod tem tesnilom prah, in drugo umazanijo, ki ovira gobanje bata.
Tos so najbolj pogoste napake in se pojavljajo na VSEH avtomobilih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Poglej v?igalne sve?ke + Kable + tuljavo in razdelilec v?iga. Lahko pa je tudi napak v dovodu bencina,lahko je kaj narobe na regulatorju tlaka bencina. Lahko pa ima? samo zama?en izpuh,se je ?e zgodilo, da je razpadel katalizator in zama?il lonce. Kaj pa temperatura motorja je vi?ja kot normalno ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Gre? na servis in kupi?, cene max do 10ksit.Je pa to kon?nik stabilizatorja, zalit je s plastiko ki se obrabi, potem za?ne ropotat, lahko pa se celo sname.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
nebi te rad stra?il, samo verjetno ti je ?lo tesnilo glave. Naredi preizkus v hlden motor nalji vodo, kolikor je manjka, potem pa pusti odprt pokrov na hladilniku in po?eni motor in pojdi gledat ?e se pojavljajo mehur?ki, pa malo dodaj plin, in opazuj ?e je kaj mehur?kov. PAZI DA TE VODA KO SE OGREJE NE PO?PRICA.
?e se pojavljajo mehur?ki je lahko tesnilo ali pa kaka razpoka na glavi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Cenovno je ugoden, kar se kvalitete ti?e pa tud ni bilo ?e nikol nobenih problemov.Js sicer svoje avtomobile skoz sam servisiram, ?e pa naletim na kako te?avo pa ga semo pokli?e in mi brez problema svetuje.
Ga bom js poklical preko dneva in ga vpra?al in sporo?im, upam da ni na dopustu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Odvisno iz kje si, ?e si kje blizu medvod poznam nekoga, ki je delal namazda servisu,sedaj pa dela drugje samo je ?e vedno ostal zvest mazdi in doma servisira mazde.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa ?e nekaj, Treba je imeti motor v "fazi", to pomeni da so tudi oznake na jermenicah, ki se morajo ujemat. Da se slu?ajno ne "sre?ajo" ventili nin bati in se pri tem stepejo in skrivijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Le?aj je skupaj s pestom in zobnikom za ABS 22.500,00 sit
Dobim v 20 minutah, samo reci pa bo tvoj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani