Skoči na vsebino
?Mazda 6 diesel 120KM poraba?
Napisano

Mojo porabo vidi? v podpisu in je izra?unana od samega nakupa avtomobila se pravi, da je to povpre?je 46.000 km. Prilagam pa ?e sliko zadnjih nekaj tankanj.

 

post-133-1135162404_thumb.jpg

 

 

Ker pa si ravno primerjal z VAG-om pa ti lahko povem da se slu?beno vozim z Golfom V 1.9 TDI 105KM in za primerjavo ti lahko povem, da je pri enakem na?inu vo?nje in enakem razmerju vo?nje po AC, lokalnih cestah in mestne vo?nje, poraba skoraj enaka oz. malenkostno vi?ja pri Golfu tako, da jaz raznoraznim zgodbicam, da TDI-ji kurjo v povpre?ju pet litrov ne verjamem. Oziroma je edino mo?no, ?e se vsak dan vozi? v enakomerno voze?i koloni 80km/h od Litije do Ljubljane in nazaj.

 

Evo ?e slikca

 

post-133-1135162423_thumb.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Pri xenonkah je vse samodejno (ker tako mora biti ?e ho?e avto dobiti heterologacijo ;) ) tako, da ni nobenega dodatnega stikala za nastavljanje.

 

Je pa hec, da ?e crkne ta del za avtonivelacijo lu?i naj bi baje lu?i ostale v spodnjem polo?aju - svetijo preve? v tla. Se pa to dogaja na?eloma samo na eni lu?i in naj bi bilo povezano tudi s premajhno napetostjo tako, da doti?ni ra?unalnik ne reagira in dvigne oz. spusti ?aromet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Prvi kandidat je Tomi, ki je ?e ?ez 100.000 km in se je ravnokar ukvarjal z ?raufom, ki je padel na bat.

 

Drugi pa je v tesnem zasledovanju Labi, ki se je nazadnje (kolikor vem) ukvarjal z ribnikom v prtlja?niku.

 

Pri meni pa je do 45.000 km odpovedal desni ksenon in zvili so se prednji diski.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

"Doma?i" mehankarji za mazde
Napisano

Sam, kako pa skuri? sklopko pri 20.000km ? Pa da nisi ?util kolesa, da se je za?el odvijat - ne vem no tole zelo te?ko verjamem - al si pa ?isto brez ob?utka. Pa da so vsa kolesa bla odvita - pri menjavi sklopke res ni treba zadnji koles dol jemat :ne vem:

 

Kar se pa ti?e Interclassa: jaz sem KIO pri njih servisiral (tudi kleparsko li?arska dela) in vedno so naredili tako kot je bilo dogovorjeno. ?e ve? - celo masko so mi naknadno zrihtal zastonj tako, da oni so pri meni dobro zapisani. In tudi kolesa so mi vedno privili :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

Glej, pri Golfu V je z ABSom popolnoma enako - pedal lepo ?uti? kako trza in kovinski zvoki so tudi sli?ni.

 

Druga?e je pa vklop ABSa res skrajna to?ka zaviranja in meni se v letu vo?nje z Mazdo ?e ni nepredvideno vklopil razen takrat, ko sem namensko testiral. Tako, da nima smisla nervirat, ?e je takrat ob?utek precej ?uden saj pride do njega res zelo zelo redko, razen seveda ?e nisi konj brez filinga za vo?njo :jupiii:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

te odvode smo ?e zdavnaj predelal... :P.

Pol pa ?e gibalno koli?ino (G) vpelji in jo odvajaj po ?asu, da dobi? silo (F)

G = mv, F=dmv/dt=m dv/dt = m a

sorry za offtopic! :cheers:

Sm samo hotu povedat da ni vse v ena?bah. V dolo?enih primerih je res ?al tako, da tudi ABS ne re?i vsega najbolje.

Ob?utek fantje, ob?utek z zavorami :danzoman:

mejte se!

 

Labi in Peo - sta se pa vidva spravla komplicirat

jaz bi to takole na izi

 

Vzamem formulo za kineti?no energijo, ki je Wk=(m*v^2)/2 pri gibajo?em avtomobilu s konstantno hitrostjo. Nakar bremzam z neko silo in ker se energija ohranja se kineti?na energija spremeni v delo (F*s sila*pot zaviranja)

 

tole zgleda nekak takole

 

(m*v^2)/2= F*s

 

potrebujem ?e dve ena?bi in sicer brez ABS F(trenja)=k(trenja)*N in z ABS F(lepenja)=k(lepenja)*N

 

to zme?em v prvo formula in dobim (m*v^2)/2= F(trenja)*s(trenja) in (m*v^2)/2= F(lepenja)*s(lepenja)

 

formuli zdru?im in dobim F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja)

 

in kot je Labi ?e napisal, da je koeficient trenja (k(trenja)) manj?i od koeficienta lepenja (k(lepenja)) pomeni, da je tudi F(trenja) manj?a od F(lepenja)

 

da ena?ba F(trenja)*s(trenja)=F(lepenja)*s(lepenja) zdr?i mora biti pot zaviranja (s(trenja)) ve?ja od poti lepenja (s(lepenja))

 

 

prbli?no tako oziroma po kme?ko je to ?isto navadno obratno sorazmerje al neki tazga - ne vem s ?olo sem zaklju?il tam nekje pred 15 leti

:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

Dravni, tisto s snegom ti dam delno prav, ?e je to mehak sneg. V kolikor pa je ?e zglajen bo pa to skoraj isto sranje oz. z ABS bo avto vsaj vodljiv.

 

Kar se ti?e pa ABS na suhem je pa tako. ?e si res majster in ima? izreden ob?utek na zavori - se pravi, da maksimalno zavira? tik preden kolesa blokirajo potem je zavorna pot res kraj?a. Samo to se da tudi z avtom ki ima vgrajen ABS saj le te ne reagira dokler se kolesa vrtijo. V trenutko ko pa kolesa blokirajo (v avto brez ABS) nastopi fizikalna koli?ina imenovana sila trenja (dinami?no trenje) saj kolesa radirajo po podlagi in ta koeficient je precej manj?i kot sila lepenja (stati?no trenje)(kolo se lepi s podlago) pri zavirajo?em kotale?em kolesu.

 

ABS s tem, da prepre?uje blokacijo kolesa ne samo, da omogo?a vodenje avtomobila ampak tudi ne dovoljuje, da bi se zaviralo s silo trenja ampak vspostavlja silo lepenja, s tem, da dovoljuje vrtenje koles.

 

Tako, da za konec samo ?e vrstni red:

1. mesto - zlata medalja - maksimalno zaviranje tik preden kolesa blokirajo ali pa se vklopi ABS

2. mesto - srebrna medalja - zaviranje na polno ... ABS se je vklopil

3. mesto - bronasta medalja - zaviranje z blokiranimi kolesi

4. mesto - mrtva?ki prt - sploh ne zavira? oz. v paniki ?e dodatno stisne? gas :(

 

 

?e koga zanima lahko za?nem ?e malo te?it s fizikalnimi formulami - al raj ne? :ne vem:

:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ABS varovalka
Napisano

Fry, tole skoraj ne bi verjel... ker je skregano z osnovnim principom delovanja ABS. Edina stvar, ki mi pade na pamet je to, da ko ABS "spu??a" zavoro, preve? popusti in s tem zmanj?uje u?inek zaviranja.

 

Druga?e pa pri normalnem zaviranju v suhem se ABS sploh ne bi smel vklju?iti razen ?e ima? totalno zani? gume.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?uden zvok motorja
Napisano

Glede grelca: ?e ugasne? motor a rata ti?ina al se ?e kaj sli?i. Grelec ?e laufa nekaj sekund, da porabi gorivo je pa tako, da ?e je hladno pa niski obrati (recimo vo?nja pri 1500 obratih) zadeva ?e deluje tudi po prevo?enih >20km - preverjeno.

 

Preden serviserje napade? preveri tole, ker na tvoj prvi opis bi stavil na grelec.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Amortizerji
Napisano

Turn?ek oz. Amortizer je v redu - naredi dobro ampak ni med cenej?imi in tudi "pozabi" povedat, da po menjavi/obnovitvi obvezno na optiko. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f l.96- ne dela vec
Napisano

Saj je butasto ampak vseeno... pa daje dovolj mo?no iskro - preklet dobr mora sekat pa sli? se jo tud, ker ?e je ?voh se jo sicer vidi samo vpra?anje pa je a bo v?gala me?anco ali je ne bo

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prednje zavore
Napisano

Jaz sem imel tudi te?ave z zvitimi diski (beri v tem topicu)

 

Zgleda, da z nujo zmanj?evanja proizvodnjih stro?kov tudi v Mazdi ?edalje bolj posegajo po cenenih materjalih :( ?al

 

nekako to ?e razumem (?eprav mi ?e zdale? ni v?e?) ampak, da tega ne priznajo (vsaj potihoma) in posku?ajo krivdo speljat na uporabnika, to je pa en velik NO NO.. :angry:

 

potem se bodo pa ?udili, ?e bom zaradi takih stvari ?ez pet let mogo?e ?el nazaj na Korejca :huh: ne saj ?e ni tako hudo :ouje::D:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

xedos 6 - servis
Napisano

kabli prebijajo ?

sve?ke imajo premajhen luft al pa prevelik na anodi ?

v?igalni tuljavi ?

preluknjane/po?ene cevke

 

OK to so moje izku?nje iz preteklosti pri istih simptomih, ki si jih navedel

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rolo prtlja?nika Mazda 6 Sport Combi
Napisano

145 jurjev :blink: kwa a je iz zlata, za ta denar naj ga kar imajo, raje si daj stekla zatemnit pa se glih tako ne bo notr vidlo :ne vem:

 

nov CD modul je pa tam nekje 50 jurjev, ?e se ne motim? ?e ne bo? na?el rabljenega tudi nakup novega ni napa?na izbira - ima? vsaj garancijo.

 

 

Druga?e pa dobrodo?el na forumu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 323, problem
Napisano

1.) Preveri, ?e nima? preluknjane oz. preparene kak?ne od cevk...

2.) V kolikor ima? katalizator preveri, delovanje lambda sonde, saj ti okvarjena lahko pri polnem gasu nepravilno dozira me?anico - v tvojem primeru preve? goriva in premalo zraka

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Voda v prtljazniku
Napisano

a vodo so ti vrnili? :) al so jo obdr?ali na servisu...?

 

in kateri spoj je popustil? po moje tam kjer se bok stika z zadnjim delom pri lu?eh...

 

glavno, da ima? zdaj urejeno in to free of charge...zuper

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Here we go again
Napisano

Objavljeno v Financah

 

Voda v gorivu jezi voznike

Andreja Rednak

andreja.rednak@finance-on.net

 

 

objavljeno 12.10.05 22:30, ?t. 199/2005

 

 

 

V Petrolu in OMV Slovenija ne priznavajo, da bi bila povi?ana vsebnost vode v gorivu in mol?ijo o ?tevilu prito?b

 

Spet sta nas dva voznika opozorila na te?ave z avtomobili zaradi slabega goriva oziroma vode v njem. Eden je to?il pri Petrolu, drugi pri OMV.

 

Nev?e?nosti z gorivom za osebne avtomobile se, kot ka?e, nadaljujejo. Tokrat gre za vodo v gorivu, medtem ko so se poleti vozniki jezili zaradi dodajanja biodizla dizelskemu gorivu.

 

Dogaja se na Petrolu in OMV

 

Ena od voznic nas je opozorila, da je imela te?ave z osebnima avtoma potem, ko so nato?ili gorivo na eni od Petrolovih ?rpalk na Vi?u. Avto se je zaganjal, motor je uga?al, drugi pa sploh ni hotel v?gati. Na poobla??enih servisih so pri obeh avtih (berlingo in megane) ugotovili vodo v rezervoarju, zatrjuje voznica. Pravi tudi, da so jo na ?rpalki po prito?bi grobo odslovili. Drugi voznik je nato?il dizel na ?rpalki OMV. Po te?avah z avtom so na servisu ugotovili, da dizel vsebuje vodo; s ?i??enjem rezervoarja in zamenjavo filtra je imel okoli 40 tiso? tolarjev stro?kov.

 

Voda v gorivu je, pravi serviser Trobec

 

Jo?e Trobec iz Citroenovega servisa Avto Trobec nam je povedal, da imajo na servisu v zadnjem ?asu precej primerov te?av z avtomobili zaradi slabega goriva; v zadnjem mesecu so imeli tri take primere. Prav tako se ?e od junija pojavljajo te?ave z dizelskimi avtomobili in okvare zaradi slabega dizelskega goriva. Trobec je opozoril, da lahko te?ave in okvare nastanejo tudi mesec ali ve? po tistem, ko je v rezervoar pri?lo neustrezno gorivo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.