no danes gre karter dol...zamenjal mehanika dobil za moje pojme najbolj?ega dale? okoli...sedaj mu lahko avto 100% zaupam!
zve?er poro?am kako je s cedilom...
veliko sedaj prebral po forumu, pregledal vse teme (bral tudi angle?ki forum)
pa zasledil, da bi lahko mojo ropotanje povzro?ala tudi moja zamenjana ?oba...a je mo?no, da tudi trese zaradi ?obe...danes karter dol+pregled oz. zamenjava ojni?nih le?ajev, nato pa na original servis in priklop na ra?., da vidimo ?e bo kaj pokazalo+u?enje ?ob...
mehanik ima ?as ?ele popoldne, me zanima kaj bo on porekel...poro?am...
no najprej to, pol pa naprej
Pa pravo olje daj
da bi pa ?oba tako tresla NE verjamem....
Ejga - kaj pa PRITOZBA!!!!!! Stro?ki se nabirajo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri meni pa se na M5 l.2006 dogaja da se v?asih zjutraj pri?ge, ve?krat pa ne pri?ge webasta.(Temperatura stalno pod 0) ?ez dan se velikokrat pojavi tudi mo?an plav dim z webasta. Tudi kadar dela ne deluje kot je v?asih, ko si sli?al konstantno ?vi?ganje, ampak kar sunkovito menja vrtljaje-?vi?ganje. Se mi zdi kot da mogo?e ne dela pumpa za dovod nafte in pol ne vle?e dobr.
Baje pri Beji servisu na testerju vidijo kateri del je zani? na webastu, se pa bojim da bi kar vse povprek zamenjali, kot mi je povedal kolega, ki je ?e ve?krat tja nesel webaste od drugih znamk, potem ti pa samo re?ejo, sedaj pa deluje. Seveda deluje ?e pa zamenja? vse segmente, to je najenostavneje za njih.
LP
Res je da se lahko priklopi na tester, a najprej preglej osnove:
?e ni dovolj hladilne teko?ine se webasto takoj izklopi ker se pregreva
plav dim je iz kje?? auspuha webasta ali kje drugje?
Ker ?e re?e? ?ez dan - ne razumem - med vo?njo?? Ker ?e po?rica? vitrex med voznjo pa se polije po webastu bo velikokrat dim, ?e katerakoli teko?ina ?pricne po njemu je dim.
Jaz sem na primer polil hladilno po webastu, in je pri wklopu bila cela dimna zavesa modra - torej poglej nivo hladilne in da ni mogo?e povezano - nekje ti lahko kaplja ven hladilna
?e ne dela dovod nafte se webasto izklopi - takoj, in nima opcije malo dela malo ne
?e ima? pa moder dim iz auspuha zadaj je pa to 'modri' dpf alarm regeneracije
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zakaj se ne? Ker verjetn se mora - pa tud prou je da se!
ja praviloma se mora pa pol ugasne s kontaktom.
zakaj se ne pa verjetno leta in oksidacija.....
se ti drugace posveti ko odklene? ali ko ?ele vrata odpre?, ?e je z vrati pol mal razgibaj stikalo za vrata, pa tudi ?e ne, zna biti tam, ker tisto stikalo na 'pumpico' vedno ?teka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tudi podlo?ke injektorjev sem zamenjal zaradi vas...zaradi prebranega, zaradi va?ih nasvetov, druga?e jih ne bi
olje imam seveda pravo, servis narejen takoj po nakupu (torej je olje novo)...pa ja nisem ?alabajzer! dexelia pa nikakor ne bom nalival noter...
NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...
logi?no mi pa je, da ?e je pred okvaro turbine bilo vse OK, sedaj pa ni, da se je nekaj zgodilo...
dvomim da bi avto tudi treslo zaradi zama?enega cedila???
pa ropot je vedno, tudi ko je ma?ina ogreta...res pa je, da se pri hladni bolj sli?i.
Torej NIMA? prav olje notri, ve? za C1 standard mazde???? ?e je servis delal ta tvoj maher potem je sigurno dal 'olje za dizel motor' ampak to ni PRAVO olje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.
Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.
no ja ?e so kdaj ble kake smeti....sicer bi se moralo to poznati v ve?ini ne samo ob dolo?enem trenutku
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.
Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:
- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.
- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.
Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja
koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dejstvo je, da ko je turbina vsekala, je olje pri?lo v motor, tako je motor ?el v obrate in mi je to tudi povzro?ilo po?en injektor, zato tudi moj mehanik sklepa, da je dro?nik na tistem cilindru zabilo skupaj...
tako, da motor ima 100% neko mehansko okvaro, ali so to le?aji, dro?nik, ali pa vztrajnik...saj se nekaj sli?i...
treba najti enega obvlada?a mazd oz. common rail sistema.
a lahko prebere? kaj so ti fantje napisali?
razlog je povsem druga?en, olje je uni?ilo turbino in ne obratno, ?e ve? ?e ima? kr neko olje notri in zapacano cedilo ti bo ?la ?e nova + motor ki se ne maze
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem mojega vpra?ala in me je opomnil, da je bil avto jeseni na rednem servisu, kjer naj bi tudi klimo poservisirali (menjali filtre itd.) ... a je mo?no, da na uradnem servisu re?ejo, da so nekaj naredili, v bistvu pa sploh niso?
filter mora bitt posebej na ra?une brez debate
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e kupuje? rabljeno - uno ki?tico pa dela? okoli 17.000 bi ti rekel dizel, ker ?e bi delal kratke razdalj in postanke potem pa buh ne daj..
Mazda 2 ki jo i??e? ?e nisem sli?al za kak ve?ji problem.....anyone??
in ja ta avto dela in se ne prodaja
Verjemi da ko letno potegne? ?rto pod m2 ali p307 je mazda spredaj ?eprav je kak 1000? drazja, ti lahko marsikaj povemo o francozih (imel P307 in P407Sw....nkul ve?!!) poznal vse serviserje okoli LJ in KR
LP
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj se ti?e cevi:torej cevi: ?latam cevi iz hladilne teko?ine (prednjio del motorja) in gredo proti kabini'
Nekaj sem ?e posku?al ?latat cevi za motorjem, pa ne vem ?e sem pravi dve?Torej cevi spredaj pri hladilni teko?ini?
Hvala za nadljne in?trukcije!
Aja kaj se ti?e:kontrolna enota gretja, oziroma enota ki vklaplja pretok tople vode
-kak vem katera enota je crknila in kje jo nabavim
-ima? kako idejo o cenah?
Hvala ti ?e v naprej in lp
te cevi so za motorjem in gredo direktno v 'steno' pod vetrobranskim steklom proti kabini nekje tukaj, ponavadi 2 enaki vzporedni ?rni gumijasti cevi
zdaj je malo prekmalo tako diagnozo postaviti ampak bi kar bilo, pa ?e enkrat ne vem to?no katera zadeva je to - sej mamo maherje tukaj. Cena...hja pri mazdi je takoj 100? ampak je dovolj zbitih na avto.net + nekateri imajo veze
Evo ti moj avto (ignnoriraj tiste tri ?rke ) pa moja premium znamka ima 2 steni med motorjem in kabino, mazda ima samo eno
Pa vsaj pri meni imajo vse cevi hladilne teko?ine primeren znak - tiste 2 pu??ice obrnjene ena v drugo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko bo avto segret, daj na ful gretje in po?lataj 2 cevi ki gresta v kabino iz motornega dela, 2 gumijasti mehki cevi cca 3-4cm premera za hladilno teko?ino
Ali sta OBE topli (ena je dovod, odvod pa rata topel ko je potreba po gretju v kabini in se vklopi kro?enje) - skorajda vro?i, ?e ne je v okvari ali kontrolna enota gretja, oziroma enota ki vklaplja pretok tople vode iz motorja preko kabine
Tukaj to?no ne vem katera zadeva krmili ta pretok, ker ?e ti ventilacija dela na vseh stopnjah potem s samimi senzorji in ventilatorji ni problem, le to kar pripelje toploto do kabine preko teh 2h cevi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa pravo olje daj
da bi pa ?oba tako tresla NE verjamem....
Ejga - kaj pa PRITOZBA!!!!!! Stro?ki se nabirajo....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani