Stvar je taka, OBVEZNO je treba demontirat pokrov ventilov, ker pokriva zobati kolesi odmi?nih gredi(glej prilo?eno sliko), potem se vzame dol ?e klinasti jermen, hidravlike in alternatorja. Potem se demontira spodnjo jermenico na glavni gredi, seveda prej vzamemo dol ?e kolo in plastiko ki ??iti motor pred ?kropljenjem vode.?ele potem se odstrani za??itno plastiko in sprosti napenjalec jermena. Ponavdi se ta napenjalec menja ni pa nujno, samo js priporo?am menjavo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tukaj bi mogoce lahko napisali kateri rezervni deli, kje se dobijo, koliko stanejo, predvsem potrosni materijal, ki se uporablja pri rednih servisih. Tako da dobimo orientacijo kake so cene, oziroma kje se spla?a kupovat. Ina pa tudi kje se ne spla?a, zaradi cene oziroma kvalitete materijala-delov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani