Zanimivo, zdaj sem registriral avto..ker lep financijsi sok (pa ne juice ampak shock )
za leto 2005 zgleda nekak tkole
-cca 260.000 sit (zavarovanje, maxi kasko)
-cez en mesec zimske gume cca. 80.000 sit
-zavarovanje za kosovo za eno leto: 300 eur (72.000 sit)
-dva servisa letno cca. 120.000sit
gorivo plus razne cestnine po celi evropi bom kar izpustil ...jaoo zdaj me boli
zdaj bom bil zloben pa bom rekel: "...in leta ?e ni konec..."
- sem pa sam v istem dreku tako, da tudi pri meni sledi ?ez en mesec mazdin prvi rojstni dan in ji bo treba kupiti darilo v obliki registracije in zavarovanja
Tako kot pravi David je pregled zastonj, pla?a? edino tisto, kar ?eli? menjati in to je olje in oljni filter.
Druga?e se pa mora? zavedati, da je avto stro?ek in to ne samo gorivo ampak tudi vse ostalo, zavarovanja, servisi, potro?ni material, olje, cestnine, itd... tako pade tja notr tudi teh 20.000 sit
Za la?je prebolevanje ?okov sem si sam izra?unal koliko me pride stro?ek kilometra (brez amortizacije avta) in recimo mene ko?ta cca 25 sit se pravi ?e ?elim narediti 200km moram odriniti na stran 5.000 sit (3.000 sit za gorivo, 2.000 sit pa za vse ostale stro?ke okoli avtomobila)
Nekako sicer dr?i samo v primeru, ?e se ne uporablja kvalitetne materiale na kar bi pri Mazdi morali paziti. To si eventuelno lahko privo??i KIA s 3x ni?jo nabavno ceno, Mazda pa za avto pri skoraj ?estih miljonih sigurno ne.
Pri KIji sem to re?il v lastni re?iji (diski Brodi) in sr?no upam, da mi tukaj tega ne bo potrebno , ?eprav imam grd ob?utek, da bo po isteku garancije zapelo: "halo Euroton, a imate prednje diske in plo??ice za Mazdo 6)
Ker ?e leta in leta vozim avtomobile po najbolj nemogo?ih vremenskih razmerah mi je popolnoma jasno, da v de?ju ni pametno veliko zavirati in mo?no ogrevati diske saj jim nenadno ohlajanje ?koduje, vendar bolj kot je kvaliteten material manj verjetnosti je da se dogajajo razna zvijanja diskov in podobno.
Sem pa to napisal bolj zato, ker serviser sploh ni dopustil mo?nosti, da bi lahko bila krivda na materialu in je direktno prevalil krivdo na uporabnika. Recimo pri KIji so povedali, da material diskov ni najbolj?i in so ga ves garancijski rok pridno menjavali ter nikoli niso rekli, da avto uporabljam narobe. Ko sem jih vpra?al zakaj ne zamenjajo za kak?ne bolj?e jih v garancijskem roku niso smeli saj jim mati?na fabrika tega ne bi priznala kot garancijsko poravilo in bi menjavo naredili na lastne stro?ke :ne vem:
saj druga? so naredil v redu in tud ni? niso komplicirali pri zamenjavi diskov in plo??ic... ?e ve?, brez, da bi rekel so jih zamenjali in ne tako kot pri Renaultu, kjer ti zabrusijo, da mora? po 5.000 prevo?enih km sam kriti stro?ke menjave plo??ic in diskov navkljub temu, da je avto ?e globoko v garanciji
Zamenjali so filtre olja, klima, zraka, olje in pregled vozila.
Vse lepo in prav samo kako so rabili za vse to 2,8 ure mi pa ni jasno. In ker je ura 7.800 sit ?!?!?!? je bilo samo delo vredno skoraj 22 jurjev...
v garanciji so mi zamenjali ?e diske in plo??ice, ker so diski tresli pri zaviranju... na koncu sem jih vpra?al kako je to mo?no mi je mo?akar rekel, da naj ne vozim po lu?ah se pravi ko je de? pri Mazdi pa? vklopi? gumb hovercraft in diski se ne bodo ve? zvijali
Podoben primer sem imel tudi jaz na prej?njem avtomobilu samo je bila krivda vulkanizerja, ker je uporabljal samo normalne ute?i za centriranje in seveda se je ute? zataknila za zavorno ?eljust in odpadla.
Vulkanizer mi je rekel, da pa? tiste feltne ne bom mogel montirati na avto in grem do druzga vulkanizerja. Ta pa prav ni problema in mi da zelo zni?ane ute?i, scentrira in OK
hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.
Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.
?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.
p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni .
Hmm... ?e ima? klimo je to mo?no tudi da se sli?i vklapljanje, ?e posebej, ?e je slaba sklopka klime, ki lahko spu??a take zvoke par sekund preden ujame vrtenje z vrtenjem motorja... to je to kar se ti?e brnenja, za tresenje pa bodo najverjetneje slabo centrirane ali pa po?kodovane gume... zato ?imprej do kak?nega vulkani?erja
o pla?ilu za uporabo cest (cestnina) ne bi bil ?isto sigurn, ker kakor sem jaz seznanjen pri wanklu zara?unajo 2x prostornina (se pravi 2616ccm) tako, da si z RX-8 v najvi?ji kategoriji preko 2.5L, kar pa je precej drago - se pravi 46 jurjev i kusur..
?e celo 95, 98 in D2 imajo v istem rezervoarju potem pa diesel od nafte lo?ijo s posebnim filtriranjem 98 od 95 pa zgolj na ?rpalki z nekimi magnetki na pipci
Da ne bo tole kdo slu?ajno resno vzel, ker je ?ista zajebancija ... shit spet preve? prebiram forum avtomobilizem.com
Pazi ?e na eno stvar, ker si ?e mlad voznik in katerikoli avto bo? vozil bo moral biti dodatno zavarovan (+20% na zavarovanje). To pomeni tudi v primeru, ?e bo na fotra registriran a ga bo? vozil ti. ?e tega ne naredi? ima zavarovalnica pravico izterjati 20% ?kode, ki jo eventuelno povzro?i? nekomu drugemu - to pa znajo biti nemajhni denarji.
V vsakem primeru pa se ti spla?a za?et z registracijo na sebe, ker ?e bo? "priden" bo? lepo zbiral bonifikacije saj kmalu bo denar za kak?en dra?ji avto in z njim kasko zavarovanje - takrat pa se bojo vsi ti prislu?eni popusti krepko poznali.
Ej LabiGT ti si iz LJ, ?e se ne motim. Bi se lahko dobila na drinku...da vidva najine stroje...
Ni problema....naslednji teden bom v LJ. Lahk se pridruzi se Boss (on je tud iz LJ ce se ne motim)
Sem prec za, samo se mormo vsaj en dan prej dogovort, da re?em moji naj gre s svojim avtom v slu?bo, da me ne bo ?akala (avti in razgovor o avtih jo ne zanimajo )
back to topic: Tako razli?nih mnenj o teh dodatkih po moje ni nikjer. Eni so blazno navdu?eni, drugi pa kur***jo zadevo do amena, ker so baje imel po uporabi samo ?kodo na motorju. Kot ka?e pa ni nobenega pametnega odgovora, ki bi zadovoljil oba tabora tako, da je ?isto tvoja oodlo?itev, a bo? vlil notri ali ne.
Nekje pa se vsi strinjajo, da ta zadeva ne sodi v nove motorje ampak v tiste, ki imajo 80+kkm.
Druga?e imam pa doma na polici ?e eno fla?ko (750ml) QMI-ja, ki sem ga mislil vliti v KIO pa sem jo prej prodal.
Sem pa imel QMI neko? v Wartburgu pa nisem opazil nekih bistvenih izbolj?av. Mogo?e zaradi tega, ker je bil motor v odli?nem stanju ?e brez aditivov.
Ne vem kako je to pr 626 ampak nekaj podobnega sem videl na enmu Hyundai Coupeju. Ko je sklopko spustil je avto crknil. Vzrok pa je bil pri kablih, ki so tekli preblizu pedala za sklopko in jih je s?asoma olupilo tako, da se je pedal (vodilo) od sklopke dotaknil kabla - naredil kratek stik in avto je crknil.
Jaz sem jih ?e za Clarusa dal obnovit pri Amortizerju in so mi naredili tako, kot se ?ika. Ob?utki v vo?nji po posegu so bili super ne glede na to, da je mojster ko je probal stare amortizerje dejal, da sploh ?e ni krize. Je pa takoj vedel kaj narediti, ko sem mu povedal, da ga rad mal prtisnem po ovinkih in je str?al amortizerje za cca 25% glede na original.
To sem dal pri 120.000 km in pri 160.000, ko sem ga prodal je bil ob?utek enak. V glavnem jaz sem dal 60 jurjev za vse ?tiri in mi nikoli ni bilo ?al tega denarja.
Meni se je zgodilo da so mi na servisu ukradli prednje diske (Bradi) za KIO in so jih zamenjali za rabljene bru?ene originalne. Sem pa na ?alost to opazil ?ele ?ez ene 6.000 km ko so zavore za?ele tresti in je bilo prepozno, da bi ukrepal. So mi pa takrat na tem servisu tudi zmaknili son?na o?ala.
Aja ?e koga zanima je to servis za KIA in Mitsubishi v Novem Mestu. Sicer imam pa z njimi eno zelo dolgo ?torijo, ki ?e ni zaklju?ena jo bom pa enkrat opisal v opozorilo kaj se lahko zgodi, ?e preve? zaupa? ljudem in pri?akuje? njihovo po?tenost.
Senzor za temperaturo na osnovi pove?ane upornosti (zaradi pove?ane temperature) ugotavlja, kako segret je motor. Temu primerno priklaplaja ventilatorje. V kolikor izgubi stik z priklju?enimi ?i?kami zgleda to kot maksimalna upornost in vse skupaj ra?unalnik zabele?i kot pregrevanje in cager?ek butne v nebo lastnika pa v slabo voljo.
Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).
Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zdaj bom bil zloben pa bom rekel: "...in leta ?e ni konec..."
- sem pa sam v istem dreku tako, da tudi pri meni sledi ?ez en mesec mazdin prvi rojstni dan in ji bo treba kupiti darilo v obliki registracije in zavarovanja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani