Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).
Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)
Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.
Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.
Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.
Sicer ni v zvezi z resetom CPU-ja samo v zimskih razmerah (nizke temperature, vlaga, ....) je poraba lahko precej ve?ja kot pri normalnih temperaturah zato ni priporo?ljivo preve? pr?kat po nastavitvah (OK, reset CPU-ja na?eloma ne ?koduje), ker ni nujno, da je kaj narobe.
Drasti?no razliko (tudi 2l in ve? v povpre?ju) se opazi ?e posebej pri avtomobilih, ki vozijo na kraj?ih razdaljah (>15km) saj deluje avto precej poti na bogatej?o me?anico (zrak+bencin) preden se motor dovolj segreje, da prestavi na normalno.
Ja seveda je pomemba poraba za Sploh, ce si se odlocu za nakup glede na porabo....... Jaz sem tehtala med Corollo in Mazdo 3....in ker je bilo vse skori isto je prevagalo le katera je definitivno lep?a in sploh bolj?a(ta zadni kriterij) ......
Saj to je to ...
Jaz sem moral mo?no tehtat in poraba je bila skoraj na vrhu kriterijev za izbiro, ker naredim letno okoli 60.000km in ?e je poraba samo za liter vi?ja to pomeni okoli 600 litrov ve? pokurjenega goriva ter ?e vzamem cca 200sit za liter je to 120.000sit/leto.
Ta cifra pa ni ve? tako majhna, da bi bila lahko zanemarljiva.
Vse tako ka?e, da dr?i in najbolj so zadovoljni tisti uporabniki, ki ne ra?unajo porabe na roko. Povpre?no je liter na sto km razlike kar precej in dostikrat to pomeni razliko med in
Sicer mi je malce nerodno o tem pisat ampak sem vseeno zbral pogum po treh tednih od dogodka.
V glavnem - peljem se po primorski avtocesti proti morju. Lu?ka za gorivo mi gori ?e nekaj ?asa a potovalni ra?unalnik ka?e "domet" ?e 111km. Kar naenkrat avto na ravnem delu ceste (ni bil klanec) za?ne pocukavati in se tudi ustavi. Ni? mi ni bilo jasno, spet ?ekiram domet in isto 111km, poskusim v?gati ampak zaman. Pokli?em MES povem natan?no kje sem in mi obljubijo pomo? v 30min. Ok trajalo je sicer uro pa pol, ker so poklicali napa?nega in je moral priti iz Nove gorice (cca 40km od tam kjer sem stal). ?e dobro, da me je ta z avtovleke prej poklical in da sem ga prepri?al naj pripelje ?e 10L nafte.
Nato?iva nafto, napumpava v sistem in avto v?ge brez te?av - men sicer nerodno in razlagam kako me je potovalni ra?unalnik zavedel. Odpeljem naprej do pumpe (?e cca 25km) in nato?im do vrha. ?ok ?tevilka 2 - skupaj z 12 litri, ki mi jih je pripeljal in recimo, da sem porabil za teh 25km do pumpe cca 1,5 litra je ?lo v rezervor zgolj 48 litrov. ?e to se?tejemo in od?tejemo tisti liter in pol pomeni, da sem vseskupaj lahko natankal slabih 59 litrov (58,5L). Po specifikaciji naj bi imela Mazda 6 rezervoar velik 64 litrov, kar se pravi, da je avto crknil ko je bilo v tanku ?e cca 5 litrov goriva.
Danes sem bil v salonu/servisu in sem razlo?il te?avo ampak baje ni nobene pametnej?e re?itve kakor, da hodim na pumpo ko pade domet pod 200km ?!?!?
Poskusi eno mal dalj?o razdaljo u?gat - vsaj 150 km v enem kosu. Tako bo normalno topla ma?ina in ne hladna ter pod zaugom na vsaj polovici tvoje poti med Koprom in Izolo (po moji oceni je med KP in IZ tam nekje dobrih 6km, ?e se ne motim).
Skoraj sem prepri?an, da avtu fali samo dalj?a relacija za manj?o povpre?no porabu - ?al pa ne za skupno ve? km ve? po?ganih litrov
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).
Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)
Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani