saj, mogo?e ga pa ker drugi servis ma, samo da se npr. v Velenje ali pa v LJ peljem po akumulator, pa ni ekonomske ra?unice ali ?
me pa skrbi, da bo tak, kot takrat, ko sem iskal za MX-3, pa sem komaj na?el pri Vesni v Ljutomeru (te trgovine ve? ni) nekje v koti v skladi??u skoraj primernega, sem moral spodnjo plasti?no nosilno plo??o malo od?agat, pa je blo OK
pismo... ?edalje bolj mam ob?utek, da mam neki luksuzvagn
A najve?ji smeh pri tem na?em akomulatorju je ta,da ima to?no tak?ne mere kot akomulatorji za traktorje.
V eni trgovini za avtodele je to ugotovil.Samo tip je imel neko ameri?ko firmo aku.,ki pa so bili astronomsko dragi.
Kako to,da nimajo tudi ostalih znamk?Ker na tem servisu mi je ponudil ene tri razli?ne znamke.
Res pa je,da je bil moj zadnji na zalogi,ker je ravno takrat pritisnil mraz in je rekel kapo servisa,da so jih prodali vse v enem tednu.?e ne ,bi tudi jaz moral ?akati kak dan ali dva.
Kot ti je rekel Boj? probaj ?e na kakem servisu ali pa v akcijo in iskat pravega.Samo jaz ga v celem Kopru nisem na?el-zaradi dimenzije. :ne vem:
ok... dosedaj je zadeva taka:
- Lepo?a - ni na zalogi, lahko dobi jutri - cena cca 220 EUR (original)
- ?erbinek - mu je zmanjkalo, lahko dobi jutri - cena 214 EUR (original)
- Peternel (A) - ma na zalogi, BANNER - 197 EUR
jok pa na drevo
danes bom dolil destilirano vodo, ?e jo bo treba, pa s kabli ?tartal, pa da vidimo, ?e bo vsaj tolko dr?al, da grem do ?tacune, ?e majo kaj primernega
kriza
?udno visoke cene-?e posebej BANNER-jev.Mene je stal 113 ?.In to ?isto sve?,datum izdelave 09-2008.
danes zjutraj se je odlo?il, da mi ne bo ve? v pomo? pri zagonu vozila
zdaj pa jaz vas vpra?am, kakega kupiti, original, ali nadomestnega, ?e nadomestnega, potem s kak?nimi podatki ?
koliko sploh stanejo akumulatorji dandanes ?
ve kdo, koliko stane original ?
?e sre?a, da mam ?e eno Mazdo
Jaz sem ga vzel kak mesec nazaj na Mazda servisu.Je bil tam ?e najcenej?i,pa ?e ?udnih dimenzij je,tako da pazi,?e ga bo? nabavljal kje drugje.Druga?e,moj je firme BANNER power bull,100 Ah.
Original je bil firme Panasonic mislim,da je bil 80 Ah ali pa 90 Ah,ne vem ve? to?no.Na servisu so mi sami predlagali tega.Cena je bila 113?.
Danes zjutraj sem opazil,da mi sredinjski gumb klime(kjer je tudi stikalo za hitro razmeglitev sprednje ?ipe) ne sveti.A je ?e kdo to ?arnico zamenjal?Ni vrag,da bom moral celo sredinsko konzolo razdret za to?
ne vem, zakaj bi ?lovek dajal po nepotrebnem 10?, ?e lahko brez te?av dobi isto stvar za 1,5? (ok, razen ?e se koplje? v dnarju, pol ti je res vseeno... ). pa tle ?e lahko naro?i? preko po?te, pa s po?tnino vred da? pol sam 5?, kar ?e je vedno pol manj kot kjer drugje, pa ?e lepo domov ti dostavijo ne rabi? nikamor hodit... tak da ceneje pa ?e komot...
glede kakovosti baterij pa je tak... mi kupujemo baterije za ure pri ?iptarjih po 1?, pri urarjih pa stane take baterije ca. 7?! in najve?ji ?tos je v tem, da tiste baterije od urarja je potrebno menjati po 1 letu, tiste od ?iptarja pa zdr?ijo po 3 leta...
Mo?no,mo?no,samo pri urarju pla?a? tudi "ekskluzivnost"-pri njih je vedno najbolj?a roba,ponavadi.
Po mojem je zelo pomembna kvaliteta baterij in ne toliko cena.Kak?nih no-name baterij ne bi nikoli sam kupoval.Se pa res spla?a malo okoli povohat,ker je cena za popolnoma iste baterije lahko zelo razli?na.
Tole mi pa ne gre skup... kako lahko dolo?i? mese?no kvoto... se pravi, da ?e jo prekora?ijo, ker jim je tovarna dobavila ?rot robo, bo cel kup ljudi zviselo... se pravi jebite se z garancijskimi popravili, ker smo ta mesec ?e izpolnili kvoto. Hmmm, ?e je to res me zanima kaj pore?ejo na to v uradu za varstvo potro?nikov.
Sem delal neko? na ra?unalni?kem servisu pa nikoli ni bilo omejitev kolk stvari gre v garancijo sam tist, kar je ?lo smo moral resni?no preveriti, da ni ?lo za brezveze.
Sej v tem smislu se dela-da morajo za vsako figo,ki je malo ve?ja,pa ?etudi je avto v garanciji,dobit privolitev iz vi?je in?tance-se pravi pri nas je to Mazda Avstrija,ki ima ?ez Slo.Vsaj v KP je tako.Izjeme so znane oz.tovarni?ke napake,pri katerih lahko sami takoj ukrepajo.Zato so tudi v Italiji (ki je imela oz.ima na
ta "stare" M6 ?e vedno 5 letno garancijo) to ukinili,zaradi prevelikega ?tevila popravil v garanciji.
Ravno danes sem prebral,da je eden ?e od nakupa M6 (2004) zahteval,da mu pregledajo menjalnik,ker mu je bil sumljivo trd in ni ?el lepo iz 1. v 2. brzino.Vedno so mu zatrjevali,da je to normalno in da je pri vseh tako.?ele ta teden so privolili,da pride na pregled-po 4 letih.In to po stalnem te?enju prek telefona in mail-ov.
In tudi so za?eli fur govorit,da je pa? to del obrabe in ne gre v garancijo.Ne vem,ali je za to kriva kriza ali kaj drugega.
Obstaja druga varianta, da je pokrivanje garancije deljeno. Za dolo?ene stvari se popravila krijejo iz mar?e prodajalca, nekatere pa krije dobavitelj. Stvar dogovora dobavne cene.
To je samo domneva. V?asih je bilo to tako. Zaradi tega ni bilo prenosa garancije iz ene dr?ave v drugo.
In, ?e je to tako, je "kvota" logi?na tako, kot v zdravstvenem sistemu, s to razliko, da je napako le potrebno odpraviti v 45 dnevnem roku. Tako se lahko te?ave vle?ejo, ?e posebej, ?e ni jasno kaj je vzrok napake in se gredo odkrivanja "gnilega" jajca z zamenjavo posameznih sklopov.
Ja,sej ravno zaradi tega pokrivanja 5-letne garancije,ki jo krije (podari 2 leti) Mazda Italija,le-ta ni prenosljiva v druge dr?ave n velja le toliko ?asa,dokler je avto registriran v Italiji.
No to, da jih je treba klicat in da nazaj ne znajo poklicat pa ne glede kolkrat si zapi?ejo tvoj telefon je pri njih stara rak rana.
Ne vem, zgleda se bojijo, da bo kdo raka fasal od preve? uporabe telefona. Ker sem blizu se raje pri njih osebno oglasim kot pa da bi jih klical po telefonu - ja vem sej je res bedno sam v ?ivo se da druga? pa ve? zment.
Kar se pa ti?e garancijskih popravil: to ni njihov stro?ek saj za vsako garancijsko popravilo istavijo ra?un Mazdi, ki ga nato povrne in ne samo za material ampak seveda tudi za delo.
Tako, da verjetno jim je ve? ali manj vseeno ali je garancijsko popravilo ali ne. :ne vem:
Se strinjam z napisanim,razen z zadnjim odstavkom.Servisi imajo namre? mese?no kvoto denarja oz.
sredstev za popravila v garanciji.?e ga prekora?ijo se morajo zagovarjat pri "?efih" vi?je.
In zato kak?nega verjetno odpravijo bolj po kavbojsko z ni? porabljenimi sredstvi oz. "popravijo" stvar z kak?nimi ?i??enji,resetiranji ra?unalnikov,"pucanjem" in podobnimi zadevami.
nimam senzorjevm. in pri ventil?ku ne pu??a - preverjeno.
naprej pa pi?em jutri. grem s 15 let starim Fordom v Ajdov??ino. kam smo pri?li.
Zakaj pa vedno za vsako stvar vozi? avto na Gamo?
A ni za gume kak dober vulkanizer tam v giru?Pravijo,da mora? imet vedno svojega zdravnika,svojega mehanika in svojega gumista.Tej ti morajo prisko?iti na pomo? vedno in ?im hitreje.
Kmalu bom imel servis na moji Mazdi.Zanima me,?e je potrebno zamenjati letos tudi filter nafte.
Mislim,da je bil menjan pred dvema letoma.Zdej ne vem,ali naj ga menjam,ali naj ga menjam,ko se pri?ge lu?ka.Takrat verjetno ni najbolj ugodno,?e posebej,?e si kje na poti.
Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.
?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.
Veliko sre?e.
Jaz imam tudi montiran alarm in ni potrebno prav ni?esar resetirati.Razen nastavitve na avtoradiu in voznikova ?ipa ne gre iz prve avtomatsko dol.To hitro re?i?.Druga?e pa mora u?gati iz prve.
Marsikaj je bilo ?e napisanega, a slika s pravimi podatki pove veliko. Ve?ini bo klik na omenjen link povedala dovolj. Vrsta pnevmatike, blagovna znamka in komu boste pla?ali je pa povsem va?a zadeva. Predlagam, da upo?tevate rezultate zadnjih testov. Niso vse enake, ?eprav so ?rne in okrogle!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A najve?ji smeh pri tem na?em akomulatorju je ta,da ima to?no tak?ne mere kot akomulatorji za traktorje.
V eni trgovini za avtodele je to ugotovil.Samo tip je imel neko ameri?ko firmo aku.,ki pa so bili astronomsko dragi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani