Torej ce prav razumem naj bi se obcutljivost senzorja nastavljala z vrtenjem rocke? Zanimivo, bomo sprobal, sem imel nekako obcutek da nima nobene funkcije.
Je pa tudi pri meni problem, da senzorji sicer hitro startajo ze pri kaksni kapli dezja, je pa nato hitrost brisanja precej pocasna - ko cakas na drugi interval prakticno nic vec ne vidis ven cez sipo. Torej hitrost brisanja se ne prilagaja dobro kolicini vode na sipi.
ta knof +/- ni niti v CX7 niti v M5 opravljal funkcije.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
"The sensitivity of the rain sensor can be adjusted by turning the switch on the
wiper lever. From the center position (normal), turn the switch towards (+) for higher
sensitivity (faster response) or turn the switch towards (_) for less sensitivity
(slower response)."
Also:
<quote>
NOTE
- Switching the auto-wiper lever from the OFF to the AUTO position while driving at
a vehicle speed of 4 km/h (2 mph) or higher (or after driving the vehicle) activates the
windshield wipers once, after which they operate according to the rainfall amount.
- The auto-wiper control may not operate when the rain sensor temperature is about
_10 °C(14 °F) or lower, or about 85 °C (185 °F) or higher.
- If the windshield is coated with water repellent, the rain sensor may not be able to
sense the amount of rainfall correctly and auto-wiper control may not operate
properly.
- If dirt or foreign matter (e.g. ice or matter containing salt water) adheres to the
windshield above the rain sensor or if the windshield is iced, it could cause the wipers
to move automatically. However, if the wipers cannot remove this ice, dirt or
foreign matter, the auto-wiper control will stop operation. In this case, pull the wiper
lever to the 1 or 2 position for manual operation, or remove the ice, dirt or foreign
matter by hand to restore the auto-wiper operation.
Nekaj sem na?el, spomnim pa se da je nekje pisalo da ?e vklopi? na AUTO med vo?njo pri ?eljeni koli?ini de?ja za avtivacijo da se tako postavi v nulto to?ko..... :ne vem:
No pa tudi to o stopinjah je va?no!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).
al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..
- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )
- sklopka
- volan ???
Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?
No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... (9 x SEAT in 4 x Mazda)
Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.
Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.
?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.
Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.
Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.
Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.
Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)
LP
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se da nastaviti sem najdel enkrat na enem tujem forumu, samo je iber komplicirano, sem tud jaz popizdeval, ker je ne samo ta senzor neodziven.....tudi drugi so bili (kot na primer lu?ka za ESP 5 sekund kasneje)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim da res, samo na zajlo potisnes obstoje?e bate preko vzvoda (ki jih druga?e potiska hidravlika), tako da je v bistvu lo?en sistem, le enak cilj....
Poglej ce se je snelo tam, kjer lahko tudi ?tela? napetosti z dvema vijakoma (tik pred gumo)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A na drugem rednem servisu so ti menjali samo olje in filter in kabinski filter + delo? Kaj pa menjava zra?nega filtra, filter goriva, zavorne teko?ine, pregled klime ...
Ali je taka razlika med M5 in M6 ali je to odvisno tudi od hi?e katera ti dela redni servis?
A ni drugi redni servis 40.000?????????????????
Kaj hudi?a na?teva? ti? 40.000 je olje in filter ali ti pa nekdo bu?e prodaja - ostalo po potrebi ampak res po potrebi
druga?e ti tudi v knjigci pi?e kdaj pa kaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ok In to je zdj razlog zakaj men avto ne tece mirno.
Malo ste temo sfalili
Poglej mal ?trom, kable....., pa na kolk ma? obrate pri ?tantgasu?
Pa ?ist tako nevmesno - kdaj se je plinski filter menjal (?eprav bi se moralo to poznati ne samo ob ?tantgasu), pa ?e so simptomi na benzu isti lahko mirno izklju?i? napako na lpgju......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.
In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.
In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).
In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.
Ja saj to pravim, v bistvu sem odgovarjal Ajvarju, zakaj se ve? plina porabi kot nafte. Pozabljamo da se plin la?je me?a z zrakom, inzato je zelo pomembna temperaturna razlika, pozimi se ga namre? ob istih pogojih samo zaradi temp zraka porabi do 5% ve? kot poleti (plina).
In ravno zato ker mu pade tlak je koli?ina energije v teko?em stanje veliko ve?ja kot v plinastem stanju, pri katerme ga uporabljamo.
Druga?e pa ?e govorimo o masi - masa plina SE NE SPREMINJA glede na stanje (teko?e ali plinsko), medtem ko volume se.
Druga?e pa kalori?na vrednost LPGja NI ve?ja od bencina.....defakto, zato tudi zmrzne prej
Prav zaradi tega se me?a Butan in Prupan, saj Butan zaradi zelo nizke kalori?ne vrednosti zmrzne 1,2,3 in se to uravnava s Propanom, zlasti pozimi, to opazimo v porabi in v?asih v cukanju avta!
Saj Petrol zaradi zunanjih tankov namerno dodaja ve? propana
Kalori?na vrednost (KV) / Calorific Value (CV)
Merilo za koli?ino energije, ki se sprosti v obliki toplote pri zgorevanju goriva (zemeljskega plina); enota za plinasta goriva kJ/m3 ter tudi kWh/m3; meri se zgornja (Gross Calorific Value) ali spodnja (Net Calorific Value) kalori?na vrednost; zgornja vklju?uje toploto, nastalo ob kondenziranju vodne pare v dimnih plinih in prehodu v teko?ino, za razliko do spodnje, ki tega ne vklju?uje; povpre?na zgornja kalori?na vrednost zemeljskega plina v Sloveniji zna?a 37.968 kJ/Sm3.
Vir najdu, strojnistvo.com:
Butan hitro, ampak ima ve?jo
kalori?no vrednost. Propan pa mnogo kasneje na ra?un manj?e kalori?ne vrednosti. Za porabo v
avtomobilizmu se ta dva plina me?ata ravno zaradi zmrzovanja in zato tudi precej varira ?tevilo prevo?enih
kilometrov z enim rezervoarjem plina, saj so me?anice razli?ne
Kalori?na vrednost plina (oktanska vrednost tudi) je manj?a od bencina in je zato
potro?nja avtoplina ve?ja! Nekje 18 odstotkov in varira glede na sistem in tip motorja.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.
Hi?i sta popolnoma enaki in stojita cca 5 narazen, razlika je samo v medjiu za ogrevanje in pe?i seveda, obe sta top of the top trenutne kavlitete in izkoristka ?
PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.
Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.
V rezervoarje polnimo uteko?injen naftni plin (UNP), kar pomeni, da je plin v teko?em agregatnem stanju. Za delovanje tro?il pa potrebujemo plinasto stanje . Pri izstopu plina iz rezervoarja, se zaradi spremembe tlaka in volumna plin uparja. Da se iz teko?ine v rezervoarju lahko izlo?i / izpari parna faza, je za to izparevanje potrebna toplota iz okolice. Koli?ina izparjene faze je odvisna od temperaturne razlike ki je na voljo, omo?ene povr?ine tla?ne posode in fizikalnih lastnosti plina. Propan izpareva do ?42 °C, butan pa do ?0,5 °C, zato je pomembno poznati razmere, kjer se bo plin uporabljal in temu primerno izvesti deponijo UNP.
Torej ko se plin uparja se mu spremeni volumen, kar pomeni pri pretvorbi izgublja? nazivno kapaciteto jeklenke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Verjetno da bo res kaj takega, ?e bencinar trokira (v obeh situacijah) zna biti samo motnja - je to samo v leru, ne vem ker sistem ima? za LPG, ampak ?e ti v leru lavfa samo na benz in ima? probleme samo takrat pa poglej ?e filter za benz (kar je malo verjetno)?
Kaj pa timing?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se pravi na prvem servisu so predvidevali da je nastavljanje rocno in zato cena taksna kot je, rihtali tudi nebi cel dan ampak morajo pocakat da se masina ohladi preden lahko nastavljajo)
Na drugem mi je pa govoril o menjavi drocnikov...
Letnik avta je 2005 (kot sem napisal v naslovu teme).
Moral bom pa poklicati se na kakasen drugi servis,da vidim keteri so imeli prav .
Glede plina pa imam tudi napravo za mazanje ventilov? Vendar se je zadnjic zabila in kak?nih 5KKm ni niz dodatno mazalo .
Mogoce je to to.
oppa pomemben podatek
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, nadgradit mora? serijski predgrelec s kabinskim gretjem na timer (uro) ali pa vklop na daljinca. Pokli?i na kak Mazda servis in se pozanimaj za ceno...
Ne mazdo, sam to ne
Beja d.o.o. - zavrh.
Mazda ga pelje tja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ja po ?tevcu ima avto 150000km vendar bog ve kolk jih ima ker je bil avto tudi uvo?en.
ja ponavadi zdaj ko je dopoldne pod 9 stopin ga v?igam od 5-10 minut to pomeni da dam parkrat kontakt da se pri?gejo in ugasnejo grelne sve?ke. zra?ni filter bi bil kolikor sem ga gledal za zamenjat. res da sem v zadno naredil malo bol ?alabajzarsko delo da sem ga samo spihal z zrakom.
grelne sve?ke sem pobral ven in jih probal na polnilcu za akumolator pogledal sem tudi konektor ki je bil volkast in sem ga spucal. zamenjal sem akumolator je zdaj 75am. za?arele so vse sve?ke. lani mi je crknila ena sve?ka in sm jo zamenjal. vseh 4 pa nisem zamenjal zaradi prevelike cene ene sve?ke.
kje pa naj bi bila ta zaug ali pretok zraka in senzorja temperature hladilne teko?ine?
p.s. ponavadi ?ez dan v?iga zelo lepo samo zutraj mu je problem ko se najbolj shladi.
lp.
hvala za odgovore
ja ko re?e? da ?ez dan ponavadi v?iga lepo - pomeni da v?asih tudi ne? Bo mogo?e ata Ajvar rekel jermen?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
imam 323f td l.00 in mrzla mi ne vzge zacelo se je pri 9 stopinjah! topla vzge normalno! preveril sem grelne svecke 14 dni nazaj in bile so dobre bil je le volk v konektorju vendar sm ga ze spucal! naftni filtel je bil zamenjan lani na zimo! avto se pelje normalno! lepo bi prosil za pomoc in nasvete! lp.
zaug ali pretok zraka? t.i. luft messer - notri je tudi senzor temperature zunanjega zraka (zraka ki ga vle?e not, t.i. IAT Intake Air Temperature? MAlo poglej ce je kje staknjeno ali luknjasto. Lahko pa da je problem senzorja temperature hladilne teko?ine
P.S. Kako ga pol vzges? tezko ali sploh ne
zaug ali pretok zraka? t.i. luft messer - notri je tudi senzor temperature zunanjega zraka (zraka ki ga vle?e not, t.i. IAT Intake Air Temperature? MAlo poglej ce je kje staknjeno ali luknjasto. Lahko pa da je problem senzorja temperature hladilne teko?ine
P.S. Kako ga pol vzges? tezko ali sploh ne
Pa ?e to da dodam, kdaj si menjal filter zraka (ki lahko tudi omejuje pretok zraka)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
imam se eno iz Xedos V6....mogo?e enaka??
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani