No, avto je spet pri originalnem lastniku (jaz ). Zamenjali so mi (kot so rekli) neko napeljavo. Tok nisem maher, da bi vedel to?no kaj, UPAM pa da bo zdaj mir. Aha, na to popravilo so mi dali uslu?nostno garancijo in se nimam kaj bati, ?e bi se mi to dogajalo naprej tudi po preteku standardne garancije. + brezpla?no so mi zamenjali gume.
Upam, da ne bom ve? v tej temi pisal o kakr?nih koli ponovnih dogodkih.
Bravo.To?no to se je iskalo. (mislim podalj?anje garancije in to).
To je dobra cena. Kaj bo? dal gor za ene gume? Pazi na tisto ravnanje (ET), ker ne gredo vsake gor. Na mojo novo ?estico ni ?la originalna lita 16 colska feltna!!! Tako da prej poskusit feltno in distan?nik. Menda so te stvari malo druga?ne kot na prej?nji ?estici. Meni so potem dali gor AWS Maranello 7x16 ET38 in stvar odli?no izgleda, ker je zunanji rob gume sedaj pomaknjen bolj ven in avto ni videt "podhranjen". Zgleda kot allroad V bistvu je sedaj zunanji rob gume pribli?no tam kot pri originalnih 17 colskih. Res sem pa dve uri ?akal, da so "podrejali" distan?nik, ker niso imeli pravega.
Itak,da ?e da? ET 38 tudi na staro 6-ko,bodo feltne ful bol zunaj.Ker original so ET55 in si izra?unaj razliko.
?e,?e da? namesto 205 kak?ne 17-ke 225 je zmaga tu.
Jaz sem zdaj naro?il pri Furlanu po va?em nasvetu litke in sicer Platin P50 (16 col, ET50; 6,5...) za zimo so po mojem ok. Pr?lo me bo 72 eur po komadu (jeklene pridejo dobre 64 eur). Majo baje zimski lak, vendar me prav zanima kak?na je razlika v primerjavi z letnim lakom . Skratka, verjetno bi dobil kje ?e kak?en eur cenej?, samo se mi ne da ve? iskat, ker bom tam vzel tut gume tko da...
lp
Baje z tem "zimskim" lakom rahlo nateg..jejo ljudi.Obstaja samo dober lak in trd ter slab lak-mehek(se vse pozna na njem).Vmes je pa ?e cela vrsta razli?ic lakov-od najtr?ega dvokomponentnega polivretanskega,preko po?asi opu??enega nitro laka,akrilnega do vodnega polivretanskega laka in ostalih,zadnje ?ase ve?inoma uporabljenikh lakov na vodni bazi.
Niti slu?ajno mi ni toliko v?e?, kot moja original. Tale ni 2,3 (vsaj po pospe?kih sode?), nima vse tiste opreme zaradi katere sem jaz svojo kupil (navigacija, leder zici, gretje sede?ev, park. senzorji ...), res pa je, da tale vsaj v?ge, he he.
Sej sem se samo hecal.Valjda je tvoja-na?a bolj?a.
No, danes sicer brez slike, je pa moja M6 SPC 2,3i GT spet z avtovleko pri?la na servis v BTC-ju. Saj nisem bil dale? - v Zupan?i?evi jami.
Je bilo pa tako:
Vo?nja iz Ajdov??ine, dostavil kolegico v Zup. jamo. Ugasnil avto. ?el v trgovino, v?gal avto in se prepeljal ?e v bli?njo trgovino (v prvi niso imeli kvasa ), ugasnem avto. Pridem iz trgovine (dobil kvas), avto ni ve? v?gal. Bil je cca. 5 minut na soncu, senzor je kazal 16ºC. Potem pa klic na MES in tako naprej.
Je mo?no, da je tudi 100km dolga pot iz Ajdov??ine pripomogla k nev?igu? Ker tistih 5 minut na soncu najbr? ni krivo. Pa najbr? mi bo jutri na servisu v prvo v?gala, kajne.
Suicidal pri tebi je verjetno kak?na podobna napaka kot neko? na mojem Pugiju. Isto se ti dogaja.
Napaka nekje na elektriki-kabli in to.
Naredi,kot sem ti svetoval.Ko te kli?ejo z servisa jim ne podpi?i ni?esar,dokler ti kak "?ef" odzgoraj ne napi?e ?rno-na-belo,da so odpravili napako in da jam?ijo,da bodo krili stro?ke oni tudi po poteku garancije.
Mislim, da je to edini pravi na?in..... na ?alost ....?udi me, da si to privo??i servis, ki je "baje "dober....
Vsi servisi so ve? ali manj enaki-va?ni so mojstri,ki tam delajo.In vsi imajo verjetno omejen budget za popravila v garanciji.Zato so v italiji na brzino ukinili 5-letno garancijo za Mazde 6.Le zakaj neki?
Pravkar se vrnil od mehanika.Nobene panike,na spoju med interkulerjem in cevjo,po kateri prihaja vro? zrak (brez nobenega olja-samo vro? zrak + hlapi olja) malenkost vsake toliko pricuzi malo teh hlapov.
Dokler ne vle?e not tam skozi fal? zraka ni straha.?e ni? drugega je sedaj ?isto tam okoli.
Ja, ja bo nato to pravljico razlo?il ?e tr?nemu in?pektorju kasneje pa ?e na sodi??u ?e bo treba. Tr?ni in?pektor mora narediti obisk, ?e jih stranka prijavi in takrat je tudi pri njih veselo.
Ko sva z Boj?em imela firmo sva 1x fasala tr?nega, ker je stranka napisala prito?bo ?ez eno xy podjetje v tem dopisu pa je bila omenjena tudi najina firma saj sva midva dala stranke podatke o tej XY firmi in jih je nato sama poklicala ter se sama menila za storitev.
Sploh ni stranka iskala krivde pri nama ampak in?pektor je pa pri?el na obisk in to ni bil vljudnostni obisk s kavico in pi?kotom.
No,sej v tej smeri mislim,ja.Ravno sedaj sem se vrnil od mehanika.On je imel podobno zgodbico pri
nakupu Lade njive (rabil jo je za vleko vozil).Kupil je novo.Takoj na novi ni delal ventilator,prema je mo?no
?kripala in nad 3000 obrati je bila ma?ina sumljivo glasna.Vozil jo je pridno na servis (zanimivo-avto plus kamor jaz med garancijo mojo mazdo )in vedno je bila ista pesem.Ko je bilo ?e 3 mesece do izteka garancije je klical glavnega uvoznika v Lj.Le-ta mu je prisluhnil in mu dejal,da bo tako in tako pri?el in?pektor v KP zaradi ene druge stvari in da ga bodo poklicali,ko bo tam.
Res so ga poklicali in odlo?il se je,da bo ?el na probno vo?njo.Ker je bila ?e zima,je hotel pri?gati ventilator za sprednje ?ipe.Valjda ni delal.No,je rekel moj mehanik,to je prva napaka.Nato je zapeljal na makadam in skoraj so pusti premo tam.To je druga napaka.No,je rekel in?pektor,motor pa res dela normalno.
Ja,je rekel,do 3000 obratov.Naj poskusi vi?je.In res je za?el sumljivo ru?it.
Zamenjali so komplet motor,ventilator in prednjo premo.Tam na servisu je bil to?no mesec in pol.Ko so ga poklicali,je pri?el ponj.Toda namesto,da bi ga peljal domov ga je prodal kar na avto plusu.
Rekel mi je,da ko bo avto na servisu,ne podpisat prevzema ,dokler ti pisno ne jam?i kdo od zgoraj,da je napaka 100% odpravljena.Vsa kasnej?a popravila v zvezi z tem naj krijejo oni in ne ti.
Ne bojo, ker vsaki?, ko ni popravljeno je to REKLAMACIJA na garancijsko popravilo. To ni vezano na potek garancije ampak je ponavadi ?est mesecev od popravila in ?e se ponovi morajo ponovno izvesti poseg brezpla?no pa ?etudi je avto izven garancije tako, da glede tega ne bi smelo biti te?av.
Boss,na ?alost oni ne gledajo tako na zadevo kot ti.Meni je ?ef Mazde Slo.-reklamacijski oddelek,lepo "razlo?il",da nisem bil 4 X za isto stvar med garancijo pri njih,ampak,da je bila najbr? vedno druga napaka.
Ko sem mu odgovoril,da so vedno gorele iste lu?ke(tudi sliko sem mu pripopal) mi je spet ponavljal isto ?torijo
o mo?nih razli?nih okvarah-?etudi sem mu omenil,da je to kar pogost pojav pri M6 in je ?e skoraj konstrukcijska napaka.Spoznal sem,ko mi ni ve? odgovarjal na mejle,da se naj lepo slikam in kupim kos sam.
Potem sem pisal v Avstrijo,kjer pa mi do danes po par mesecih sploh niso odgovorili.
Tako,da mislim,da je sedaj skrajni ?as,da se nekaj ukrepa dokler je avto ?e v garanciji.Potem vidim,da se nima? ve? s kom pogovarjati.
No,pravkar sem se vrnil od svojega mehanika.Moram vas Mazda?e potola?iti glede tega pu??anja.
Pokazal mi je svojega Audija A4 in njemu prav tako pu??a.Je rekel,da je ni znamke,ki ne bi vsaj malo pu??alo
na interkulerju(ali na spojih ali pa kje drugje).?udno mi je,da se glede tega sploh ne razburja in zagotovil mi je,da to ni neka tako tragi?na napaka,da bi ?lo lahko kaj v kukuruz.
Ga pokli?em jutri in bomo videli kaj bo re?il.Upam,da se bo kaj domislil,ker je neke vrste naredi-vse-sam in ne kupuj novega,dokler se da staro popraviti.
No zdaj pa ?e dokon?aj ta ?len, kjer je nato dolo?en tudi rok in ta rok je 45 dni. Njegov avto ne bo bil na servisu skupaj 45 dni, da bi bil upravi?en menjave. Brez skrbi, da bodo naredili tako, da ne bo.
?tos je namre? v tem, da bodo zadevo popravljali dokler jo ne popravijo, kar so dol?ni po zakonu. Opcija bi bila kve?emu, da da avto v ra?un in vzame nekaj drugega.
Pa valjda je ?e kak drug na?in.Ker,?e je to edina opcija(da mora? dat noter skoraj nov avto in dodat 20000 ? za novega) bi na sucidialovem mestu v velikem loku ob?el znamko Mazda.
Tudi,?e smo ljubitelji Mazd to ne bi bil noben na?in.Jaz vsaj ne bi tako naredil.
aja... pa ?e pod za??ito kolotekov je vredno pogledat, ker ima pomanjkljivo za??ito proti rjavenju, in lahko avto prakti?no razpade zaradi rje tam...
seveda, ?e je avto pravilno vzdr?evan, in se na servisu potrudijo, da ti resni?no poservisirajo in pregledajo cel avto, ter vse popravke, ki jih objavi Mazda, dejansko tudi izvedejo, potem strahu ni
Bi rekli-sve u svemu,?e odmislimo kaka dva ducata serijskih in slu?ajnih napak je na?a Mazda res posre?en avto.Ja,pa nekatere rade vle?ejo tudi v desno stran-serijska napaka,rolo zadaj se rad pokvari,pa diski se radi zvijejo,pa feltne (original alu) se rada lu??i barva...
@Alex: navkljub temu, da je avto kupljen od poobla??enega serviserja, pa da je redno tam servisiran, mi te napake ne morejo/?elijo odpraviti, za garancijo/kulanco je pa baje prepozno (avto ima zdaj 85.000km), so mi pa na servisu zagotovili, da baje Mazda pripravlja "set za popravilo" tovrstnih napak, in zadnji?, ko sem s servisom govoril, so rekli, da ?e obstaja, in da bodo zrihtali.
sem pa na avstrijskem forumu zvedel kar nekaj te?av, ki so standardne pri na?ih 6kah, se pravi tale z intercoolerjem, potem s ksenonskimi lu?mi in balastom ter uravnavanjem vi?ine, potem z rjo tako na zadnjih robovih koloteka kakor tudi na notranjih robovih vseh vrat na avtomobilu, Webasto grelci te?ijo k temu, da crknejo, EGR ventil te?i k temu da zablokira (lu?ka za motor sveti), ?e stoji avto ritensko po hribu navzdol brez zategnjene ro?ne zavore, lahko pri zaganjanju presko?i jermen, ?ibka to?ka je tudi visokotla?na ?rpalka... seveda so to vse stvari, za katere se pri Mazdi ve, ampak se v smislu dobrega imena in izogibanja garanciji tega ponavadi ne zamenjuje, ko je pa? garancija mimo... pla?at je treba
p/s: opisi so od serviserja Mazde iz Avstrije, in niso bu?e.
Aha,se pravi nekaj upanja je.
To z xenonom sem na sre?o dal skozi v garanciji,z EGR ventilom se dajem z njimi ?e vedno(2 leti) in trenutno mi ne sveti lu?ka ,na tehni?nem sem ?el skozi kot za ?alo z izpu?nimi plini,tako ,da ga sploh ne mislim zamenjat,ker sploh ne vem,kaj vraga dela ta ventil v na?ih Mazdah. :ne vem:
rje za enkrat nimam(mogo?e,ker sem ob obali),ritensko brez zavore pa tudi nimam navade parkirati.
No,bomo videli jutri kaj je na stvari,ko ga odpeljem k mojemu mehaniku...
OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).
Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.
Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.
Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.
No,sej tu se strinjam .?e ne morejo sami ali niso sposobni sami re?it stvari, naj pokli?ejo malo po EU.
Ni vrag,da ?e ni bilo podobnega ali enakega primera.
Poznam pa ?e en podoben primer na Hundajevem servisu v Ankaranu.Niso in niso mogli najti napake-podobne in je potem pri?el pa? stru?ko iz Avstrije.Pa ?e ta se je mu?il z njim kar kak teden,da je odkril napako.
Pri teh napakah je res ka?in,ker zdaj so- zdaj jih ni.Ni osnove,kje bi za?el iskati.No,vedno je najprej na vrsti ra?unalnik,ki pa v 80% ni kriv nikoli.?ele,ko obupajo z menjavami (in ko verjetno res vi?ji v EU zarobantijo
pa ne toliko zaradi ugleda znamke,kakor zaradi stro?kov popravil v garanciji,katerih naj bi bilo ?im manj),potem se lotijo stvari bolj strokovno.Ker vedeti moramo,da ve?inoma so na servisih vajenci in par delavcev z izku?njami,ki prevzemejo delo v svoje roke,ko je ?e kriza.
Do takrat in dokler je ?e mir pa novi delavci se u?ijo in i??ejo napake najpogosteje res tako,da samo zamenjavajo kose.Vedno ni problem tam.
Ja sej poanta tega primera je,da se na servisu bolj ne potrudijo.Zamenjajo eno stvar in re?ejo-zdaj se vozi in ?e bo spet kaj narobe ga pripelji z avtovleko nazaj k nam.
Mislim,da bi tudi ljudem,ki imajo dobre ?ivce le-ti kmalu popustili.Zamisli si,da recimo veliko potuje? -za poletne dopuste in gre? recimo kam dale?-tiso? kilometrov.In potem cel dopust moli?,da ti bo v?gal.
Jaz sem imel pred leti podoben primer na Pugiju 306 GTI.Sem pri?el recimo pred trgovino in normalno ugasnil avto.Pridem iz trgovine,probam v?gati-ni?.In ni hotel v?gati za boga.Pokli?em avtovleko in ko pridejo-avto v?ge??!.Vseeno ga odpeljemo na servis kjer ga imajo en dan in je kao popravljen.?ez par dni se ponovi isto
v Portogruaru v Italiji .Spet klicat avtovleko in spet na servis.
Potem ga imajo tam dva dni in "specialisti" ugotovijo,da je najbr? kriv ra?unalnik.Nov je bil na na?em servisu
takratnih 1850 mark."?ez" na servisu me je pri?el 1300.000 lir,kar je bilo zaenih 500 mark ceneje.Ves vesel ga priklopim,probam v?gat in-ni?.
Potem je bilo tega dovolj.Odpeljal sem ga spet na famozni Peugeot servis v KP in jim rekel,da dokler ne odkrijejo res napake naj me niti ne kli?ejo.Enkrat so me vmes poklicali (po dveh dneh) ampak se sploh nisem javil.Bilo je prekmalu za moje pojme.
No,in ko so ga tam imeli parkiranega teden dni je na sre?o pri?el v delavnico nov mojster.Ta je res obvladal svoj posel,ker je takj ugotovil slab kontakt nekje v armaturi ali spodaj.Seveda si je vzel ?as in je vse demontiral in ?el korak za korakom vse pregledat.In res,od takrat pa vse dokler ga nisem prodal me ni nikoli ve? pustil na cedilu.
Edina dobra stvar pri vsem skupaj je bila ta,da sem mel nov ra?unalnik,ki je bil nov.
Edino na tak na?in po moje bi lahko tudi pri tebi na?li napako. :ne vem:
Ob 15:00 sem bil zmenjen v GO za razgovor za slu?bo. Iz Ajdov??ine se nameravam odpraviti ob 14:00. Se usedem v avto - AVTO NE V?GE!!!!
Ne pali. Kot prej?nji?. niti po pol ure. Se mu?im s fehtanjem kolegov za prevoz v GO, mi uspe, opravim razgovor, pridem nazaj v Ajdov??ino ob 16:30 - AVTO V?GE!!!
Pa smo spet tam.
Mislim,da je ?e ?as,da si omisli? dobrega odvetnika.Ko bo malce "podrezal" z argumenti na uvoznika mislim,da
bi morali se malo bolj zmigat.Ker rok poteka garancije se nezadr?no blji?a,na servisu pa ?e vedno tavajo v temi. :ne vem:
Mogo?e bi jih spodbudil z kakim malim namigom o objavi v kakem ?asniku?Ne vem no,to so samo moja razmi?ljanja.
?e enkrat te moram opozorit,da ko preneha garancija vsi dvignejo roke.Sem preizkusil na svoji ko?i in te odpravijo-(na najvi?ji ravni) z neumnimi argumenti.Parkrat ti ?e odgovorijo in potem-tema.Vse preide na tvoja ple?a.
Tudi,?e bi mogo?e hotel kaj dokazovat pozneje je verjetno to trnova pot,dolgotrajna in najbr? zelo draga.
To je skoraj sigurno immobilizato saj ?e za trenutek v?ge nato pa zapre iskro je to tipi?no dogajanje za immobilizator.
Se spomnim ?e iz ?asov Clarusa, ki je po?el isto, ?e nisi v 20 sekundah v?gal motorja od trenutka, ko si odklenil vrata. Motor je zalaufal nato pa v sekundi spet crknil. Odstraniti je bilo treba klju? iz klju?avnice, pritisniti gumb za odklepanje in ponoviti postopek v?iganja.
Pri Mazdi je druga zgodba saj kot ka?e ne zazna dobro informacijo (codo) s klju?a in zato misli, da jo posku?a? v?gati z nepravim klju?em in blokira delovanje.
Zna se zgoditi, da bodo morali menjati celo klju?avnico :ne vem:
E,pravim vam jaz,da ni ni? brez starega dobrega klu?a.
Ne,samo tole z temi v?iganji mazd 6 je pa ?e skoraj grozjivo.Najboj pa to,da ko gre stvar iz garancije se po?vi?gajo na vse. :ne vem:
Zato vztrajati do konca dokler je ?as in garancija.Ker delam tudi sam v trgovinski bran?i vem,da je zelooo
majhna verjetnost,da ti bodo stvar zamenjali za novo.Raje se stvar popravlja do onemoglosti...
...dokler kdo ne udari po mizi in vzame advokata...pol so ponavadi bolj "mehki" in ustre?ljivi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bravo.To?no to se je iskalo. (mislim podalj?anje garancije in to).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani