No,pravkar sem se vrnil od svojega mehanika.Moram vas Mazda?e potola?iti glede tega pu??anja.
Pokazal mi je svojega Audija A4 in njemu prav tako pu??a.Je rekel,da je ni znamke,ki ne bi vsaj malo pu??alo
na interkulerju(ali na spojih ali pa kje drugje).?udno mi je,da se glede tega sploh ne razburja in zagotovil mi je,da to ni neka tako tragi?na napaka,da bi ?lo lahko kaj v kukuruz.
Ga pokli?em jutri in bomo videli kaj bo re?il.Upam,da se bo kaj domislil,ker je neke vrste naredi-vse-sam in ne kupuj novega,dokler se da staro popraviti.
No zdaj pa ?e dokon?aj ta ?len, kjer je nato dolo?en tudi rok in ta rok je 45 dni. Njegov avto ne bo bil na servisu skupaj 45 dni, da bi bil upravi?en menjave. Brez skrbi, da bodo naredili tako, da ne bo.
?tos je namre? v tem, da bodo zadevo popravljali dokler jo ne popravijo, kar so dol?ni po zakonu. Opcija bi bila kve?emu, da da avto v ra?un in vzame nekaj drugega.
Pa valjda je ?e kak drug na?in.Ker,?e je to edina opcija(da mora? dat noter skoraj nov avto in dodat 20000 ? za novega) bi na sucidialovem mestu v velikem loku ob?el znamko Mazda.
Tudi,?e smo ljubitelji Mazd to ne bi bil noben na?in.Jaz vsaj ne bi tako naredil.
aja... pa ?e pod za??ito kolotekov je vredno pogledat, ker ima pomanjkljivo za??ito proti rjavenju, in lahko avto prakti?no razpade zaradi rje tam...
seveda, ?e je avto pravilno vzdr?evan, in se na servisu potrudijo, da ti resni?no poservisirajo in pregledajo cel avto, ter vse popravke, ki jih objavi Mazda, dejansko tudi izvedejo, potem strahu ni
Bi rekli-sve u svemu,?e odmislimo kaka dva ducata serijskih in slu?ajnih napak je na?a Mazda res posre?en avto.Ja,pa nekatere rade vle?ejo tudi v desno stran-serijska napaka,rolo zadaj se rad pokvari,pa diski se radi zvijejo,pa feltne (original alu) se rada lu??i barva...
@Alex: navkljub temu, da je avto kupljen od poobla??enega serviserja, pa da je redno tam servisiran, mi te napake ne morejo/?elijo odpraviti, za garancijo/kulanco je pa baje prepozno (avto ima zdaj 85.000km), so mi pa na servisu zagotovili, da baje Mazda pripravlja "set za popravilo" tovrstnih napak, in zadnji?, ko sem s servisom govoril, so rekli, da ?e obstaja, in da bodo zrihtali.
sem pa na avstrijskem forumu zvedel kar nekaj te?av, ki so standardne pri na?ih 6kah, se pravi tale z intercoolerjem, potem s ksenonskimi lu?mi in balastom ter uravnavanjem vi?ine, potem z rjo tako na zadnjih robovih koloteka kakor tudi na notranjih robovih vseh vrat na avtomobilu, Webasto grelci te?ijo k temu, da crknejo, EGR ventil te?i k temu da zablokira (lu?ka za motor sveti), ?e stoji avto ritensko po hribu navzdol brez zategnjene ro?ne zavore, lahko pri zaganjanju presko?i jermen, ?ibka to?ka je tudi visokotla?na ?rpalka... seveda so to vse stvari, za katere se pri Mazdi ve, ampak se v smislu dobrega imena in izogibanja garanciji tega ponavadi ne zamenjuje, ko je pa? garancija mimo... pla?at je treba
p/s: opisi so od serviserja Mazde iz Avstrije, in niso bu?e.
To z xenonom sem na sre?o dal skozi v garanciji,z EGR ventilom se dajem z njimi ?e vedno(2 leti) in trenutno mi ne sveti lu?ka ,na tehni?nem sem ?el skozi kot za ?alo z izpu?nimi plini,tako ,da ga sploh ne mislim zamenjat,ker sploh ne vem,kaj vraga dela ta ventil v na?ih Mazdah. :ne vem:
rje za enkrat nimam(mogo?e,ker sem ob obali),ritensko brez zavore pa tudi nimam navade parkirati.
No,bomo videli jutri kaj je na stvari,ko ga odpeljem k mojemu mehaniku...
desnega blatnika ? a ni na levi strani ? Jaz mam intercooler na ?oferjevi, torej levi strani, ali pa ne mislimo isto stvar
p/s: 6ka ima na intercoolerju serijsko napako, da po?i intercooler, vendar noben servis no?e tega zamenjat
meni so obljubili, da bo baje neka tesnilna masa... ?akam, ko bom naslednji? ?el na servis, da vidim, ?e bodo kaj re?ili
Ja,ima? prav-na ?oferjevi strani je. .To,da je serijska napaka sem sli?al,ja.
Zgleda, da ?isto vsi s?asoma spustijo in da je treba menjat dihtunge. Mislim, da je to serijska napaka in da ti bodo menjali zastonj.
Ker sem se ?e ustra?il,da je mogo?e kje prebit...?eprav nisem nikjer zaka?il in je blatnik spredaj lepo cel.
OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).
Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.
Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.
Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.
No,sej tu se strinjam .?e ne morejo sami ali niso sposobni sami re?it stvari, naj pokli?ejo malo po EU.
Ni vrag,da ?e ni bilo podobnega ali enakega primera.
Poznam pa ?e en podoben primer na Hundajevem servisu v Ankaranu.Niso in niso mogli najti napake-podobne in je potem pri?el pa? stru?ko iz Avstrije.Pa ?e ta se je mu?il z njim kar kak teden,da je odkril napako.
Pri teh napakah je res ka?in,ker zdaj so- zdaj jih ni.Ni osnove,kje bi za?el iskati.No,vedno je najprej na vrsti ra?unalnik,ki pa v 80% ni kriv nikoli.?ele,ko obupajo z menjavami (in ko verjetno res vi?ji v EU zarobantijo
pa ne toliko zaradi ugleda znamke,kakor zaradi stro?kov popravil v garanciji,katerih naj bi bilo ?im manj),potem se lotijo stvari bolj strokovno.Ker vedeti moramo,da ve?inoma so na servisih vajenci in par delavcev z izku?njami,ki prevzemejo delo v svoje roke,ko je ?e kriza.
Do takrat in dokler je ?e mir pa novi delavci se u?ijo in i??ejo napake najpogosteje res tako,da samo zamenjavajo kose.Vedno ni problem tam.
Ja sej poanta tega primera je,da se na servisu bolj ne potrudijo.Zamenjajo eno stvar in re?ejo-zdaj se vozi in ?e bo spet kaj narobe ga pripelji z avtovleko nazaj k nam.
Mislim,da bi tudi ljudem,ki imajo dobre ?ivce le-ti kmalu popustili.Zamisli si,da recimo veliko potuje? -za poletne dopuste in gre? recimo kam dale?-tiso? kilometrov.In potem cel dopust moli?,da ti bo v?gal.
Jaz sem imel pred leti podoben primer na Pugiju 306 GTI.Sem pri?el recimo pred trgovino in normalno ugasnil avto.Pridem iz trgovine,probam v?gati-ni?.In ni hotel v?gati za boga.Pokli?em avtovleko in ko pridejo-avto v?ge??!.Vseeno ga odpeljemo na servis kjer ga imajo en dan in je kao popravljen.?ez par dni se ponovi isto
v Portogruaru v Italiji .Spet klicat avtovleko in spet na servis.
Potem ga imajo tam dva dni in "specialisti" ugotovijo,da je najbr? kriv ra?unalnik.Nov je bil na na?em servisu
takratnih 1850 mark."?ez" na servisu me je pri?el 1300.000 lir,kar je bilo zaenih 500 mark ceneje.Ves vesel ga priklopim,probam v?gat in-ni?.
Potem je bilo tega dovolj.Odpeljal sem ga spet na famozni Peugeot servis v KP in jim rekel,da dokler ne odkrijejo res napake naj me niti ne kli?ejo.Enkrat so me vmes poklicali (po dveh dneh) ampak se sploh nisem javil.Bilo je prekmalu za moje pojme.
No,in ko so ga tam imeli parkiranega teden dni je na sre?o pri?el v delavnico nov mojster.Ta je res obvladal svoj posel,ker je takj ugotovil slab kontakt nekje v armaturi ali spodaj.Seveda si je vzel ?as in je vse demontiral in ?el korak za korakom vse pregledat.In res,od takrat pa vse dokler ga nisem prodal me ni nikoli ve? pustil na cedilu.
Edina dobra stvar pri vsem skupaj je bila ta,da sem mel nov ra?unalnik,ki je bil nov.
Edino na tak na?in po moje bi lahko tudi pri tebi na?li napako. :ne vem:
Uganite, kaj se mi je v?eraj zgodilo?
Ob 15:00 sem bil zmenjen v GO za razgovor za slu?bo. Iz Ajdov??ine se nameravam odpraviti ob 14:00. Se usedem v avto - AVTO NE V?GE!!!!
Ne pali. Kot prej?nji?. niti po pol ure. Se mu?im s fehtanjem kolegov za prevoz v GO, mi uspe, opravim razgovor, pridem nazaj v Ajdov??ino ob 16:30 - AVTO V?GE!!!
Mislim,da je ?e ?as,da si omisli? dobrega odvetnika.Ko bo malce "podrezal" z argumenti na uvoznika mislim,da
bi morali se malo bolj zmigat.Ker rok poteka garancije se nezadr?no blji?a,na servisu pa ?e vedno tavajo v temi. :ne vem:
Mogo?e bi jih spodbudil z kakim malim namigom o objavi v kakem ?asniku?Ne vem no,to so samo moja razmi?ljanja.
?e enkrat te moram opozorit,da ko preneha garancija vsi dvignejo roke.Sem preizkusil na svoji ko?i in te odpravijo-(na najvi?ji ravni) z neumnimi argumenti.Parkrat ti ?e odgovorijo in potem-tema.Vse preide na tvoja ple?a.
Tudi,?e bi mogo?e hotel kaj dokazovat pozneje je verjetno to trnova pot,dolgotrajna in najbr? zelo draga.
Zato je sedaj skrajni ?as,da kaj ukrepa?...
Ne boste verjeli...eksotika 195/65/16 je tudi med zapovedanimi na homo papirju
Enako tudi 18 colska 225/45
Alora ,vsak si lahko omisli radirke po svojem po?utju ..
?umaherji valjarje, malarji pa kaminoski tip gume..
?eprav dvomim da si bo kak obrtnik omislil novo 6ko za opravljanje male dejavnosti
Ni dost prakti?na..
Sem pa imel na stari 6ki zimske gume 195/65 le da 15 col..
Niti ni tako kriti?na vo?nja z 15-kami.Samo malo ve? se zvijajo v ovinkih in voziti mora? pametno-zimske razmere pa?.
To je skoraj sigurno immobilizato saj ?e za trenutek v?ge nato pa zapre iskro je to tipi?no dogajanje za immobilizator.
Se spomnim ?e iz ?asov Clarusa, ki je po?el isto, ?e nisi v 20 sekundah v?gal motorja od trenutka, ko si odklenil vrata. Motor je zalaufal nato pa v sekundi spet crknil. Odstraniti je bilo treba klju? iz klju?avnice, pritisniti gumb za odklepanje in ponoviti postopek v?iganja.
Pri Mazdi je druga zgodba saj kot ka?e ne zazna dobro informacijo (codo) s klju?a in zato misli, da jo posku?a? v?gati z nepravim klju?em in blokira delovanje.
Zna se zgoditi, da bodo morali menjati celo klju?avnico :ne vem:
E,pravim vam jaz,da ni ni? brez starega dobrega klu?a.
Ne,samo tole z temi v?iganji mazd 6 je pa ?e skoraj grozjivo.Najboj pa to,da ko gre stvar iz garancije se po?vi?gajo na vse. :ne vem:
Zato vztrajati do konca dokler je ?as in garancija.Ker delam tudi sam v trgovinski bran?i vem,da je zelooo
majhna verjetnost,da ti bodo stvar zamenjali za novo.Raje se stvar popravlja do onemoglosti...
...dokler kdo ne udari po mizi in vzame advokata...pol so ponavadi bolj "mehki" in ustre?ljivi...
kaalman to je zarad gum...
ker 215/45 17 je manjse kot original 195/65 15 ali 205/55 16
je pa v mejah
meni pri 230km/h kaze gps 221 (to cifro poznam napamet, za ostale moram prevert)
mazda je v bistvu se najbolj precizen avto k se ga peljal (za stevce govorim)
Ja,v bistvu so bolj prave gume za M6 --225/45/17.Je manj?e odstopanje.V Italiji imajo homologirano original
to mero.
Aha torej bo zajeb, ?e se ti bo poleti ponovilo. Zahtevaj, da naj ti nekdo napi?e, da bodo krili popravilo (?e se bo ponovilo) tudi izven garancijskega roka. ?e ne bo? uspe?en na servisu se obrni na zastopnika MMS in obrazlo?i situacijo ter jih prosi za ukrepanje. Obvezno jim celo zgodbo opi?i, da bo? imel ?rno na belem v primeru, da bi se zadeva zakomplicirala - saj po moje se ne bo ampak vseeno.
To o ?rnem na belem ni najbolj?a re?itev. ?e ne bo re?il zadeve v garancijskem roku je konec.
Jaz se pravkar "dajem" z glavnimi v slo.glede mojega nesre?nega RGR- ventila.
In njihova razlaga,da je bil v garanciji 4 krat za isto stvar na servisu in je niso uspeli odpraviti?-
-da je bila najverjetneje vedno druga napaka.
V glavnem,ko je garancija mimo je konec veselice in je vse na tvojih ramenih-stro?kih.
res ne razumem zakaj tok komplicirate s temi alu feltnami pozimi...
ce bi ble slabe za pozim bi vsi avti (serijsko) imeli jeklena platisca...
Ja,res je.Edino res kak?ne poceni slabo prebarvane znajo bit problemati?ne.Ampak tudi poleti ne samo pozimi.
To vse skupaj je bolj kot ne reklamni trik,da prodajo ?im ve? alu-plati??.
Eeee, saj to je problem --- sem spra?eval na servisu pa nisem dobil ?istih odgovorov. Vse nekako zavito v meglo, kot da ne znajo odgovort. Sem namre? spra?eval, ?e se da nekako izklopit pa je bil odgovor, da NE, ampak vse skupaj je bilo tako neodlo?no, da imam ob?utek, da verjetno ne vedo al se da al ne.
Jaz bi pri MAzdi samo senzorje kupil, feltne pa gume ziher ne. ?e mi vr?ejo informacijo, da je ena zimska guma 18" cca 400?
pol je vsakomur verjetno jasno, da jih pri njih ziher ne bom kupil. Za feltne raj ne vpra?am, ker po moje bo komplet ziher 1000? pri njih.
?e tako al tako, bom senzorje bogato prepla?al (?e jih bom kupil) saj naj bi bil eden cca 75?.
p.s. a slu?ajno kdo ve kolk na servisu ra?unajo liter Mazde Dexelia DPF olje?
Na Mazda servisu v?asih naleti? (?e so dobre volje tu v Kopru) na kak?no v redu ceno.
Druga?e pa se izogibaj nakupovanja vsega ,kar se da kupit drugje-recimo olja in podobnega.
Meni so dali ceno na servisu 26?/liter.Malo too much.
Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge.
Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.
Napisano
Boss,na ?alost oni ne gledajo tako na zadevo kot ti.Meni je ?ef Mazde Slo.-reklamacijski oddelek,lepo "razlo?il",da nisem bil 4 X za isto stvar med garancijo pri njih,ampak,da je bila najbr? vedno druga napaka.
Ko sem mu odgovoril,da so vedno gorele iste lu?ke(tudi sliko sem mu pripopal) mi je spet ponavljal isto ?torijo
o mo?nih razli?nih okvarah-?etudi sem mu omenil,da je to kar pogost pojav pri M6 in je ?e skoraj konstrukcijska napaka.Spoznal sem,ko mi ni ve? odgovarjal na mejle,da se naj lepo slikam in kupim kos sam.
Potem sem pisal v Avstrijo,kjer pa mi do danes po par mesecih sploh niso odgovorili.
Tako,da mislim,da je sedaj skrajni ?as,da se nekaj ukrepa dokler je avto ?e v garanciji.Potem vidim,da se nima? ve? s kom pogovarjati.
Vsak odgovor se za?ne z Na ?alost....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani