Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!
hvala za odgovore
Potegnil smeti v filter?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za vse tiste z Igo8, imam vse zadnje zemljevide vklju?no s Slovenijo (odcep celov?ke v tunel ?entvid, mariborska obvoznica, rondo toma?evo itd. Konec meseca se pri?akuje ?e dolenjka.
Ja res je Mazda je ?odr od ?odra kar se ti?e pleha.
Tud jaz ne morem prebolt, da je tak avto kot ga imam tako slab in res premi?ljujem da ga popravim in prodam, ker se bojim, da mi bo ?ez 2 leti razpadu na dvori??u.
Me pa boli, da za tako veliko denarja ne dobim niti pozitivno re?ene garancije in sem si prisegla, da jih mal zjebem ker res ni fer do kupca.
Me pa zanima ali je kdo kdaj ?e kaj dosegel pri kaki garanciji ker mene so gladko malo odpikali, ?e? da to ni stvar garancije ker je avto prestar - ve? kot 3 leta.
Danes kli?em ?e na varstvo potro?nikov- me pa zanima kater ?asopis bi to objavil brez mojih podatkov ker ?kodo jim bom naredila pa ?e je to zadnje kar bom dosegla - ne morejo biti tako neodgovorni za svoje slabe izdelke.
Ali bi bilo smiselno ne vem mogo?e zbirat podpise proti njihovi ignoranci??
Lepo poglej v navodila kjer mora pisati garancija na rjavenje, nima to veze z garancijo na okvare, pleh je drugo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A pa sli?i? ?obo pri nizkih obratih??je tak votel zvok klok,klok,klok???
Problem pri ?obah nastane zaradi slabe kvalitete goriva, s ?asoma se stvari zapacajo, tud men so na ?erbineku u mb rekli da je ena ?oba kriti?na, ko sm dav na tester..in tud sli?u sm tol?enje ?obe pri nizkih obratih, ne vedno, nekajkrat pa..
Re?u sm problem z METABOND Megasel (o?itno ?oba le ni bla touk kriti?na) od kar uporabljam ta dodatek motor prede kot muca ?obe ?e nisem sli?u ponovno, se je pa tudi zmanj?ala poraba goriva na avtu in DPF filter se ne zaganja tolk pogosto kot prej, ?e se pa ?e za?ene pa za kra?i ?as.
Nato sem peljal avto ?e na diesel servis jelen v Gomilskem, kjer so ugotovili, da so ?obe ?ist ok..Megasel je svoje delo o?itno opravil dobro in ??istil poti goriva in ?obe, tako da ga lahko samo priporo?am..sam ga bom od zdej naprej dodajal redno h gorivu
Pri diesel servis jelen pa so rekli, da stane fizi?no testiranje ?obe (se pravi da jo odmontirajo in stestirajo) okol 20e, obnova ?obe pa okol 150e..obnovit se dajo use vrste ?ob..baje
Prav tako so mi zatrdili, da se te ?obe ne po?kodujejo kr tko, ampak se bol pacajo zarad slabega goriva, fizi?na po?kodba na ?obi baje lahko nastane samo pri monta?i oz demonta?i, ostale ne?istosti pa se dajo uredit z obnovo..?e dr?i ne vem, so oni rekli!!
je pa tu ?e link od tega servisa, je pa res da ni edini tak servis:
Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...
V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?
Daj ti najprej notri ?istilo za injektorje - dodatek ki ga dobi? v vsaki avto trgovini (celo petrolu itd) in najprej poizkusi o?istiti ?obo med delovanjem.
Sicer pa govori? o napakah na ra?unalniku - a med vo?njo pa ni ni? cukanja ali podobno???
Servis lahko preveri? tudi tako da gre? po drugo mnenje drugam....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
rada bi vam povedala, da se je moja zadeva iz pred slabega meseca nazaj, uspe?no razpletla.
Dobili smo vso kupnino nazaj in kupili drugi avto-to pot Renaulta Megana Grandtour...Bili smo ?e z njim na dopustu in je hvala bogu "naredil test"....
Hvala vsem za podporo, nasvete in prijaznost, najbolj pa bi se rada zahvalila NEYO-nu26, za zaupano izku?njo in zgodbo o taistem avtomobilu. Ker smo tako poznali vso zgodovino avtomobila, smo imeli ve?jo mo?, in trgovec je moral popustiti.
Lepo se imejte,
katarza
Super - ni pa treba glih nove teme za to...
Vseeno pa mislim da je prav da napi?e? kje in katerega avta se naj pazimo!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
odvisno od velikosti sile vetra na gibajo?e se telo (to?o) na katero ?e deluje sila gravitacije zmanj?ana za silo upora zraka. Od tega je nato odvisen kot padanja to?e in nato sole?ni kot udarca v oviro (avtomobilski pleh). ?e je kot dovolj majhen oziroma manj?i od 45 stopinj se zna zgoditi, da po?kodb kljub temu ne bo neglede a to?o nese pod kotom mimo ovire.
?e pa se kot pove?uje proti 90 stopinj potem pa lahko samo upa? na najbolj?e.
Marele tud ne ustavi.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem pred skoraj dvema mesecema kupil Mazdo 6 CD140 Sport TE letnik 2008 40000 Km. V nedeljo pa sem med ?akanjem v koloni zaznal mo?an smrad v avtu po nafti - kot bi se razlila ali pu??ala. Po prihodu na avtocesto (ko smo ?li hitreje) pa je ta smrad popolnoma izginil in se ni ve? pojavljal. Ali ima kdo podobno izku?njo ali razlago kaj je vzrok. A je mogo?e ta DPF?
Najprej probaj smrad locirati - ?e ti smrdi z vklopljenim notranjim krozenjem zraka je v kabini, ?e ne verjetno kje pri motorju pu??a (ker ti smrad ventilacija prinese)
Nafta ful smrdi, ?e ?e ima? kako cunjo, kantico ali kaj malo politega v avtu, ali ?e si tankal da je ven se razlilo je dovolj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Samo roko na srce diski v mazdah so 1 falus, in km ne pomenijo pravega merila.
Kamencek bi moral puscati vsaj malo vizualne sledi - crto po disku dokler se ne zbrusi, sicer bi pa moral s prostim ocesom videt koliko cca je se mesa na plo??icah - a se ne vidi?
Pokli?i druga?e v Tapos Medvode in vprasaj za informativno ceno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?
Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok???
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.
Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.
Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?
Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!
Svadreb
Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?ivjo mam mazdo 6 sport combi 125 te plus l 2009! Mazda je bele barve in je zadnji odbija? druga?ne barve od ostale plo?evine. Na servisu so mi rekl da je to zarad tega k je oprijem barve na plastiko druga?en kot na plehu oziroma da se kristali drga? postavjo. Ma gdo k?ne izku?ne s tem? Hvala!
Nisi edini, to je hiba novej?ih mazd.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Potegnil smeti v filter?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani