Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ... ... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator ...
Sicer pa, kot kaze, ce si dovolj vztrajen in dolgo vleces tipko, se rocna zavora lahko aktivira tudi med voznjo
Lahko pa enostavno sam probas ... pocni pa to raje nekje tam, kjer je dovolj prostora, pa da ni ravno veliko prometa ... se najbolje na kaksnem praznem parkiriscu...
Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"...
Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....
Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ...
Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno.
Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ...
Naceloma dela, tudi ce je pogon v okvari... Pri moji bivsi sestici je menda crknil ta pogon, samo vse ostalo je delovalo... Zato pa tudi pravim, da je kahko kaj drugega narobe.., In da se kot kaze mogoce da popravit softversko... samo to ni mozno, ce input naprava ne deluje...
Ali poleg avta nisi dobil skatlico s kompletom DVDjev za razlicne regije? Jaz se soomnim, da je bilo ori moji to zraven. Takrat Slovenije sicer se ni bilo... sem pa dobil DVD in je potem delovalo... Zal sem vse takrat dal naprej, ko sem avto prodal... Mogoce se ima kdo tisti kopirani DVD... Ajvar mogoce?
Se dodatno vprasanje... si vprasal na pooblascenem servisu?
Glede kode za BT... Ta je ponavadi neka genericna ... 0000 ali 000000 ali 1234 ... nevem vec tocno... je ze nekaj let tega, ko sem imel ta model...
Zdravo. Cca. 14 dni nazaj (?etrtek pred prazniki) sem bil pri Pelkotu, menjal je olje filter, zavorne itd...super odnos, super fantje je pa sedaj en manj?i problem?i?...
Olje je bilo na 20% na ra?unalniku (flexible). Ponastavil je na 100%, sedaj mi pa zaslon?ek na armaturki javlja oil change due vsaki? ko v?gem avto. Na centralni konzoli je ?e vedno na 100%. Prosim za pomo?. Najlep?a hvala.
pa si resetrial tudi oni stevec, koliko je se do naslednjega servisa?
A ima kdo ra?une original servisa za 2.2d ki je bil pri 80k, 100k, 120k itd?
Fora je, da ima moja trenutno 80k in ker je uvo?ena ni ve? v garanciji in original servisi odpadejo (bo kar pelko ?timal), nek ra?un sem dobil na tej strani kaj je bilo menjano na 80k, bi pa rabil ?e za naprej
Najlep?a hvala za odgovore.
Racuni od moje prejsnje sestice 2.2 D175, avtomatik...
Kasneje se prizgejo, ce je tunel tak, da ima na zacetku bolj osvetljeno... Ampak se vecini prizgejo pozno... Jaz ima tudi nastavljeno na bolj obcutljivo... pa se prizgejo kmalu, ko zapeljem v tunel...
So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov
Jaz pravim, da ?e ?e morajo biti lu?i, so logi?ne zadnje...
Zakaj morajo biti sprednje?
Zato, ker se je nek uradnik tako spomnil... Pac tako je... Saj zakaj pa morajo nova vozila imeti TPMS ventilcke? Ali pa zakaj se ne sme voziti stalno vozit po prehitevalnem pasu na AC?
Ce se vozis po regionalkah, so prednje luci podnevi ze fajn... ce recimo nekdo prehiteva in ga vidis ze na dalec, ce gre vstric z nekom drugim in se pripravis, ce se ne bo pravocasno vrnil na svoj pas ...
Se pa recimo zavorne luci podnevi bolje vidijo, ko nekdo pred teboj zavira, ce ni prizganih drugih luci zadaj ...
Zakaj spedaj? Za koga? Da vidi? vozilo v vzvratnem ogledalu? Da vidi? vozilo, ki se pelje nasproti po svojem pasu? Ta vozla ne rabim videt...ker ne morem na njihovo vo?njo vpivat...vozilo pred menoj, ki ni vidno, me pa ogro?a...
Ampak sorry... ce sredi belega dne, ne vidis avtomobila brez prizganih zadnjih luci, ki se mu priblizujes, potem nekaj ne stima ... :ne vem:
Jaz sem tudi imel problem z ogledalom na voznikovi strani, da se vcasih ni zlozil do konca ... pa so menda menjali na obeh straneh, ko sem imel redni servis ...
Cene, ki si jih napisal, so sicer v U$D ... je pa tezko reci... Jaz bi po eni strani vzel raje tadrazjega, ker ima novejso verzijo Androida... po drugi strani pa ima samo 2 GB RAM, kar zna za Android biti problem... ni pa nujno... Svetoval ti bo lahko le nekdo, ki je sam probal oba sistema ...
Pomoje se niti ne izplaca s tem ubadat... ce dosedaj ni bilo motece... Ce pa je motece... pa je verjetno bolje nabavit nek aftermarket infotainment sistem ...
Tako kot pri drugih znamkah je tudi pri Mazdi ... Meni so pri sestici druge generacije nekaj mesecev po izteku garancije brezplacno menjali modul za centralno zaklepanje, ki je crknil ... Res pa je, da sem vedno servisiral na pooblascenem servisu ... Je pa to pri vseh znakmah ponavadi odvisno od posameznega primera in ni neka generalna praksa, da bi se to dogajalo ...
Katera lucka ze sveti, ce je bil menjan akumulator? In niso zadeve skalibrirane? Ti odpiranje stekel deluje avotmatsko? Da se odpre do konca, ce pritisnes tipko do konca? Ce ne, potem je mogoce potrebno samo "nauciti" skrajni polozaj volana... tako da obrnes volan do skrajnega polozaja in nato na drugo stran do skranjega polozaja ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ...
... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani