Skoči na vsebino
Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

A je kdo opazil recimo iz druge v tretjo nekje s srednjim glasom, da preden salta obrati malo zanihajo? ?e recimo ne?no vozim tega ni, ravno tako ?e pohodim.

Jaz nisem, bom pa danes pozoren, itak bom naredil ene 80 km ... od tega precej po mestu, kjer bo menjal med 2. in 3. prestavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glede regeneracij, jaz imam tudi 2015 letnik, pa je tako, kot so ti povedali - zacno se vsakih 200-250 km, najlazje to ugotovis po velikanskem skoku trenutne porabe.

Trajajo pa nekako 15 pa tudi do 30 km (zdaj pozimi).

 

Jaz zaceto regeneracijo dokoncam - jbg, se odpeljem se en krog, ker mi ni do tega, da se naslednjic zacenja znova - gre se vec nafte, pa nivo olja se dviguje. V bistvu sem do sedaj v pol leta samo 3x sel dodatni krog, torej da nisem planirano koncal voznje, tako da ni neka panika, vec ali manj se mi regeneracija opravi na AC.

 

Glede zavor: ja, original je neka zalost (vsaj za tiste, ki s(m)o vajeni avtov z dobrimi zavorami). Zamenjas z najboljsim afermarket kar dobis - diske in ploscice. To je vse, kar lahko naredis brez pretiranih stroskov. Pac ne mores vec tekmovati z drugimi, kdo bo pozneje zabremzal ... =)))

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

Meni so vpoklic zrihtali v 15 minutah. Priklop na racunalnik, ugasni porabnike, se akumulator na polnilec, eno flashanje, izpis in vozi misko ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

izklop preverjanja tlaka v gumah?
Napisano

?ivjo.

 

Tako je naneslo, da sem kupil ?e dodaten komplet 19-colskih plati?? za svojo Mazdo 6 in nanje nataknil letne gume.

?e po nekaj km vo?nje pa me je presenetil pisk in oran?en napis "Check tyre pressure". Z gumami in tlakom je vse v najlep?em redu, moti pa me, da zadeva zdaj ob vsakem zagonu avtomobila nadle?no piska, v armaturi pa gori ustrezna lu?ka za preverjanje tlaka v gumah. Avto je M6 2015 letnik (a ?e pred faceliftom, torej brez MCD).

 

Zdaj pa par vpra?anj:

1) Je mo?no preverjanje tlaka v pnevmatikah za vedno izklopiti? Kako?

2) Je mo?no, da bi montiral nove ventil?ke in jih seznanil z avtom (bi si ta lahko zapomnil dva kompleta plati??/ventil?kov)?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Filter menjalnika je ranga 25-30 evrov, ni pretirano drag.

 

Kupil sem rabljen avto, nisem imel vpliva na predhodno vzdr?evanje. Mi je pa odleglo, ko sem videl, da je bil oljni filter original Mazda, torej se na servisu ni pretirano var?evalo. ?e vpra?a? na uradnem servisu (jaz sem vpra?al), oni olja v avtomatskem menjalniku sploh ne bi menjali ... O?itno bi raje cel menjalnik ?ez kako leto ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Takole, vceraj menjano olje v avtomatskem menjalniku in filter.

 

Avto ima 200.000 km. Ven je priteklo crno olje, ampak brez kakih usedlin (cca. 4,5 litra ga je slo ven). Zamenjal ga je Ravenol FZ.

Tudi po odstranitvi karterja je bila situacija presenetljivo cista - nekaj usedlin na magnetu in to je to - celo manj kot v tem videu https://www.youtube.com/watch?v=WBZ1v7FPknI, ki mi je sluzil kot postopek menjave.

 

Avto je ze prej menjal mehko - navzgor povsem mehko, navzdol mogoce z res malo trzanja, po menjavi pa se je "downshifting" se popravil in je skoraj tako nezaznaven kot "upshifting". Zdaj pa moram par sto kilometrov voziti nezno. No, vceraj sem se samo za eno prehitevanje na AC spozabil. =)

 

Adaptacije menjalnika po zgornjem postopku nisem opravil - se vam zdi, da bi jo vseeno moral?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Kam bo? peljal na menjavo?

 

K svojemu lokalnemu mehaniku ... 

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Za te kilometre samo delni izpust, torej toliko, kot ga pritece cez karter - najverjetneje med 3,5 in 4 litre (ostalo ostane v fltru in pretvorniku navora).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Jah, a ni bolje, da ga menjas prej, ce je izrabljeno?

 

20.000 km v 100 ali 200 km dnevnih relacijah po AC ni noben bav-bav, bi slo olje tudi 30.000 km po takem rezimu.

 

20.000 km s 6 ali 7 km kratkimi voznjami in obcasna relacija pa se vrsta nedokoncanih regeneracij DPF pa pomeni, da je olje ze cisto fertik in se dela skoda motorju.

 

Naj vsak zase presodi, kako in kaj. Jaz menjam olje na svojih avtih med 15.000 in 20.000 km, ne glede na to, kaj pravi uradni interval.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Vzames 5 litrov olja na mimovrste pa filtre v kateri izmed trgovin z avtodeli in to je to.

 

Itak je bolje delati menjave olja vsakih 10.000 km "pod kozolcem" kot pa vsakih 20.000 km na uradnem servisu - pa se pred to kilometrino vecini zleze cez max oznako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Predvidevam da je treba menjat filtre, olje in to je to.

Ja pa kake zavorne plo??ice ti znajo tudi ?e zamenjati pri teh kilometrih. Avtomatik jih bolj pridno grize. =)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.