S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.
V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi???
Na racunu ni nobenih drugih filtrov ... Za filter kabine me pa ponavadi vprasa... in recem, da ce je potrebno, naj zamenjajo ...
Če piše "DEXELIA", zakaj ne bi še "DPF" ali karkoli drugega, kar ne obstaja oziroma naj ne bi bilo možno? Mislim na to, da papir prenese vse in da tudi Mazdini servisi niso izjema. 😉😀 V praksi pa naj bi bilo tako, vsaj tako sem slišal, da imajo 2 soda, na enem piše "bencinar" na drugem "dizel". 😀
Jaz sem dal julija 210€ (CX-5 s takim motorjem) ...
Za ta denar verjetno niti pol spodaj naštetega, ali ... mene je odebeljeno septembra tudi prišlo cca 200€ za G165 (za 4,2 l olja, medtem ko gre v G194 3 dl več, to je 4,5 l), kabinski filter pa menjam sam in jim povem, da ga ne bi še enkrat oni.
Me pa zanima @Jest, katero oznako olja so ti napisali na računu.
Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj.
Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...
Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.
Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.
Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).
Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.
In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).
Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.
In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.
Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).
V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.
In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.
Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.
In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...
Natančno vodite stroške. 👍😀 In za računovodstvo ste porabili kar nekaj časa. In naračunal si podobno letno cifro, kot jo dobiš v nekaj minutah po metodi "čez prst".
V 15 letnem časovnem obdobju bi bilo še bolje, če se upošteva časovna dimenzija denarja - 1.000 evrov pred 15-timi leti ni enako 1.000 evrom danes. Z diskontiranjem oziroma obrestovanjem letnih stroškov .... Namesto 10.600 letnih stroškov bi verjetno dobil okoli 15.000 €, sploh ker so bile velike investicije veliko let nazaj. Če kdo ne verjame, naj mi posodi 10.000€ in mu jih vrnem čez 15 let. 😃
Malo kot zanimivost, se pripravljam na en VELIKIII servis za mojo mazdo, čez 30km bo obrnila 100000km, 5.1 imam šesti uradni servis oziroma 12 neuradni servis (vmes se je na 10000km oziroma prej menjavalo olje in filter). Konec aprila pa planiram en kar zajeten servis, namreč menjalo se bo sledeč:
Olje (original mazda 5w30)
Oljni filter (original)
Zračni filter (mann)
Klima filter (z dezinfekcijo) (mann)
Olje v menjalniku (redline)
Svečke (denso ali NGK)
Mikro jermen (gates)
Jermen za vodno črpalko (gates)
Napenjalec (gates)
Vodna črpalka (original z Japonske ali SKF)
Hladilna tekočina (ravenol FL22)
Termostat (original z Japonske ali Mahle)
Zavorna tekočina (s spiranjem sistema sklopke) (ATE dot4)
Diski spredaj (Zimmermann z luknjicami)
Diski zadaj (Zimmermann)
Ploščice spredaj (Zimmermann)
Ploščice zadaj (Zimmermann)
Stabilizator štangice komplet spreda in zadaj (Lemford)
Čep za hladilnih hladilne tekočine (original z Japonske ali Herth+Buss)
Praznjenje in polnjenje klime seveda z novim oljem
Material že počasi naročam, vse skupaj če naročim določene dele z Japonske pride 920€, če ne naročim original določenih delov je pa 850€. Na uradnem servisu bi samo za vodno črpalko, termostat, hladilno tekočino, svečke in pokrovček hladilnika dal 560€. Verjetno se bom odločil za kombinacijo določenih delov original z Japonske.
V glavnem, komaj čakam, da se posvetim konec aprila mazdi in ji preventivno podaljšam življenjsko dobo
@scania👍. Jaz pa se ne postavljam v vrsto za tvoj avto, ampak me zanima skoraj nov material, ki ga boš zamenjal z novim. Razen tekočin, pa še to nisem čisto prepričan. Bi namontiral tvoj skoraj nov material, ko se bo na moji šestki obrnilo 200.000 km. 😃
Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯
Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih.
Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.
Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃
Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏
Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo.
Slivka, zelo zabavno si povedal, ampak moje mnenje je, da ti vendarle ni jasno, sploh če si res vse prebral. 😃
Na naši 6-ki so se zvili originalni sprednji diski pri 90.000 km, kmalu po tem, ko so na pooblaščenem servisu zamenjali prednje ploščice.
Po mojem je tukaj več faktorjev, ki lahko povzročijo zvitje, od materialov, montaže, zaviranja, zunanje temperature, kakšne blokade vodil, ...
Če so zdržali 45.000 km, verjetno ni kriv material, ampak prej kakšna ekstremna situacija (močno dolgo zaviranje) ali pa je zaštekalo kakšno vodilo in se ploščici nista sprostili. Diski po 45.000 km tudi niso toliko tanjši, da bi to povzročilo zvitje???
Bo kaj narobe, če v bencinski motor 2.0 (G120 ali G165) olju Mazda Ultra 5W-30 dolijem olje Mazda Supra X 0W-20? Ker imam na zalogi eno polno plastenko Supre X, pa sem mislil, da bi jo porabil za dolivanje.
Ta slaba Mazdina sprednja kamera pri M6 je meni vredna 5 € oz. mi zadostujejo senzorji. Je pa menda za zamenjavo kar nekaj dela ... cel odbijač najprej dol ...
Sem ga enkrat na Mazdi menjal in pazil, da se napetost ni prekinila (kabli s krokodilčki sem in tja). Kljub temu, da po menjavi nisem opazil nobenih težav, pa se je v računalnik ta menjava zapisala kot napaka - sprememba napetosti, kar je pokazala Mazdina diagnostika, Torque in FORScan pa ne.
No, pa imam prvo težavo. Sprednja kamera, tista pod radarjem, je šla po gobe. Bolj natančno, počila je zaščitna plastika, ki je čez lečo. Kamera še deluje, ampak zaradi počene plastike je slika neuporabna. Kaj je za narediti, zamenjava celotne kamere ali je mogoče možno zamenjati samo to zaščitno plastiko. Sem iskal po internetu in sploh ne najdem nikjer OEM številke za kamero. Morda kakšna ideja preden grem na servis?
Kolikor vem, so s sprednjimi imeli težave (ne vem natančno katere), in bi morda poskusil, da jo v garanciji zamenjajo z novo?
Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle ponavadi prevede v smešnice. 😊
In se tako popolnoma spremeni bistvo.
Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem.
Sam uporabljam tale prevajalnik, ki je menda boljši od Googlovega:
Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....
Potem "vsak" ne bi kupil nobenega avta 😀
Pri Mazdi je problem, ker te premami oblika/opremljenost, pol je pa še cena bolj ugodna od nemških in si rečeš, čimprej ga moram kupit, saj motor bo že, če bo pa slučajno kaj narobe, bo pa mehanik pod kozolcem poceni poštimal, kot je to pri prejšnjem. 😃
Jap. Kontaktiral sem ga takoj ampak on nic ne ve, kak ga lahk js obtozujem za nekaj kar ni res. Pa se 9 let stare gume je dal gor, avto nenormalno trese pri 130kmh... samo iscem trenutno dokaz za sodisce, da dokazem da je vedel za napako. Se komu sanja kak bi lahk priso do nekega dokaza/izpisa iz racunalnika avta kdaj je pokazalo napake?
Dobra ideja ... kolikor vem je napaka zabeležena s podatkom o kilometrini. 👍 V tem primeru bi šel po ta izpis na pooblaščeni servis, saj bo imel izpis čisto drugo težo. Poleg tega imajo software, ki pokaže več, kot razni amaterski. Ne more biti drago .... 10 minut dela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Upam, da se na pooblaščenih servisih kaj naučijo od tebe.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani