Menjal akumulator in zadeva ni izvenela. Po cca 800km se je danes zopet pojavila navedena tezava
Cakam se na posodobitew software opreme javim ce se resim tega hudica da prihranim drugim stroske in preglavice
Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
Ej dam roko v ogenj za tole idejo.. mogoče so tej tvoji 6ki menjali spredno šajbo in je kak prah/slaba kalibracija na sprednji kameri? Malo pokliči na okoli če obstaja kak test na carglassu recimo
In potem imaš tu še variabilni servisni interval - zato ker avto v lajfu ne bo zdržal 300kkm, če boš delal na tisoče kratkih voženj po mestu in menjaval olje na 20kkm. Jaz imam pri 18kkm recimo še vedno 40% oil life
Če imaš nekaj mozga v glavi in ko kupuješ rabljen avto hitro vidiš odnos lastnika do avta in kako je bil vožen/vzdrževan. In potem se pač odločiš.
Še vedno mi pa ni jasno zakaj je povsod drugje prej razen v Evropi je menjava na 20kkm ali 1leto 🤔
Bi rekel,da zaradi eko standardov EU.☹️
Ker olje komot zdrži 15kkm, pri 20kkm so pa zračunali da avto vseeno zdrži 300kkm prevoženih Manj servisov - nižje cene vzdrževanja - lažje privabiš kupce
V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi???
Ja, se strinjam, jaz bi to razmislil če naredim pri novem. Ampak danes proizvajalci v motorno olje, ki pride z motorjem, dodajo še dodatne aditive ravno zaradi tega, ker se motor vteka. Tako da si kao na istem
Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.
Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
Poišči po forumu, obstaja PDF z navodili, če menjaš sam. Ne rabiš niti OBD, samo določene akcije s stopalkami delaš.
danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?
Hvala vsem za pomoč.
Lep pozdrav
Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?
Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša. Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal. Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉
Na zagon vpliva tudi stanje, kako dolgo držiš stopalko. Tko za foro lahko enkrat probaš pritisnit na bremzo, stisnt start knof in takoj spustit - avto bo ugasnil. Tako da je lahko povezano kaj s tem. Dokler vžge, ne kompliciraj.
Na servisu menjajo aku če je premalo nafilan ali pa če je prevelika upornost. Če ti niso težili je potem ziher gut, tako kot praviš.
Ko menjaš aku, moraš štartat neko proceduro na testerju. Lahko ga samo fizično menjaš, ampak potem rabi istop nekaj 100 km, da se priuči na nov aku.
Bo kaj narobe, če v bencinski motor 2.0 (G120 ali G165) olju Mazda Ultra 5W-30 dolijem olje Mazda Supra X 0W-20? Ker imam na zalogi eno polno plastenko Supre X, pa sem mislil, da bi jo porabil za dolivanje.
Danes zjutraj sem skoraj zapaničaru, kaj mi kaže tist warning v infotamentu, pa je bilo samo opozorilo za 4stopinje celzija - potem sem pa zavil še v maintenance tab.
14 tisoč prevoženih od servisa in mi kaže, da imam še 50% fore do naslednje menjave olja
Tip je kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov.
Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina se ustavi.
Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše.
2.primer:
Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika in da stane bogatih 600€.
3.primer.
Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd)
Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako.
Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal.
Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No evo to!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani