A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?
Ja res je, 3-je vijaki jo drzijo skup, gre pa narazen tocno na tem delu, da prides do tega vijaka
pred 3 urami je Aless napisal:
@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔
Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??
Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor.
Se opravicujem, vidim, da ti nisem vsega odgovoril.
Pomoje so res bli delani na 20kkm v Italiji, kolker sm pa gledu zgodivino se je delalo po 50kkm letno.
Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡
Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.
eto, in zarad takih šalabajzarjev je pol ponavadi znamka taslabša🙄
Takole, včeraj sem bil na Selmar Celje in dobil zelo koristne informacije in napotke...
Načeloma straha, da bi odtrgalo verigo kr tako ni, če je vozilo servisirano redno (čiščenje kolektorja, EGRja, menjava podložk, čiščenje sita...). Preden pride do tega pa se že slišijo simptomi, če se pa že zgodi, da verigo utrga se pa logično prižge lučka in, če se takoj ustviš in ugasneš avto si dejansko rešu situacijo, menda je problem v tem, ker folk z lučko vozi dalje in potem pride do škode motorja.
Majo pa zdej ful gužvo, tak da grem na menjavo verige pri naslednjem intervalu za menjavo olja
S to razliko, da se pri štromu potem, ko napetost ni več enosmerna in konstantna (na primer izmenična, visokofrekvenčna, ...), zadeve malo zakomplicirajo 🙃 Tako gre izmenični tok tudi skozi kondenzator, čeprav ima ta teoretično neskončno ohmsko upornost.
Kondenzator si pa lahk predstavjas kot nek zalogovnik vode 🙂
Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)
Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.
Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese.
Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.
Itak ja, sej to se da tut cist po nase po stromarsko primerjat (upori in padci napetosti, itd...) , tak da je cista logika 🙂
Tole bi lahk bla ketna problem, pa skor ziher sem, da tut bakrene podlozke na injektorjih... Mogoce se ti par regeneracij ni izvedlo do konca in mas zato povisan nivo nafte v olju
Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo.
V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali.
Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬
Če dovolite meni do besede. Zadnje čase nikakor ne morem pred mikrofon. 🤔
V glavnem, kolikor sem zasledil na raznih forumih, se to dogaja zelo poredko tudi pri avtih, ki so prevozili preko 300Kkm. In res je, v teh nekaj primerih je bilo govora o 175 avtomatik in pa pri par cx 5.
Kolikor je meni znano so skyactive motorji tisti kritični za malo verigo. Pri starih se je ta dolga raztegovala.
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Tocno tako, na prejsnji generaciji ai samo spremljal kot odstopanja in ko je doseglo svojo mejo si dal menjat in je to blo to 🙂
dne 16. 7. 2021 ob 13:20 je SoulMan napisal:
Glede tele "male verige" - kje se ta zadeva nahaja in ali jo imajo vse šestice? Na 2009 2.2d sem namreč pri cca. 320.000 km, pa še ni nihče nič omenil glede te verige.
Ta tamala veriga je vezana iz glavne gredi na oljno crpalko, zarad tega lahk nastane velik problem, ce gre cugrunt
sem šou še mal bolj pod drobnogled počekirat raznorazne forume glede FAI avtodelov in v večini primerov pravijo, da so deli zelo dobri in hkrati solidna cena.
Majo pa tut spletno stran zelo lepo urejeno, tak da pomoje niso lih za šalo
Original cca 800, tukaj je še Febi za 250. Dejan koliko km imaš prevoženih, da boš menjal? Si kaj pogledal kolikšna je vrednost CC_DIF_WOA, meni kaže trenutno okoli 1,3 in še ne bom menjal. Prevoženih imam prek 200k. "Nachbau" keten res ne hvalijo najbolj, čeprav naj bi bil Febi ok.
Zanima me kvaliteta FAI verig, saj za naše mazda katere druge znamke skorajda ni za dobit. Na raznoraznih forumih sem prebral že razna mnenja o tej znamki, veliko jih pravi, da so katastrofa, veliko jih pa pravi, da so vredu. Konkretno za Mazdo pa nisem nikjer zasledil nobenega govora za FAI verige.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja res je, 3-je vijaki jo drzijo skup, gre pa narazen tocno na tem delu, da prides do tega vijaka
Se opravicujem, vidim, da ti nisem vsega odgovoril.
Pomoje so res bli delani na 20kkm v Italiji, kolker sm pa gledu zgodivino se je delalo po 50kkm letno.
Pri men se delajo servisi na 10kkm.
Popravljeno od DeeyanSkupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani