Skoči na vsebino
Pred eno uro je Boss napisal:

A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?

 

Ja res je, 3-je vijaki jo drzijo skup, gre pa narazen tocno na tem delu, da prides do tega vijaka

IMG_20210808_132135_edit_1310759753178639.thumb.jpg.7a692b2ac61f35f62e5e23420447af14.jpg

pred 3 urami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Se opravicujem, vidim, da ti nisem vsega odgovoril. 

Pomoje so res bli delani na 20kkm v Italiji, kolker sm pa gledu zgodivino se je delalo po 50kkm letno. 

Pri men se delajo servisi na 10kkm.

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Brane napisal:

Dve uri- odvisno  od brzine

 

Tu nekje ja 🙂

pred 27 minutami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Zgledajo kot klipsne ja, ampak niso. Plastika je zalita skupaj z dveh delov

pred 52 minutami je Janez007 napisal:

@Deeyan 👍. Če prav razumem, je to vsaj tako velik poseg, kot pri menjavi ketnice oljne črpalke? Koliko ur dela približno?

 

 

 

Za menjavo verige mores se stranski pokrov snet

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tisti, ki mate  okrog 150kkm, ce se niste mocno priporocam menjavo sita! 

 

Je pa za ta postopek potrebno snet oljno crpalko, ker je vijak od sita na butastem mestu in se drugace ne da prit zraven. 

 

IMG_20210807_185841.thumb.jpg.e65e9163fc11956aa48233fafd337bac.jpg

 

IMG_20210807_185809.thumb.jpg.4f81c12656bd2ed43f95877b53c068cc.jpg

 

IMG_20210807_185817.thumb.jpg.5d486bd2417100e3db652fa312ae45e5.jpg

 

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 8 minutami je scania napisal:

Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece  za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

 

eto, in zarad takih šalabajzarjev je pol ponavadi znamka taslabša🙄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Brane napisal:

Res je tudi to da eni slišijo preveč-teh je bol malo,eni pa ne slišijo nič- navijejo muziko in udri ga mile dokler mu ne pade kolo ali pa motor zariba

 

js bi jo vsaj v prostem teku sigurno slisu. Ko pridem s kake daljse fure vedno pustim avto se kako minuto lavfat predno ga ugasnem

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)

Takole, včeraj sem bil na Selmar Celje in dobil zelo koristne informacije in napotke...

Načeloma straha, da bi odtrgalo verigo kr tako ni, če je vozilo servisirano redno (čiščenje kolektorja, EGRja, menjava podložk, čiščenje sita...). Preden pride do tega pa se že slišijo simptomi, če se pa že zgodi, da verigo utrga se pa logično prižge lučka in, če se takoj ustviš in ugasneš avto si dejansko rešu situacijo, menda je problem v tem, ker folk z lučko vozi dalje in potem pride do škode motorja.

 

Majo pa zdej ful gužvo, tak da grem na menjavo verige pri naslednjem intervalu za menjavo olja :)

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pri vodi si ne predstavljam na primer indukcije (inducirane napetosti zaradi spremembe magnetnega fluksa v neki tokovni zanki)?

 

nvem, mogoče da začneš fizično ustvarjat vrtinec :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Janez007 napisal:

S to razliko, da se pri štromu potem, ko napetost ni več enosmerna in konstantna (na primer izmenična, visokofrekvenčna, ...), zadeve malo zakomplicirajo 🙃 Tako gre izmenični tok tudi skozi kondenzator, čeprav ima ta teoretično neskončno ohmsko upornost.

 

Kondenzator si pa lahk predstavjas kot nek zalogovnik vode 🙂

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

 

Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)

 

 

Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.

 

Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese. :) 

 

Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.

 

Itak ja, sej to se da tut cist po nase po stromarsko primerjat (upori in padci napetosti, itd...) , tak da je cista logika 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

 

js tudi na 10kkm

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 (2010) - šklopotanje mašine
Napisano

Tole bi lahk bla ketna problem, pa skor ziher sem, da tut bakrene podlozke na injektorjih... Mogoce se ti par regeneracij ni izvedlo do konca in mas zato povisan nivo nafte v olju

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

Verjetno je bil pri teh cipiranih tut DPF odstranjen... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Če dovolite meni do besede. Zadnje čase nikakor ne morem pred mikrofon. 🤔

V glavnem, kolikor sem zasledil na raznih forumih, se to dogaja zelo poredko tudi pri avtih, ki so prevozili preko 300Kkm. In res je, v teh nekaj primerih je bilo govora o 175 avtomatik in pa pri  par cx 5.

Verjetno je teh avtomatiko več prodanih. 🤔

 

 

Js ne bom caku na 300kkm,da bo kej narobe... 😬

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
dne 16. 7. 2021 ob 15:22 je mazdaman napisal:

Kolikor je meni znano so skyactive motorji tisti kritični za malo verigo. Pri starih se je ta dolga raztegovala.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Tocno tako, na prejsnji generaciji ai samo spremljal kot odstopanja in ko je doseglo svojo mejo si dal menjat in je to blo to 🙂

dne 16. 7. 2021 ob 13:20 je SoulMan napisal:

 

Glede tele "male verige" - kje se ta zadeva nahaja in ali jo imajo vse šestice? Na 2009 2.2d sem namreč pri cca. 320.000 km, pa še ni nihče nič omenil glede te verige.

 

Ta tamala veriga je vezana iz glavne gredi na oljno crpalko, zarad tega lahk nastane velik problem, ce gre cugrunt

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

sem šou še mal bolj pod drobnogled počekirat raznorazne forume glede FAI avtodelov in v večini primerov pravijo, da so deli zelo dobri in hkrati solidna cena.

 

Majo pa tut spletno stran zelo lepo urejeno, tak da pomoje niso lih za šalo :)

 

Cert-170427-9001-2015.jpg
FAIAUTO.COM

Statement of Quality Policy FAI Automotive plc sources, procures, stores, packs and distributes replacement automotive parts under an...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 12 minutami je samuel napisal:

Original cca 800, tukaj je še Febi za 250. Dejan koliko km imaš prevoženih, da boš menjal? Si kaj pogledal kolikšna je vrednost CC_DIF_WOA, meni kaže trenutno okoli 1,3 in še ne bom menjal. Prevoženih imam prek 200k. "Nachbau" keten res ne hvalijo najbolj, čeprav naj bi bil Febi ok.

 

lp, Samo

$_59.JPG
WWW.EBAY-KLEINANZEIGEN.DE

NEU FEBI STEUERKETTENSATZ MAZDA 3 BM 6 GJ CX-5 2.2 DIESEL SH01 SHY1 Möglicher Versand. Ich habe...,FEBI STEUERKETTEN SATZ...

 

 

Počasi prihajam na 191kkm, CC_DIF_WOA še pa nisem čekiru, bi pa s preventive menju na 200kkm, ker tiste tamale, ki grejo na oljno črpalko rade pokajo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)
Pravkar je Alex napisal:

Samo kaj, ko moraš plačati zraven še carinske dajatve + storitve carine. Ziher morš računati zraven še kakih 60-70€.🙄

 

jebi ga, če je kvaliteta top se splača, ampak ne poznam nobene te znamke

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)

ja, v našem koncu me pride FAI 200€ komplet kit z zobniki, na Autodocu je ta kit trenutno 130€.

Našu sm pa neko firmo HJL in pa še eno, ki sm pa sploh prvič slišu zanje.

 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

2013-2018 Mazda 3 2.2 Diesel SKYACTIV-D 2012-2018 Mazda CX5 2.2 Diesel SKYACTIV-D. 2013-2018 Mazda 6 2.2 Diesel SKYACTIV-D. 1 x...

 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

Mazda 6 2.2L Diesel Skyactiv 2013 - 2018. Mazda 3 2.2L Diesel Skyactiv 2013 - 2018. Mazda CX-5 2.2L Diesel Skyactiv 2012 - 2018...

 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

Mazda 3 6 CX-5 2.2L Skyactiv Diesel Timing Chain Kit. 1 x Oil Chain Guide Rail. 1 x Timing Chain. 1 x Timing Chain Tensioner. 2 x Timing...

 

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Zanima me kvaliteta FAI verig, saj za naše mazda katere druge znamke skorajda ni za dobit. Na raznoraznih forumih sem prebral že razna mnenja o tej znamki, veliko jih pravi, da so katastrofa, veliko jih pa pravi, da so vredu. Konkretno za Mazdo pa nisem nikjer zasledil nobenega govora za FAI verige.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
dne 23. 6. 2021 ob 15:13 je Jaka32 napisal:

 

Ker ne vem kakšna je noter. Verjetno ni samo Ravenol z oznako FL22.

 

Sploh ni vazno kaj das not, samo da je oznaka FL22! 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Samo pazi to, v specifikacijah piše, da mora bit olje za Skyactiv Acea C3 kar pa Ultra DPF ni, Supra pa je

 

mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30.jpg
WWW.MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 je namenjeno sodobnim dizelskim motorjem vozil Mazda, ki imajo filter...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.