V?eraj mi je crknila turbina. Zelo mo?no piska, avto pa nima mo?i tako da se sploh ne upam vozit. Avto je samo nekaj dni ven iz garancije. Mojstri kaj predlagate kdo mi bo to popravil za ugodno ceno. A ga sploh lahko peljem ali ga je potrebno nalo?it?
kako pa ti je to ratalo. ? sj je se dokaj nov avto? kok pa mas prevozenih? drugac pa je em v medvodah k prodaja obnovljene turbine ti bo jures vec povedal.
Bil danes na Gami (BTC), kjer sva z zelo prijaznim vodjem servisa naro?ila kompletno Bose enoto tako radio kot CD enoto (changer), ker se menja cel komplet.
eni smo to zadevo ze vn dal, pa smo kj boljsega notri dal...
ma sej bom kupu rezervno za 6-ko, boljs dat 100 eur pa mas mir, kot pa eventuelno se zajebes pa zacnes delat konkurenco ally in daskanu v "pojamrjajte" in jebes vse po spisku ob 3 ponoc
js bom tudi kupu eno rabljeno feltno z gumo. tko da labi ce bos kj zvedu ali bos porajtal 2feltni racunaj se mene zravn ok.
Lu?ka DPF se pri?ge ob kontaktu ja, olje kontroliram malo manj vsak dan, vodo tudi, nekaj se dogaja v samem filtru, upam da ?e ni ?el po gobe...
js sm to porajtau pri mojemu samo enkrat da je kadil ko turk. res pa da je imel samo ene 10.000 km. potem sm ga oreng prtisnu po avtocesti in je nehal kadit. js z mojimi nimam tezav z dpf razen ko je cas za servis.
Da obudimo zopet malo tole temo. Ker se bliza cas odhoda v juzne kraje, sem sklenil enkrat za vselej naredit temu konec. Namrec, pri meni je ful razlika, glede na to, od kje vlece zrak. ali notranji, ali zunanji.
Vceraj lepo demontiral brisalce, odstranil plastiko pod sipo. Ce gledas odspredaj, je na levi se ena plastika, privita z enim vijakom, na pozarno steno pa zalepljena z tisto tesnilno maso, ko odstranis to, prides do kanala kjer se zajema zunanji zrak....
In kaj sem nasel...NIC... Preveril delovanje lopute, dela OK, razlika pa se vedno. Tako da mi ni prevec jasno od kje!?
Sestavil vse skupaj nazaj, in se pac sprijaznil z dejstvom, da tako mora bit..
pri meni je isto pa ni vazno ali je nov filr ali star razlike je. tko da je to nekej drugega in ne filtr.
js tudi razmisljam da bi podaljsal garancijo, ker ti lahk ena mala stvar crkne pa je takoj 500+. tko da po vsej vrjetnosti bom podaljsal sam se morem fajn pozanimat kaj in kako.
Sem novope?eni lastnik Mazde 6 (2.0i - letnik 2008, 4 vratna) in imam eno vpra?anje za vas strokovnjake. Namre? odpiranje prtlja?nika mi ni najbolj jasno ali pa je mogo?e kaj narobe z mojo Mazdo. Prtlja?nik lahko odpiram samo z gumbom na daljincu (zlo?ljivi klju?). Gumb, ki je na prtlja?nike ne deluje.
Zadeva je rahlo mote?a zato upam na kak?en dober nasvet
Sem prebral navodila za uporabo in tam pi?e da bi naj gumb deloval samo skupaj s sistemom "v?ig brez klju?a"...ojej
lp
ce imas garancijo se pejd pa naj ti zamenjajo stikalo,baje je to znani problem,meni je tudi tako delalo..
Sem lastnik 1 mesec stare M6 z cca.2000 prevo?enimi km. Kupljena pri Selmar, bili zelo prijazni, do sedaj BP. Trenutno sem v dilemi ali narediti utekalni servis (med 1000 in 3000 km), ki ni obvezen, stane pa 270 evrov!!! Zanima me va?e mnenje o smiselnosti tega po?etja, saj sam nisem poznavalec, sem pa glede avta zihera?.
Pa ?e to, v ponudbi za nivo opreme TE plus, je med drugim bila opcija za izklop sopotnikovega airbaga s klju?em, v mojem avtu pa je tam, kjer naj bi bilo po navodilih stikalo samo blenda/pokrita luknja. V?eraj so mi prijazno pojasnili, da bi vgradnja le tega bila dodatnih 340 evrov. Po moje so mi ga glede na njihovo ponudbo dol?ni vgraditi na lastne stro?ke.
Kak?en nasvet?
glede servisa js sem ga na mojmu naredu res pa je da sem placal 100e sam olje pa filter,delo je slo ny njihov racun.. mislim da so eni ki so ga izpustili..glede airbaga pa ne vem kako je morem pri mojmu to se preverit..
na hrvaskem prides skoz z 20 eur (je pa res, da do zdaj so me na hrvaskem ustavili samo ene 2-3 krat, glede na to, da sem na tej relaciji prevozil in se vedno vozim vec kot cca. 300.000km je kar dobr rezultat)
v srbiji pa 10 eur
hrvaska: tako kot pravi joza znajo se postavt na cestninski, potem se radi postavljajo pred zozitev na avtocesti (kadar je en pas zaprt, zaradi del na cesti) in provida (do zdaj se vecinoma vozi crni bmw330d, tablic se ne spomnim, niso pa ZG)
Srbija: zadnje case so se mocno izboljsali in ni tok radarjev, prej je bil rekord 15 radarjev na relaciji hr-sr meja do nisa (15!!), drugace pa standardno mesto pod nadvozi
ja sej to zmerej merkam..no mene niso niti enkrat ustavli..so pa tamauga spomladi in je mogu placat okoli 300e kazni..sem mislu da je kj drugace z hrvasko,pa je se vedno isto..ceprav mislim da pri hrvatih se ne da nc zrihtat tko na roke..vsaj pri providi...
srbija pa je koker js opazam zadnje 2 leti super ni tok radarjev se spomnim vcasih so bli pred in po cestniski postaji..na vsake 30km avtoceste je bila ena patrulja..zdej so nehal s tem..hvalabogu..
Pri hrvatih je treba pazit na te "?e??e" ?rne BMW-je ....samo po tisti ravnini ?ez hrva?ko ni druzga kot da na polno pi?i?. Jest najdem kak?nega in za njemu....druge ni. Po Srbiji nisem ?e ni? videl na avtocesti, razen na mostovih ki nad avtocesto.
to se pravi na hrvaskem so sami BMW...sej v srbiji me niti ne skrbi tok,k tam je korupcije da mi bo prej reku da mu nekej malega dam kot pa da bo pisal poloznico..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.trziskisladoled.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani