Sam men se zdi, da tole je samo podatek, ki pove koliko ti manjka, do prevoženih 20kkm, ko je potreben servis oziroma, koliko manjka, do enega leta od zadnjega servisa. Ne računa na osnovi kvalitete olja.
Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.
Pred eno uro je Bini napisal:
Se potem črno kadi....
Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.
Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.
Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.
Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.
Težava je v stikalu oziroma gumbu na vratih prtljažnika. S časoma pride notri voda in zadeva se začne čudno obnašat. Kolikor je meni znano ni druge rešitve kot menjava celega stikala.
Definicija kapitalizma je trošenje. Tako, da bi bilo treba za neke uspešne zgodbe menjati tudi ekonomski sistem.
Bi se pa dalo seveda tako vso tehniko kot avtomobile narest modularno in samo menjat in nadgrajevat komponente skozi leta ter tako ohranjati napravo vedno aktualno in nikoli zastarelo. Celo obliko bi se dalo na ta način osveževat - recimo pri avtih, novi odbijači, obrobe blatnikov, maske, zadnji difuzorji ipd, tako kot to delajo styling in tuner navdušenci že danes in zato imajo atraktivne avtomobile, ki štejejo že 15 al pa 20 let.
Recimo tak lep primer kako to lepo deluje že leta in leta so stacionarni PC-ji, kjer lahko samo z menjavo komponent tudi 10-15 let držiš aktualno hiter in modernim zahtevam prilagojen PC. Tam se da menjat po komponentah domala skoraj vse.
To je sicer res, ampak pri teh kilometrih se je menja že vse živo, ki tudi ni vezano na motor. Amortizerji, sklopke, končniki, verjetno rja tud že na plano rine. Gumi tesnila, cevi, tank za gorivo, most, obese... ma ni da ni. Po moje je bolje poiskat enega pod 10 let in 150.000km za 5 jurjev.
Sej to mi je zdaj smešno... taka debata, da motor na bo zdržal 500.000 km a mislim, da ga ni tukaj na forumu nobenga, ki bi imel avto v bljižini te cifre. In kolk je tak avto recimo vreden s temi kilometri in starostjo 15+ let? Kurckej, mogoče jurja evrov. In kolk je vreden, če jih ima pri teh letih recimo 300.000 km? Ja mogoče 50 EUR več al pa še to ne.
Tko, da danes razmišljat kaj bo čez 15 let in a bo motor zdržal pol milijona km je čist nesmiselno in nepotrebno.
Hmmm čudno... jaz imam pa ravno z Gorenjem najboljše izkušnje. Men je edino Boshov pomivalc crknil pred 10-im letom ampak je bil pač pocenska roba in nekako logično. Kupujem pa vedno malo pod top modeli in 10-15 let sigurno zdržijo brez servisa.
Samo smo pa doktorirali iz tega olja. Kaj čmo, ljudje smo si različni. Eni tudi potrču zaupajo, pa tip ne ve, kaj strelja. 🤣 Je treba uporabljati kmečko pamet, tudi nam, ki smo iz mesta, ostalim pa to ne bi smelo delati problemov. 😉
Eni ste trmasti, drugi nismo.
Eni poslušamo strokovnjake, drugi plavate v kalnem. Na napakah se učite. 🤗
Veš kako je pri tebi Alex pa nočem bit nesramen ampak ti bom povedal takole - ti veš glih toliko malo o stvareh, da si prepričan, da imaš vedno prav, a veš bistveno premalo, da bi razumel, da imaš lahko narobe.
Slišiš nekje neko stvar, ki ti jo je nekdo povedal pa jo vzameš zdravo za gotovo in sploh ne podvomiš, da pa mogoče ni tako. Ne, ti boš trdil do konca namesto, da bi si raje zastavil vprašanje, poslušal različna mnenja, naredil kontraargument, ki pije vodo, ne pa da s cinizmom odpravljaš ljudi enkrat, kot da so neumni, drugič kot da so premalo ali celo neizobraženi.
Pač tako se ne da vodit konstruktivno debato, ker tale tvoj post je milo rečeno nesramen, ker namiguješ kot kak narcis, da ti vse veš ostali, ki se pa ne strinjajo s tabo so pa pač bedaki.
In ja, ko že glih omenjaš Potrča - ja on je veliko spraševal, želel si je tehtnih argumentov. A ker mu jih nihče od "strokovnjakov" ni znal podati so šli raje na osebno diskreditacijo in poglej poglej ti še danes vodiš to bitko za diskreditacijo Potrča pa že vsaj pol leta nihče ni slišal nič od njega. Ti je mogoče nevaren, ker mogoče ima pa prav in celo ve za resnico? Če bi res bil en smeško pol se z njim ne bi nihče več ukvarjal tako je pa nekaterim še vedno trn v peti.
Ma ne vem, jaz iz neke logike težko verjamem, da olje maši DPF, ker tiste saje so zaradi izgorevanje nafte in ne olja. Tud ne vem kako bi olje v večjih količinah sploh prispelo v filter. Da pa so predpisana določena olja za DPF filtre je pa verjetno zgolj v tem, da morajo držati mazalne sposobnosti ljub temu, da se nekaj nafte meša v olje in ga s tem redči.
razlike v porabi ne bo nobene saj v osnovi je večje oktansko število bolj odporno na morebitno klenkanje, ampak tega ne boš doživel niti pri 95 oktanskem. Edino kar je mogoče res, da je bolj čisto gorivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pol je pa men slučajno točno zadel tako mesec kot 20.000km. Bom preveril kako zdaj kaže, do drugega servisa pa napišem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani