Kot sem sli?al od ljudi, ki se ukvarjajo s tem, so po profesionalnosti izdelave avtomobilskih elektronskih komponent Japonci pred nemci in francozi. Tudi sam sem pred leti ob?udoval notranjost daljinskih upravljalcev - klju?ev od renolda, volksvagna in pa od moje ?estke. Renold je imel tehnologijo iz kamene dobe v primerjavi z mazdo, folksvagen je bil bolj?i od renolda pa ?e vedno manj profi izvedbe, kot Mazdin .
Mazdo zaje... mehanika, se pravi nekaj, kar je bilo ?e zdavnaj izumljenega in, zanimivo, s ?imer neko? niso imeli te?av. Ampak sli?al sem, da je je enako tudi s folksvagni, bmvji... :ne vem: Jaz svoji mazdi oprostim, ker ?e ima? nekoga resni?no rad ...
Kar me je pri tejle debati za?udilo je za?udenje nad tem, da je mazda zaribala.
Z avti je tako kot pri ?enskah - nikoli ne more? biti pameten, vse je odvisno od sre?e!
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
160 000 km ima moja macda. Ravno zadnji? sem ugotavljal, da ?e ra?unam zraven ?e vsa popravila v garanciji, je izrednih obiskov servisov v povpre?ju na leto 2x ve?, kot je bilo v 12ih letih absolutno ?tevilo vseh izrednih obiskov servisa s suzukijem swiftom. Pri swiftu sem pa tudi jaz samo to?il gorivo in vozil na redne servise in to vseh 300 000 km.
Ampak kaj se ho?e. Ku?an je rekel, da ne bo nikoli ve? tako, kot je bilo.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja se strinjam,posebno ?e vozi? dosti po avtocesti in konkretno pritiska?...meni ga je spilo 1L , ko sem naredu 7kKM po Eu, ve?inoma Nem?iji...
?e pe vozim nekje normalno( do 150Km/h), pa se nivo olja do servisnega intervala zni?a za okoli 2-3dcl...
Zato vseeno ve?krat pogledam olje...
Jaz vozim po avtocesti 140.
Tale moja me je mo?no razo?arala. 2000 km pred rednim servisom na 160 000 sem zlil noter cel liter olja, potem, po slabih 1500 km, pa je v ovinkih za?elo pri?igat lu?ko za olje .
Preverjanje nivoja olja pri ?estki ob vsakem to?enju goriva je pribli?no tako priporo?ljivo, kot opravljanje rednih servisov na 20k km. ?estka ima spodaj precej veliko plasti?no plahto, ki prepre?uje, da bi ob morebitnem pu??anju olje takoj kapljalo na tla. Vsaj pri meni doma v gara?i ni bilo niti kapljice olje na tleh, ?eprav je zadeva veselo pu??ala.
Dejstvo je, da japonci niti pribli?no niso ve? isto, kar so bili pred 15 ali ve? leti. Na vsakem posamezniku je, ali je s tem groznim spoznanjem pripravljen in sposoben ?iveti, ali pa se podredi ?rednemu nagonu in kupi folksvagna ali pa renolda
Lp M
P.S. ?ibko pa le malo ve?krat ven!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
100 mu gromova, pa ne rabite takoj ?loveka obto?evat, da je nemarno ravnal z avtom, pa tudi ?e pri vsakem tankanju ola ne pogleda, to ni ni? nenavadnega ( navada pa je lepa, ?e tako dela?)
Ne samo, da je to lepa navada, pri m6 je to celo zelo priporo?ljiva navada.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A kdo ve za kak?no rabljeno original dvigalko. Pri nakupu nisem opazil da manjka, nova stane rajenepovemkoliko. Prodajalec pravi da bo zrihtal, ampak po kak?ni bolj normalni ceni.
Original dvigalko od ?estke je vseeno, a jo ma? ali ne, ker ni vredna pol pi... mrzle vode. ?e ima? 6ko dizel in je teren samo malenkost nagnjen ali pa da je na ?odru, je tudi v sanjah spredaj ne dvigne?. V glavnem, veliko denarja za original dvigalko pomeni dobesedno stran vr?en denar. ?e ti uspe dobit od kak?nega drugega avta kaj podobnega, potem je to bistveno bolj?a varianta, ker slab?e dvigalke, kot jo ima ?estka enostavno ne more? dobiti. Pa se ne zmi?ljujem, neko? je nekje obstajal test dvigalk in se je dvigalka od ?estke med testiranimi obnesla najslab?e.
Drga? pa, ene par ornk dedcev, pa ti jo spravijo na bok
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni ga pije "ta bolj?ga od mazde za mazdo". Saj, to je to. Jaz njej vse tanarbol? , ona pa meni takole
Dva dni nazaj sem "skoraj ?isto po?asi" pripeljal v desni ovinek blizu mojega doma, pa light show z opozorilno lu?ko za olje. Preveril sem koli?ino in je bilo milimeter ali dva nad oznako "min". Dolil pol litr?ka. Moja ima 155 K km.
Verjetno je poraba olja eden od indikatorjev kakovosti, ampak a mogo?e kdo ve, kako lahko nek povpre?en uporabnik sam ugotovi, katero olje je kakovostno in katero ne?
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vedno sem bil prepri?an, da se to dogaja samo drugim, da se kaj takega nama ne more zgoditi. In dolgo sem si zakrival o?i pred kruto resnico ki je zarezala v dno moje du?e
Moja ga pije
In to kar po?teno, takole en litr?ek ga zvrne med rednima servisoma.
E, je... ga, nobena ni popolna .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ima? avto samo za na ?iht, potem pa? vzemi ?raufciger in si jih nastavi. Mislim, da mora biti tudi v navodilih, kateri vijak slu?i temu in ?e ima? koli?kaj ob?utka, kam mora svetit kratka lu?, da pavilno osvetljuje cesti??e in kje se mora na cesti??u zaklju?it snop, potem ni problem. Sam sem ponavadi moral popravljat za mojstri, enkarat mi je celo en mojster na tehni?nem skoraj raz?telal dolge lu?i, ker ni vedel, kje se nastavljajo kratke. ?e mu nebi gledal pod prste...
Druga?e pa ne dr?i, da regulacije snopa iz kabine ne potrebuje?. Te stvari ne potrebujejo tisti, ki nimajo pojma ?emu tisti gumb sploh slu?i. Pa ni jih malo tak?nih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne vem zakaj nebi mogla crknit dva motor?ka v nekako pribli?no istem ?asu. Meni se je zgodilo, da sta imeli dve osramovi "srebrni zvezdi" do ure to?no enako ?ivljenjsko dobo in sem tudi mislil, da je kaj drugega narobe .
V garancijskem roku sem nehal ?teti kolikokrat so mi zamenjali komplet prednja ?arometa (imam navadne in ne xenon) in ne vem re?i a je bilo to 4x 5x ali ve?. Razlog je bilo to, da je motor?ek neprestano "?agal" okoli nevtralne lege in se ni hotel ustavit. In ?e nekaj, kar ni namenjeno stalnemu delovanju, vseskozi deluje, bo prej ali slej crknilo. Tisto "?aganje" te?ko opazi?, ?e res nisi pozoren, ker se snop ne premika toliko, pri pri?gani ma?ini pa motor?ka ne sli?i?.
Moja domneva je, da se za te nev?e?nosti lahko zahvali? prej?njemu lastniku tvoje mazde(?e sem prav razumel je uvo?ena iz Italije), ki ni bil dovolj pozoren, ali pa temu ni pripisoval zadostnega pomena .
Upam, da te stvar ne bo preve? udarila po ?epu
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
in ta ?ude? je sovpadel z menjavo akumulatorja..!??
Neko? so bili akumulatorji fu?, ko niso ve? zmogli obrniti ?tarter, pri sedanjih avtomobilih ka?e, da pa mnogo prej. Meni je moja macda ?e ?ist krasno v?igala, le cagarje na ?tevcu je ob?asno pri zagonu zabilo - po zamenjavi akuja OK. Zgleda, da elektronika potrebuje precej bolj?i akumulator kot pa sam ?tarter.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tudi meni je ?ipa na voznikovi strani v?asih ?la dol, v?asih pa ne. Vse je zgledalo, kot da stikalo ob?asno zgublja stik, pa enostavno ne vklopi. Pa ni bilo stikalo pa? pa motor?ek - vsaj tako so rekli pri Gami. Takrat je bil avto ?e v garanciji
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To?no tako Yavar, that˙s the point (ki ga je ob vsem mojem jamranju te?ko izlu??it )
Sam sem imel Swifta 12 let, 300 000km, samo ene diske sem zamenjal pa krta?ke od alternatorja - vse samo normalna obraba. Potem prodal prijatelju, ki ga je takoj postavil na streho
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se strinjam, moja primerjava z yugom je malo neumestna. Koneckoncev je razlika v ceni za faktor 10.
Se pa ne morem strinjat, da strici komurkoli karkoli zastonj popravljajo. Kar nekaj denarja sem odkartal za avto, ki naj bi bil po kakovosti izdelave primerljiv s konkurenco, vendar ka?e, da v smislu rjavenja to ni. ?e kdo misli, da je pri nakupu avta dobi karkoli zastonj, se moti, tudi garancijo pla?a?. Tudi nadomestno vozilo za tistih kar nekaj dni za popravilo ni zastonj.
Moram pa pohvalit servis v Gama centru, fantje se res potrudijo in ?e vedno so mi ?li zelo na roko.
Kar se ti?e dobronamernega predloga o zamenjavi avta, vsak ima svoj na?in. Sam pa? ne menjam avtov kot gat v smislu ko jebe avto kak?en je in kako je vzdr?evan, bom ?e ?ez dve leti na?el koga, da ga bom nategnu.
Na koncu ?e opravi?ilo, ?e je kdorkoli karkoli razumel kot blatenje, to vsekakor ni bil moj namen. Pa upam in ?elim vam, da se ne znajdete kdaj v kak?ni podobni situaciji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da bi ugotovil zakaj mi avto gnije sem ?el v?eraj preu?evat "teorijo gara?e". V gara?o sem privlekel vremensko postajo in izmeril 9°C (na vi?ini 1m) ter za ?elezje ?e zelo udobnih 49% vlage. Zunaj 2°C in kar 95% vlage. ?e bi v kak?ni zemljanki uspel celo leto vzdr?evat 95% vla?nost in za eno leto not shranil pocinkane ?raufe, bi jih ven privleke vse zarjavele.
Gara?a ?kodi v primeru, ko po povsem suhi cesti v mrazu pripelje? domov in potem v gara?i vlaga iz zraka kondenzira na avtu, ker le je ta hladnej?i od zraka v gara?i. Kakr?nokoli su?enje zunaj preden zapelje? v gara?o je v tem primeru brezpredmetno, lahko celo ?kodljivo, ?e se zaradi tega avto ?e bolj shladi.
Ceste pozimi so ve?inoma mokre tudi, ?e ne pada, sol na njih ve?e vlago iz zraka in avto je tako ali tako moker od spodaj. Kolikor v dolo?enih pogojih gara?a lahko ?kodljiva, vsaj toliko zagotovo pomaga k manj?emu rjavenju. Sol je pa tako ali tako dale? najhuj?i sovra?nik pleha.
Sedaj mi preostane le "teorija zarote". Kaj pa ?e se nam Japonci na tak na?in posku?ajo ma??evati za to, ker smo bili Slovenci med II svetovno vojno (ve?inoma) na strani zavezni?kih sil. Ta teorija ni ?ist brez osnove saj tud veliko amijev no?e kupovat japonskih avtomobilov zarad Pearl Harbour-ja .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To ne pomeni da zagovarkjam kvaliteto in opravi?ujem rjavenje samo lahko, da ti "idelani" pogoji za rjavenje premaknejo tisti jezi?ek na tehtnici a bo za?elo rjaveti ali ne.
Ne vem, kaj je bil potem jezi?ek na tehtnici, da mi prej?en avto (zucuki swift) ni zarjavel, pa sem z njim po?el povsem enako. Mogo?e pa ta jezi?ek to, da so Japonci pred 15 in ve? leti delali japonske avtomobile, sedaj pa evropske (po kvaliteti)
Druga?e v mokrem vremenu (pozimi ali poleti) tud jaz nekaj ?asa pustim avto zunaj, da se odte?e svinjarija. Danes sem ?el ?e celo s ?tralfiksom prat dol sol, ko sem pri?el iz Lj, preden sem ga zapeljal v gara?o. Aja pa vsaj uro pa pol sem ga potem pustil zunaj, da se odte?e. ?e mi kdo pove, kako se v tak?nem gnilem vremenu, kakr?en je danes, avto posu?i zunaj, ?astim pivo .
Pred dvema mesecema, ko mi je mehankar menjal roko (pravzaprav ne meni pa? pa moji macdi) sem pri njem videl 3 leta starega yugota s srbsko registracijo. Lep "ko suza"
Ej ne se preve? sekirat, avti pa? niso ve? tisto, kar so neko? bili
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mi je pa ta barva na slikici tudi nekam ?udna-vsa je nekam mat pa flekasta? :ne vem:
Ja, a ?e nikol nisi videl umazanega avta . Sem pa? samo s prsti pobrisal umazanijo stran na tistem mestu, tolk, da sem slikal.
Mojo macdo sem kupil v Gama centru.
Kak?en dodaten premaz??? Halooo! Pred ve? kot 20 leti, ko je nov avto stal le sedanjih 2500? je bila prva pot iz ?tacune k mojstru, ki je v avto vsepovsot nalil ene sorte bitumen. Da bi kaj takega po?el sedaj, ko da? za avto 10x toliko, mislim halo...
?e je bilo pri Yugotu zelo odvisno od serije, pa?, koliko ?asa je pleh gnil na dvori??u preden je ?el pod ?tanco, pri Macdi ka?e, da ni stvar prve serije, kolikor vem ima isti problem razli?ni letniki.
A mogo?e kdo ve, a Mazda ?e upa dajat 12letno jamstvo na prerjavenje. Se mi zdi, da jim tista kalkulacija "kako nategnit kupca, da se ve? zaslu?i" v takem primeru ne bo delovala.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Buo,?udana stvar...moja 6-ka je tudi stara 3 leta in o kaki rji ni ne duha ne sluha.Tudi na tujih forumih nisem zasledil,da bi se ful prito?evali nad rjo.
Mazda 6 se je na eni od tujih lestvic najbolj zarjavelih avtomobilov uvrstila na zavidljivo visoko mesto. Sicer ji dru?bo dela tud neka ?udna serija mercedesa, ampak to je, vsaj meni, bolj slaba tola?ba .
Da se razumemo, ne ?ivim ob morju, imam svojo bajto in kadarkoli se pripeljem domov tud samo za pol ure, je avto v gara?i.
Na fotki ni kaj dosti videt, ker je 9 mesecev, odkar so mi v garanciji v Gama centru ?trihali oba zadnja blatnika. Rja se je pvo pojavila na najvi?ji to?ki blatnikov - napihnjena barva na zunanji strani - in ne tam, kjer rjavi sedaj po popravilu.
Popravljali so mi tudi vrata, ker je rja po celi dol?ini napihovala spodnji rob.
Levi zadnji blatnik 9mesecev po barvanju:
Sledove napihovanja spodnjega robu imajo ?e tudi vrata prtlja?nika, ampak tisto ni kriti?no, bo zdr?alo naslednjih par let. Upam.
Dejstvo je, da mi Yugo niti slu?ajno ni za?el tako hitro rjavet.
Neko? se je nekomu v Kraguljevcu gladko jebal za kakovost izdelave. Globalizacijska rja je druge sorte - tu nekdo 24ur na dan kalkulira, koliko lahko nategne kupca pri kakovosti izdelave, da bo imel ?im ve?ji dobi?ek .
Moram priznat, da je neko? od realsocialisti?ne rje manj rit pekla, kot sedaj od globalizacijske .
Aja, mogo?e je pa narobe to, ker sem svojo macdo kupil preko katalo?ke prodaje - takrat, ko sem jo vpla?al, sem jo videl samo na slikah, ker jih v Slo. ?e ni bilo. Stara je 5let, rjaveti je za?ela po dobrih treh letih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj niso napisali,da je mazda 6 najbolj?i avto.6-ka je pa? najbolj zanesljiva in se najmanj kvari.To pomeni,da se drugi kvarijo ?e ve?,ker danes v vsej elektroniki na avtih ga ni avta,ki se nebi kvaril.Tako pa? je. :ne vem:
Se strinjam. Zanesljivost in kakovost izdelave sicer nista en in ist pojem, sta si pa mo?no v ?lahti.
Meni se zdi samo hudo neumno, da pred davnimi leti moj yugo po dobrih treh letih niti slu?ajno ni imel rjavih zadnjih blatnikov, mazda jih pa ima .
Ampak tista rja s katero so neko? rjavele Lade in Zastave je bila realsocialisti?na rja in ?ist druga?na od te, ki sedaj napada Toyote, Mazde... In kar ni uspelo realsocialisti?ni bo zagotovo globalizacijski rji - v glavnem, na ta na?in bo ?lo vse v kurec.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
pri petki ne ko so plasti?ni ve?inoma pa zadnja vrata tut plasti?na na servisu rekl da so s tem prihranili na te?i
Trabant je bil tud plasti?en
Mislim, ?e pri mazdi ne znajo naredit avta, ki nebi po treh letih za?el rjavet, potem naj proizvodnjo raje prodajo fiatu .
Saj ne, da bi kakorkoli razmi?ljal o zamenjavi, ampak to, da naj bi bila Mazda 6 po nevemkaterih?e raziskavah najbolj zanesljiv avto v svojem razredu, to naj komu drugemu govorijo.
Edini pameten na?in danes je, da ?e avto dela kot urca, potem ga vozi?, pa tud ?e je 12 let star .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Matr, da lahko ena vno?nica, pardon, fasnga za ?arnico tako za... po?tenega ?loveka
Ta teden sem postal ponosni lastnik novega kit kompleta xenonskih lamp za mojo macdo 6. Pri monta?i ?ok - ?ernici (H1) ne gresta do konca noter, sfali jima 1,5mm, toliko, da se ne dasta zapet. Nista predolgi, ?e 2 cm lufta je do le?e, pa? pa ju le?i??e ?arnice odriva malenkost navzdol in ne sedeta vanj.
Zanima me, a je kdo ?e imel podobne te?ave pri monta?i v mazdo 6 in kako jih je odpravil.
Zamenjava avta ne pride v po?tev!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdo zaje... mehanika, se pravi nekaj, kar je bilo ?e zdavnaj izumljenega in, zanimivo, s ?imer neko? niso imeli te?av. Ampak sli?al sem, da je je enako tudi s folksvagni, bmvji... :ne vem: Jaz svoji mazdi oprostim, ker ?e ima? nekoga resni?no rad ...
Kar me je pri tejle debati za?udilo je za?udenje nad tem, da je mazda zaribala.
Z avti je tako kot pri ?enskah - nikoli ne more? biti pameten, vse je odvisno od sre?e!
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani