Ponavadi gredo pri klasicnih luceh najprej kabli dol (konektor se iztakne), potem pa gumijasta zascita in v nadaljevanju neka zaponka, ki drzi zarnico v poziciji). Lahko gres za prvic tudi AMZS obiskat in pogledat postopek zamenjave!
To je realnost avta z 1500ccm in 89KS, pa me niti ne bi ?udilo ?e bi v kak?nem ostrem ovinku (npr. eden zadnjih 180-stopinjskih ovinkov) moral prestavit v 1.prestavo. To pa? ni hitra Honda ali nek brutalen stroj za v klanec.
Evo, servis je za mano. Pri 120 000km so mi menjali olje, filter, sve?ke, filter klime, kontrola olja v menjalniku (ker sem omenil ob?asno ?krtanje iz prve v drugo prestavo). Vse skupaj me je pri?lo 215?. Kar se mi zdi za poobla??en servis zelo ugodno.
Tisto je morda te?ava v sinhronom. Mogo?e poskusi z Metabond dodatkom za menjalnike, ?e ti kaj izbolj?a zadevo.
Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...
Je pa res da je moja mazda precej starejsa
V tvojem primeru bom reku, da "hudi?" o?itno ti?i v detajlih oz. drobnarijah, ker ta je dale? od cene klasi?nega rednega servisa bencinca pri mojstru Pelku.
Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.
Avtoelektrika Alex iz Velenja, zraven Eurospina vam na podlagi lastnih izkusenj tudi PRIPOROCAM in tam dela nas prijatelj Zazo s foruma; Aljaz Znidarsic!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dpf verjetno total zapacan, da ne uspe vec delat regeneracije
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani