Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Bom Simona vpra?al kako ocenjuje 1.8i motor druge generacije 6-ke :)

 

(Pelko takoj odpisal na sms vpra?anje in je povedal da je identi?en motor v 1. in 2. seriji, torej GG in GH). :zvizga:

Torej so tudi materiali enaki, ali so vseeno kaj poboljsali.

 

Kaj pa je te?ava v bistvu, so to tefloni, batni obro?ki, obraba cilindrov ali kaj tretjega?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Borut, daj vpra?aj Peleta ali so 1,8 bencinarji v 2 generaciji 6 tudi tako slabi kakor so bili v prvi. Toje mi?ljeno predvsem na pove?ano porabo olja in posledi?no generalka na 180.000 km, ko pa vemo, da so v 626 1,8 motorji vzdr?ali 400.000 brez te?av.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?ni pomik zadnjih stekel ne deluje
Napisano

Originalni novi bi bil 100?, na odpadu sem kupil motor?ek za 20?. Doma sem ga priklopil ni ni delal, je zablokiral. nato sem razstavil moj motor?ek in kupljenega ter uporabil zobnike od novega motor?ka ter naredil enega uporabnega. Kupljen je pa za?tekal ker je bil verjetno moker, ko sem ga z kle??ami premaknil se je pa za?el lepo vrteti.

 

Sedaj okno spet lepo gre gor in dol

Tu so ?e slike 70b52cd3005c29d95ffdf5266126baf2.jpg1cfc3ecb3f65e9226986c80fa2bcfee5.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektri?ni pomik zadnjih stekel ne deluje
Napisano

V?eraj je na Mazdi 6 2006 pfl voznikovo steklo ?lo dol samo malo, potem pa ne ve? gor in z vsakim pritiskom na gor se je le malo pomaknilo gor in ?e bolj dol. in to vse dokler ni bilo ?isto odprto. Potem sem posku?al zapreti in seveda ne gre samo malo gor in potem spet nazaj dol. Ni mi preostalo druga kakor, da vzamem vrata narazen in sem ugotovil, da motor?ek pri vrtenju spu??a ?udne zvoke in noter ?rota. 

Danes moram tako poiskati nov (drugi) motor?ek in vrata sestaviti nazaj.

 

cena komplet mehanizma z motorjem je pri Autodoc 62,85? + po?tnina

https://www.autodoc.si/van-wezel/13788666

 

a sam bom ?el na odpad, ker bom dobil hitreje

 

obstajajo pa tudi neki kiti za popravilo to morda naro?im za naslednji? ker je samo 4,79$

https://www.ebay.de/itm/6x-Window-Motor-Gear-Regulator-Replacement-Set-For-Mazda-3-5-6-CX-7-CX-9-RX-8-cc/113686415189?hash=item1a783d0755:g:nRcAAOSw0xxciznD

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Zdravo!

 

Pred poletjem sem kupil tretjo generacijo Mx-5 (letnik 2011) 2.0. Pred dvema mesecema se mi je spredaj desno notranja zavorna plo??ica porabila do kovine, kar je bila posledica zataknjenega, rahlo zarjavelega vodila. Zamenjal sem plo??ice (tako bolj pol-profesionalno homemade varjanta s pomo?jo popoldanskega mehanika), "mehanik" je malo podmazal vodila, sedaj pa mi zavore cvilijo od rahlem zaviranju tik pred ustavitvijo (ne vedno). Ob mo?nej?em zaviranju cviljenja sprva ni bilo, a se sedaj ob?asno pojavlja tudi v tem primeru. Poleg tega se pri rahlem pritisku na bremzo pri nizkih hitrosti v?asih ?uti neenakomerno zaviranje, se pravi kot da bi bilo v frekvenci z vrtenjem kolesa: prime - ne prime - prime - ne prime (tudi to ne pri vsaki ustavitvi). V primeru, da se isto?asno pojavita neenakomerno zaviranje in cviljenje, se cviljenje prav tako pojavi v skladu s frekvenco vrtenja, se pravi le takrat ko bremza prime. Poleg tega se je zadnji teden pojavilo ob?asno cviljenje pri mo?nem zavijanju + speljevanu, recimo ko vzvratno bo?no parkiram. Moje predvidevanje je, da vodila ?e vedno ob?asno blokirajo pri rahlem pritisku na zavoro, medtem ko jih mo?nej?i pritisk vseeno premakne, a tega ?al ne morem potrditi, ker doma nimam opreme in prostora za poseg.

 

Zanima me ?e mnenje mojstra in koliko bi stal pregled zavornega sistema ter diagnosticiranje napake (za ceno popravila verjetno ni smiselno spra?evati, ?e se ne ve kaj je narobe) oz. ?e slu?ajno ve kaj je narobe tudi cena popravila? Menjavi celotne zavorne ?eljusti bi se namre? rad izognil, ?e se da to kako druga?e popraviti.

Verjetno ima? rahlo zvite diske in skurjene plo??ice.

 

Najbolje bi bilo zamenjati komplet diske in plo??ice, ter razstaviti kle??a in po potrebi zamenjati tesnila, zraven se seveda tudi obnovi vodila. Je pa velika verjetnosti, da ti ?teka bati? v kle??ah.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

Pa kak Citro?n tudi, druga?e pa so predvsem prednje lu?i namenjene pe?cem-otrokom ki ne zaznajo dovolj dobro oddaljenost vozila in ?e so lu?i pri?gane ga la?je vidi pa deluje tudi kot da je bli?je. Taka je bila razlaga ob uvedbi tega zakona. Kasneje so pa tudi uvedli, da zadaj niso obvezne, kot vidite pri nekaterih ampak to ne deluje kot je treba saj se nekateri vozijo po tunelih brez lu?i-zadnjih!

Leta 2004 je ?e bilo, da lahko gorijo samo sprednje dnevne lu?i, takrat ?e ni bilo LED za dobiti, tako sem imel na svoji lopatarci homologirane dnevne lu?i z 21W navadno ?arnico.

post-24-0-08298100-1570521023_thumb.jpg

Ja so me takrat policaji kar ustavljali in govorili, da se ne smem voziti z meglenkami, jaz pa samo homoton?ek ven in so se ?udili.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

LED lu?i spredaj skrbijo samo za vidnost vozil in ne da voznik bolje vidi.

 

?e je lep svetel dan ne vidim razloga zakaj bi ti morale zadnje lu?i svetiti? Saj so zavorne lu?i bolj vidne ?e je zadaj vse ugasnjeno. 

 

Je pa res da vsak uporabnik mora biti seznanjen z delovanjem svojega avta in je pa? v?asih pri nekaterih vozilih potrebno tudi ro?no pri?gati lu?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.