Zanimivo, da imam jaz original prestavno ro?ico in se sveti ?e ve? kot 100 k km; ima pa kolega 6-ko enako staro kot jaz 60 k km in prestavno ro?ico tak?no kot ti???
Evo jaz imam QMI ?e 2000 Km. Po menjavi motor deluje bolj mirno, bolj tiho in la?je pri?iga . Nivo olja se ne spreminja- stalno na sredini pal?ke . Torej QMI operacija je uspela. Pacient zelo zadovoljen .
Stari men je ful ?al za tvojo Mazdo . OK zdaj pa bistvo. Poznam dobrega kleparja v LJ. Kako mu je ime (ali firmi) ne vem. Je pa kolegu zrihtal u nulo (ravnanje na mizi+klepanje+?trihanje) BMW3, ki je bla totalka. ?e pozna? kej ?i?ko-Podutik je tam ena fajn pizzerija Etna v podalj?ku te zgradbe-bajte pa je ta kleparska delavnica. Mojster ti bo znal dobro in po?teno!!! svetovati, kaj se da narediti.
Sem pa mislil tud nabavit polir ma?ino (ta poceni 3-4k), samo bi se naj vsaj temenj?i avti polirali pri razli?nih stopnjah z razli?nimi gobicami (glede grobosti), tak da bi naj ta cenej?a bla denar vstran vr?en, one "tabolj?e" pa tud niso poceni.....
Polir ma?ine so bull shit! To je stran vr?en denar! Jest sem probal tud z ma?ino, pa na koncu vidi?, da je full jeba. Roka je ?e vedno roka. Pa za svojga konji?ka ti je ne sme bit ?al kdaj mal uporabit .
Poliranje je zelo drago (cca 10kSIT v LJ). Bolje se je tega lotiti sam. Polirne paste so od 1k do 2,5kSIT, vata za poliranje cca 500SIT. Dobro je imeti eno grobo (pasto) za ve?je praske in eno fino (mleko) po mo?nosti v barvi vozila. Priporo?am Sonax. Obstajajo tudi t.i. scratch remover-i (kot Gs-27 iz reklame) vendar niso kaj bolj?i od navadne grobe paste. Najprej spolira? z grobo pasto (ne ?paraj, mora? imeti dovolj nanosa) potem pa ?e s fino, ki je v barvi vozila. To da najprej nanese? pasto z gobico, po?aka? par minut in nato s kro?nimi gibi spolira? do sijaja, ti verjetno ni treba razlagat. Takoj po kon?anem poliranju je potrebno dobro o?istiti plasti?ne (letvice ipd) in gumijaste (okoli ?ip) povr?ine, ?e ne se pasta za?re v plastiko, gumo in jo je potem te?ko spraviti ven! Poliranje pride najbolj do izraza na ?e zbledelih (nemetalik) avtolakih, saj jim povrne prvotni sijaj. Za ve?je praske pa na?alost ni tako u?inkovito. Vseeno priporo?am poliranje vsaj enkrat letno. Upam, da bodo praske po poliranju ?immanj?e.
Najprej sem res mislil, da lahko samo dolijem QMI. Po nasvetu YavarYe pa naj bi to storil ob naslednji menjavi olja. Samo jaz ne bom zdr?al do naslednje menjave. Zato bom sedanje olje zlil ven, ga zamenjal z novim in dodal QMI. To pa bi moralo imeti efekt - je tako YavarYe?
Jaz ne morem zdr?at do naslednjega servisa. Sem ravno zamenjal olje. Ga bom vseeno spustu (za dolivat bo dobr ) pa vliv novga s QMI-jem. Pa bom poro?al...
Men je moja Mazdica vsak dan bolj v?e?. Ker jo mislim zrihtat in vozit ?e nekaj let sem pomislil tudi na motor, ki ima ?e 250kKm. Razmi?ljal sem o dodatkih Slick 50, QMI ali MotorUp. Zanima me, ?e ima kdo ?e izku?nje s temi dodatki na MAZDAH! Sem sli?al, da ti dodatki niso najbolj primerni za japonske (natan?ne) motorje, ki imajo do ventilov majhne prehodne luknjce (nevarnost zama?itve). Sli?al sem tudi, da enim ?a?ne nenormalno kurit-izginjat olje :ne vem: . Meni pokuri 1-1,5l olja na 10-15kKm. Hvala za vse nasvete .
Po nasvetih LabiGT-ja sem se odlo?il za zamenjavo gum. Tako sem se zmenil za Bridgestone 195/50/15 od kolega - 6kSIT/kom. Dobim jih jutri.
V ?etrtek sem bil na tehni?nem pregledu in sem pogrnil zaradi lambda faktorja - 1,3. Bil sem dogovorjen za ?verc ?ez tehni?ni, vendar je vi?ja sila to prepre?ila. Juri je 3. zadnji dan, da me kdo spravi ?ez tehni?ni. Upam, da bom koga najdu.
Pa tud ?e ne, bom dal feltne gor pa en fotose?n naredim. Da boste lahko mal ocenjeval ...
vceraj sem bil na tehnicnem pregledu. Lambda sonda mi je kazala cca 1.3.
Kaj mi svetujete? A se mi splaca popravit? ...lahko se pre?vercam...Kaksne so okvirne cene popravila-zamenjave?
Najbolj pa me zanima trenutni vpliv zanic sonde na motor? Imam 323F 1.6i l.90 z cca 250.000 Km. Avto sicer vziga normalno in dela brez problemov, tudi poraba je zmerna 7-7,5.
ok bom tko probal: 195/60 15 pomeni naslednje> 195 sirina v milimetrih, 60 je odstotek te sirine v visini gume , se pravi profil je visok 195x0.6=117mm, 15 je pa premer kolesa v inchih (15x2.54cm=38.1cm).
In za avto mora biti premer kolesa in gume vedno enak ali pa v mejah prej omenjenih 3%. Za 195/60 15 to pomeni: 117X2 (2 ker spodnja pa zgornja stran profila) +381mm = 615mm
Original 175/70 13 ;175*0.7=122.5mm x2 + 13x2.54= 575mm
195/50 15 skupen premer = 576mm
205/50 15 skupen prmer = 586mm
lahko das tud katerikoli sirino le da mora biti premer potem v mejah originalne dimenzije. Upam da nisem prevec kompliciral
To se pravi, da prekoracujem original za cca7%. Se pravi nic od homologiranja.
A prav razumem?
P.S. Zelo poucno. To se moram tudi jaz naucit. Meni teli ET-ji pa J-ji nic ne povejo....
sodec po www.dunlop.de tiremanager, je tvoja originalna dimenzija 175/70 13. Tko da spet 195/60 15 ne bo prav. (predvsem mislim da ti bojo tezko to homologirali)
Kaj pa zdaj ??? ...ce gre gor 205/50/15...bo pa slo tud 195/60/15....al ni to tko smpl...sej se mi je zdel...bomo pa gume menjal......
Fantje hvala za vso pomoc. Jaz sem kr kupil feltne ALESSIO R203 z gumami Michelin pilot 195/60/15. Gume so kot nove. Cena pa enkratna 45kSIT. Zraven pa sem dobil se zimske verige. Sploh ne bom mogel spati....komaj cakam vulkanizerja.....
Vuk kaj pravis?
Ne bi te prestrasil ampak 195/60 15 absolutno NE PASE.
Ti mas originalno dimenzijo 165/65 14. Odstopanje med 165/65 14 in 195/60 15 je 7.9%, kar je way way too much.
Zgornji limit je cca. 3%
To dimenzijo tudi ne bos mogu himologirat, da ne omenjam da se ti bo poraba povecala .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani