Na tej sliki zgleda kot da ima leva žarnica 3000K desna pa 6000K. Pri balastu moras tudi pazit saj je izmenicni AC boljši za žarnico saj ne izrablja polaritete in dovedena voltaza je bolj natancna in enkratna, ni dolgega zagona kot pri enosmernem DC. Se mi zdi @Scr3am -ova ideja dobra, boš takoj vedel pri čem si. Mislim Pa da računalnik nemore biti niti pod točko razno 🙃🙃🙃
Ce trese pri zaviranju imas zvite sprednje, torej menjas sprednje. Gkede trw na moji mazdi so bile prvovgradnja na zadnji osi, pa sem jih menjal. S trw nimam dobrih izkusenj, ce rabis ploscice pa da pasejo od g165 zadnje ti jih dam so trw in se imajo 70-80% mesa.
Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek?
Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja.
p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane)
Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev?
Diagnostika: saje.
Čiščenje saj opravlja ferk maribor, furman servis (toyota) ptuj, CSS tehnologije Podplat
Tako kot je Alex napisal zimmermanove diske (navrtane) imam jaz, originalne so mi dvakrat menjali ker jih je zvilo, potem sem kupil te in so zakon, nimam vec tezav, sedaj sem menjal ploscice z brembo ampak nebi rabil ker so bile zimmermanove na 60%.
Xedos 6 je bil zame eden najlepših in najbolj kakovostnih mojih Mazd. Nimam ga več že kakšnih 25 let. Pri novih Mazdah v garanciji po tekočem traku menjajo tako osnovne stvari, da me kar skrbi (gede kakovosti).
Tole s kamero sem doživel nekajkrat, je pa res, da zelo hitro speljem.
Se strinjam xedos 6 je res čudovit in kakovosten avto. V Termah mb so imeli v najlepših časih 32 sluzbenih mazd in to so bile xedos 6 323f (1994-2002) mazda 626 mazda 323 mazda 5 mazda 6 mazda 3, kupljene so bile na Hugos in kasneje na šerbineku. Top avti, kvaliteta takšna kot mora bit, oče je bil vodja avtoparka in to se je delalo samo redni servisi. Od takrat meni ljubezen do mazd.
jaz sem ga malo bolj utiskal in mi je regeneracijo sprožilo po1 70km
Jaz tudi bežno preletim forum, zanimivo je, da na ostalih dveh avtomobilsih forumih kjer sem(od mojih prejšnih dveh znam), ni sluha in duha o politiki/kovicu. Se vidi, da so bolj pametni tam in ne mešajo avtoforuma z drekom.
Malo s heca: na drugih dveh forumih imajo toliko dela s popravljanjem avtov 🙃🙃🙃🙃 pri nas pa nimamo kaj delat z avti doooollllgcassss potem pa da si imamo kaj zacet stvari brezveze preventivno menjujemo 🤣🤣🤣🤣🤣 pa kilometre med regeneracijami gledamo 🤣🤣🤣🤣
Lučka za airbag konstantno sveti. Lučka za izklop sovoznikovega airbaga ob vžigu zasveti, ugasne za cca 1 sek in potem neprestano sveti.
Avtoelektričar ga je priklopil na računalnik. Pokazal je, da računalnik za airbag sploh nima komunikacije. Računalnik je vzel ven in ga premeril, trdi da je procesor fuč in da bo treba zamenjat računalnik.
Tip rač.: GS1D-57K30.
VE kdo za rabljeno varianto? Bojda so novi dragi ko hudič.
Na e-bayu najdeš samo iz UK-a variante za 200 eur+ pa mi je malo rizično za kupit. Da ni iz kakšnega karamboliranega...
Ne... Na tej aplikaciji nikakor ne najdem pravih parametrov za odkljukati.Tako je končala v predalu,ker mi je nekoristna.
Koliko km je med posamezno regeneracijo pa lahko sam ugotovim brez tega.
Mogoče imaš pa zaklenjeno varjanto, za pc je osnovna kjer nemoreš vsega delat potem ko licenco kupiš pa se odklenejo vse možnosti. Če bom kaj na obali vzamem zraven firscan na pc in kablu pa grema en krog 😉
Temu se sploh ne rece motor kaj ima vag tsi motorje. Pravi bencinar al je atmosferc ali pa ima litražo 2,5 in več s turbom. Dizel pa obvezno turbo. Tisti čunga lunga mlinčli za kavo s turbom je za lego kocke 🤣🤣🤣🤣
jaz bi vzel potem mlajšo, kar si napisal moraš vložiti takoj 1k€ in tvoj čas, torej za boljši model verjetno dodaš ta vložek in imaš mlajši avto z manj kilometri? Kar mogoče jaz vidim kot oviro, da mazda 5 ni ravno za off-road v smislu prav v kakšne kampe ali brezpotja, kamor z kvazi SUV-i, ki so če ne drugega vsaj malo višji prideš...mazda 5 je bolj cestni avto.
Imas prav, se nagibam k mlajsi. Glede off road, ni v planu, bolj vikend cestna potovanja, in ce je sila prespis zadaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem mislo da si s Štajerske pol bi ti lahko s forscanom pogledal kakšne napake vrže ven.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani