no, tisti brez filtra, kako se obna?a avto, dela vse normalno, kake dimne zavese, poraba kaj manj?a? Skratka,rabim ob?utke, zdaj, po ve? prevo?enih kilometrih
Sam ga bom namre? dal v kratkem odstranit(?e i?e?m ponudbe), ker imam po novem ve? ali manj samo mestno vo?njo in mi po vsakih 90 km dela regeneracije- brez veze...
Nafta je skor zastonj, pa tiste pol litra ni nevem kak stro?ek, pa ?e baje je z dpf full neki eko enđin.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov?
O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..
Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.
Kje sta pa to pobrala ?
To samo dela al pa ne dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
imam vpra?anje...sem lastnik Mazde 5 letnik 2005 1,8B prevo?enih 165000 km. Na zadnjem servisu sem dal noter olje Dexelia Ultra 5w30 ... prej?nji mesec sem bil na morju in mi je na cca. 1000km popcal avto 0,5l olja!? Ko pa vozim po mestu pa ne porabi skoraj ni? olja!?
Meni se to zdi dosti...vam?
Dam raje kak?no drugo olje (viskoznost) noter?
Ali je pa kaj narobe z motorem...suh je sicer ko poper.
Hvala za odgovore.
Lp
Znana napaka, rada ga pije, sploh ?e jo priganja?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne pretiravat, js pri bencinarjih do 100 kkm niti ne odvijem sve?ke(?e so IRIDIUM-Laser), tako al tako se menjajo na 100 kkm, pa imam 33 let prakse ?raufanje teh kant.
V?igalne ne bodo crknile kar tako, prej ti zjutraj ne bo zalaufal na vse cilindre, to je znak da so sve?ke podelale svoje.
Pri svojih 191+ KW, sem jih prvi? vzel ven pri 101 kkm in guess what, niti nisem pical-?telal, samo nove not pa gasa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.
Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?
Lp B
Ne ve?, Brembo big brake kit je re?il - prepre?il zadevo z imenom tresenje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najverjetneje pu??a cevka ki je speljana pod airboxom, ne obeh koncih alu vmes pa guma, na eni je prikopljena na kondenzator na drugo pa na cev na ?asiji in ta vsem crkne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No, ?e so res mrzlega ti??ali, potem je lahko tudi po?ena glava motorja...
Ja, kaj naj ti re?em, novice so, kako bi rekel, slabe in slab?e... Ja, lahko so tudi najslab?e... V tvojem primeru se mi zdi, da nima? kak?nih drugih mo?nosti.
In mimo grede, kako pa ve?, da ti vodo me?a z nafto? Manjka hladilne teko?ine?
Kar se pa pregrevanja motorja ti?e, pa sosedova izku?nja z Opel Astro karavan 2,0 DTH: ko je iz Nove Gorice pripeljal v Lokovec po vseh teh vzponih, je motor normalno deloval. Ko pa ga je na vrhu hriba ugasnil, je po petih minutah zakuhal. Zakaj? Sploh Nemci so mahnjeni na zmanj?evanje nepotrebne te?e. In so zmanj?ali koli?ino hladilne teko?ine. Ko torej pride? na vrh hriba, je blok motorja zelo vro?. Ko pa ugasne? motor, obstane vodna ?rpalka. In tisti pregreti blok motorja mimogrede zavre tisto malenkost vode, ki ga obliva. Moj sosed je to sicer opazil, po?akal, da se je motor ohladil in dolil nazaj hladilno teko?ino. Ko mu je trikrat avto takole zakuhal, je pa zvilo glavo na motorju. Garancije mu niso priznali, ker ni pazil, kaj po?ne in je dovolil, da mu avto zakuha. Pa se je lotil sam popravljat. Ko so za?eli brusit glavo motorja, se sploh ni pustila brusit, ampak se je aluminij kar svaljkal (kitajska roba?). In je enostavno namazal z rde?im termokitom in dal oglas, da proda avto s 4000 prevo?enimi kilometri (kilometri so bili res pravi!).
Ja, te?ko je vedeti, kaj je po?el lastnik pred teboj. Ne, da bi komu zdaj hotel solit pamet, a jaz vedno vzamem novega. In ga potem vozim kak?ne 10 do 12 let. Mogo?e ?e ve?...
BTW ne brusi se glave ampak se jo kar porezka(tako delamo pri nas), razen ?e imap prav namensko ?ajbo za bru?enje aluminija.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani