?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku...
Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem
Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa
?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti
To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe
To sito je ?e legenda ajvar dostikrat omenjal.. Ne vem, ?e ga poobla??enci kaj velik ?istijo, razen ?e to zahteva?. Bi bil pa vesel podatka, kdaj oz po kliko km se to priporo?a, predvsem pri DPF Mazdah???
Ni pravila. pomojem ni napaka taka kot jo opisuje Jures. Gre za to, da med pospe?evanjem ne glede na obrater gas vzame, kot da bi ti noga zdrsnila s pedala. Na hitroin brez opozorila. Nogo imam na gasu in ga ne spu??am. ?ez skundo ali dve se normalno spet odziva in pospe?uje. Nekaj sem sli?al o konektorjih ki naj bi bili zani? pri teh avtih in bi blo treba konektorje ven vzet in kable direkt zalotat, kar mi sicer ne di?i, ampak ?e bom opazil, da so konektorji ?udni, mi verjetno drugega ne preostane.
Sej vem d je off topic, ampak men se ne da registrirat na Renault forum... Skratka crkuje mi pedal za plin (menda je elektronski). Avto med pospe?evanjem enostavno vzame gas, kot bi spustil gas, potem pa ?ez kako sekundo, dve pride mo? nazaj. Mal je nerodn ker ne vem kdaj bo do konca crknil, mal pa pri prehitevanju. Baje se dobi nov komplet, stane okol 150?. Bi kje dobil kako kopijo? Ima kdo kake ideje?
?im ?vi?ga, po mojem nekje uhaja zrak. Meni se je to zgodilo, ok ne na MAzdi, pa se je izkazalo, da je nekje preribalo tla?no cev iz turbine na kolektor..........
1. Uteko?injenega ne dobi? na vsakem koraku - tak?nega namre? potrebuje?, ?e bi hotel kaj "podhladiti" (pod -170°C), ?e pa vzame? jeklenko du?ika, je pa ta v plinastem stanju in kak?ne posebej nizke temperature (npr. pod 0°C) s pihanjem po matici ne bo? dosegel...
2. ?e matico ohladi? se bo le ?e bolj skr?ila in stisnila na ?rauf...
to sem pa pozabil. Sem imel v glavi da so vijaki in tisti bi se pa skr?il.. Shit.
Kot sem enkrat ?e napisal: tale in morda tud navadna garancija je marketing in ni? druzga. Ko pa kaj crkne je pa vse stvar vez ali pogajanj.
Najla?e je izklju?it kar pogosto crkuje ( injektorji ) tu bi moral proizvajalec zadevo urediti in se bosti z naftarji. Lobi nad lobi. ?im se posameznik bode z naftarji je pa razmerje utak v ?kodo reve?a.
Kakorkol, vulkanizerji so v veliki ve?ini ignoranti, ki za svojih 50? kolikor nam iz ?epa ukradejo naredijo ve?krat ?kodo namesto koristi. Kot prvo, bi moral vsaj prvih nekaj navojev zavrteti na roke, da se vijak/matica usede. Kot drugo, pi?tola ja, kot prihranek ?asa in za odtegovanja, ampak ne na polno, da potem z momentom nima? kaj ve? po?eti. In kot zadnje, z momentom okol avta. Ma? pa en kup "mojstrov" ki pravjo da ima? ob?utek, mamo jim. Ne vem a so potem moment klju?i za amaterje? Amatersko orodje ne ko?ta po 100 in ve? ? kolikor je verjetno potrebno dati za dober moment klju?.
tudi jaz jih vsaj z WDjem pihnem.... za pesto mam pa Wurthovo mast v spreju pa mi tud ?e ni nikol zapeklo skupaj....pa ?e osno matico mimogrede napakam da je okokrtok v redu ?e jo bo bognedaj kdaj treba odpirat.
Z enakim vpra?anjem o njutnmetrih sem se oglasil pri vulkanizerju. Njegov odgovor je bil: "Saj ima? ob?utek koliko mara biti vijak zategnjen, toliko potem nastavi. Tam ene 10 kil".
In sem ?el domov preverjat svoj ob?utek in res, po ob?utku sem zategoval mal ?ez 100 Nm.
Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.
Lp
M
Ok, da tol?e? z macolo po felgi.... mi je zlo mimo. To so men naredili mojstri na slu?benem avu. Rezultat: volan po menjavi je bil ?isto postrani in moral sem delat opptiko...
Ma sej vem...amapk, da ni zgledalo tako o?itno ?e bi vzel BMW serije 5
Dr?i. gre za prisilno tla?enje trojk v nek razred, ki pa po velikosti ne dosega, po ceni pa presega. Meni je avto sicer lep, ampak roko na srce, to ni ve? kot golf klasa. Pravzaprav je ?e v golfu ve? placa, tko da ne vem... morda je 3 namenjen japanerjem ?
Mazda 6 CD 185KM GTA pride 31.000?, BMW 320d 184KM z enako opremo pa 42.000?. Pa da ne bo pomote ta servisni paket za 100.000km oz. 5let servisov se dodatno pla?a ?e 1.190?
Za razliko 11.000? oziroma ceno enega manj?ega avta pa roko na srce BMW ni tolk bolj?i, da bi bil vreden tega denarja.
hja ne vem kako lahk primerjate 6-ko s 3-jko.... to je tko kot bi primerjal fiesto in passata. 3 je extremno majhen n hudi?evo predrag... sploh ?e si malo ve?ji.
Fanta, ki dela dopoldne na uradnem servisu jaz ne bi sploh omenjal javno ker tega ne sme delati. ?e za vse servise za katere vem vem, da uradno ne smejo mehankarji doma fu?ati na isti znamki avta.
Ko bodo place take kot je treba, se o takih prepovedih lahko govori. Dokler ti pa daje privatnik minimalca, pa naj samo gobec drzijo vsi skup sploh ker racunajo uro dela servisa 30?. to je moje mnenje. Praksa je verjetno drugacna.......
Hja sej klele je ta kavelj 22, ker dokler je avto v garanciji ti kej druzga itak ne preostane, ?e seveda ?eli? obdr?ati garancijo. Ko pa je avto izven garancije je pa ve?ino (vklju?no z mano) strah, da kak?en nepoobla??enec z nestrokovnim posegom naredi ?talo, ki ti jo ?iv boh nato ne bo urihtal.
Seveda se lahko zgodi ?tala tudi na uradnem servisu samo jih veliko la?je dr?i? za jajca in ?e ne gre druga?e pritisne? tudi na uvoznika MMC al pa jih zato?i? Avstrijcem.
Enostavno so deli in servisi predrag hec, da bi ?lovek kar tako malo eksperimentiral in probaval ali bo ?lo ali ne. Kakorkoli ?e je dobra zadeva tudi MES, kar pa seveda ne pomeni, da kak?nega izrednega popravila ne naredi kdo, ki se spozna pa ni Mazda poobla??enec.
Glede na Mazdino digitalno servisno knji?ico poznam primer, da je ?lovek izgubil kar precej na ceni pri prodaji Mazde, ker pa? po 5-ih letih ni bilo ve? kaj pokazat v bazi digi. servisne knji?ice. Tudi sam bi ob nakupu Mazde ?el do poobla??enega serviserja ter preveril vsebino te servisne knji?ice.
moje mnenje glede tega...
seveda se strinjam vendar kratek ra?un poka?e:
prodaja avta pri recio 160 000 km pomeni:
1 x veliki servis 1300?
3 x mali servis 300?
----------------------
skupaj je to torej 2200?
taisti servisi narejeni doma pri mojem mehaniku:
1 x cca 600 ?
3 x cca 150 ?
skupaj 1050 ?
torej je razlike 1150? cca. Ra?unam na moj primer, ko bo avto izven garancije od po opravljenem servisu 60.000 km.......
sedaj pa bodi pameten. Na eni strani ujame? 1150?, pa jih potem pri ceni zgubi? kolko?
Pri vsem skupaj je zadeva realna in bo dokazljiva z ra?uni za material. Nateguni, ki vla?ijo italijanske m6 s 300 000 km in jih navijajo na 140 000 km, pa niso vpra?ljivi, tisto so pa po?tenjaki. Naiven janezek pa kupi.
Tkole je, en servis moram ?e opravit, pri naslednjem bo pa moja M6 ?e izven garancije. Sedaj me pa zanima slede?e:
- kak?na bo razlika v ceni pri prodaji recimo 5 do 7 let starga avta, ki bo od 3 leta dalje ?raufan doma in ?e bi ga ?e naprej vozil na M servis. Pa recimo, da imam mehanika ki dela na M-servisu in je precej dober, torej avtu ne bo hudega.
Vpra?anje me zanima predvsem zato, ker nebi rad, da bo avto, za katerga bi eventuelno lahko dobil 10 jurjev, potem vreden le ?e 7 zaradi tega ker nisem pla?val po 300? vsake 20.000km
@Ajvar: kako je z tistim "u?enjem ?ob" pri navornikih, to ni za zanemarjat al? Doma?i mojster tega ne more delat brez dragih ma?inerij?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene zanima ali priporo?eno polnjenje plina in ?i??enje obstoje?ega res na 3 leta? Meni je to mal hitro ampak dobr.....
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani