Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).
Sicer sem pa ravno govoril s Pelkom, glede menjave gumic na zavorah, menda je kar precej dela s tem, pa me je obrnil na zavorni servis Košir na VIču. A je že kdo bil tam, pozna kdo?
Kkašno pokanje pa je bilo to, približno? Sam to je pokalo najbrž tudi ko je bil material mrzel predvidevam?
V BTCju so takrat itak takoj rekli 'roke' , sam nisem čisto verjel..Potem je Pelko prišel na idejo unih gumic na nekih rokah, ok to je bolj verjetno. No sedaj je pa mir.
je pa mal zoprno, ker moram tako ali tako k Pelkotu, da mi porihta zavore (tekočina, gumice, tesnila...) pa bi spotoma še to uredil, da ne bi čez 2 meseca še enkrat hodil
Aja, sedaj komam par dni nove diske in ploščice spredaj, mi je nekako izginilo tisto pokanje ob rikvercanju , oz pri zelo počasni vožnji. Zdej, pozimi načeloma tega ni bilo toliko, je pa bilo nekaj zaznati pred menjavo diskov letos - je očitno zelo odvisno od temperatur.
Sedajle se že 2 dni vozim popoldan, pa nisem slišal nikakršnega pokanja. A je to možno ,da bi bili diski in ploščice krivi? Meni se sicer to ne zdi tako logično, ampak diski so bili pa res res zjebani in rjavi da glava boli
Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.
PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.
No ja, ne vem kaj imate proti nexen. Ne vem, a čakate da res jaz kupim to in podam realno mnenje
Uniroyal odpade - 72dcb...pa kdo bo to poslušal v avtu
Turanzca T001 se začne pri 150€ in če gledam zgolj karakteristike je pod tole moje zacahnano Nexenko.
Na enem forumu je en model že skoraj 3 leta nazaj napisal za ta model tole:
Quote
Točno ta model sem jaz kupil. Skeptičen sem bil 1000%. Smo se smejali tej znamki. Pa sem za foro probal zaradi testov/mnenj na tujih straneh. Vedno pri vrhu. Izkušnje? Guma top. Profil mehki tudi po štirih sezonah (Točno ne vem za km, jih delam kar dosti po avtocesti. Dnevno min 70km.). Ceste se je držala kot po tirnicah. Tudi v dežju. V največjem nalivu smo se šli Fast&Furious. Gas do konca skoz ovinke. Zdaj je pamet zrasla, tega več ne počnemo. Zame je Nexen enakovreden ostalim znamkam pri vrhu. Ne vem, zakaj jih nikoli ne vključijo v EU teste.
Če grem naprej recimo GY je okoli 180 na gumo. Torej to je že 2x cene Nexena. 2x boljše seveda niso.
je pa smotano to, da ne moreš probat in se odločit. Tudi tale AMZS test ni v naši dimenziji, guma v drugi dimenziji ima pa spet lahko drugačne karakteristike.
Meni je to do sedaj uspelo še z vsakimi gumami. Se mi zdi da je precej odvisno tudi kako je zlizan asfalt tam. Pa sem do sedaj imel vedno Bridgeston-ke, najslabše so pa bile semperitke
Hja, po komentarjih sodeč, ne more biti slaba guma. Zdej vsaj ta model šiša tudi kako premium znamko. Če se odločim za to, se bom bolj kot ne za to ker je - naj bi bila - najmanj glasna.
To gledanjo na cm je pa itak brez veze. To se lahko za vsako stvar potem žreš..pa zakaj nisem dal karbonskih diskov, pa zakaj nisem dal 400€ za gumo, pa zakaj sem sploh imel papuče gor..itd
Meni je bolj v igri to načelo 80 / 20. ALi za 20% vložka dobim nazaj 80% nečesa, ali pa za 80% vložka dobim nazaj 20% nečesa več...v tem smislu.
pRIMER:
Se pravi, tko slaba guma pomoje da ni, verjamem pa da ni tako športno nastrojena. Pa glede na to, da je vgrajujejo premium znamke kot prvogradnjo najbrž slaba ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani