Jaz sem vesel, da nimam bose ozvo?enja, bo nadgradnja bistveno enostavnej?a in z malo vlo?ka zvok bolj?i kot pri bose sistemu.
Bose sem imel v prej?njem avtu in povsem mirno trdim, da vsak aktivni woofer za 150 EUR + izolacija vrat prinese bistveno ve?, kot pa je ponavadi dopla?ilo za bose sistem (?e ga je mogo?e naro?iti posebej, pri mazdi itak ni te opcije). Ampak zna?ke na vratih pa lepo izgledajo.
Tudi pri moji je kar se ti?e menjalnika enako, sicer sem se zatikanja o?itno ?e navadil, oz. me ne moti ve? tako, kot na za?etku. Tudi sam sem najprej pomislil na menjavo olja, saj ?e ni bilo menjano, avto bo sicer star 5 let in 20.000 kilometrov. ?udi me, ker so v vseh testih iz leta 2013 oz. 14 omenjali, da je prestavna ro?ica super, lepo teko?a, meni pa se zdi ravno obratno.
Ugotovil sem, da ne mara preve? ne?ne roke, tako da prestavljam bolj sportski, pa se manj zatika...
Pri moji je tako, da obrati ob nizkih temperaturah ob hladnem v?igu narastejo na cca. 1700 za dlje ?asa (recimo 15-20 sekund), sedaj ko je zjutraj topleje pa ?e po 3-5 sekundah padejo na obi?ajne obrate prostega teka. Pri start-stop je zadeva druga?na, ob samodejnem ponovnem v?igu motorja se obrati tako ustalijo pri cca. 1000, saj je motor seveda ?e topel, v nasprotnem primeru start.stop sploh ne bi deloval.
Ti si pisal o 2.500! obratih, kar pa je dejansko nenormalno. Razen ?e si mislil 1.500, potem je seveda vse OK, edino to da pi?e? da se to dogaja ob aktivnem start-stop, se mi zdi netipi?no.
Kar se ti?e ISOFIX: sede?i Cybex imajo zraven plasti?ne nastavke za ISOFIX, pritrjevanje nato traja 2 sekundi, namesto da vedno i??e? kje so pritrdilna mesta in po mo?nosti ?e po?koduje? tkanino/usnje na sede?u. Dobi se jih tudi posebej. Npr:
Ja da se ,pelji na tehni?ne preglede pla?aj, in ti bo tam pogledal brez dviganja(hotel si brez dviganja)
Preden karkoli paca? bi se zapeljal kjer delajo avtooptiko pa naj ga pogleda in ti bo majster to?no povedal kaj zamenjaj,ker ?e volanski ali kolesni kon?nik nista zjebana(nimata lufta),je lahko roka zvita,itd. upam da me razume? kaj ti ho?em povedat.
Moja draga je pred kratkim zadela cestni robnik - hitrost je bila nizka - 10km/h. Od tedaj avto malce vle?e v desno - ?e spustim volan se to kar precej opazi, malce tudi med zaviranjem.
Pnevmatika in plati??e nimata vidne po?kodbe, verjetno je ?el kon?nik. Pri mojstru Simonu sem dogovorjen za menjavo, vendar sem v dilemi katerega nabaviti: volanskega ali kon?nik stabilizatorja?
Ker ne bi rad dvakrat hodil v trgovino z avtodeli me zanima kak?na je verjetnost da nabavim napa?nega - po mojem je ?el volanski. Ali se da z gotovostjo (brez da bi dvigoval avto) preveriti kateri je zani??
Pravijo da je 25 ? na set gumic (1 zavorna ?eljust). Torej 50 ? za nekaj kosov gume...
Na ebay.de in co.uk sem nekaj gledal ?e bi dobil ceneje, vendar ne ka?e prav dobro. V taposu ?e pravijo, da je mo?no dobiti samo celotno garnituro in ne le protipra?nih gumic.
Mene ?aka nabava zgornjih protipra?nih gumic za sprednje ?eljusti za 323f BA 1.5, ali kdo ve, kje je mo?no pri nas dobiti te zadeve? Na?eloma lahko tudi ebay, jaz sem ?e gledal, a ne najdem ni?esar pametnega...
Verjetno so ti ?arnice pregorele (kot meni) Rabi? tri ?arnice 1,4V na posebnih podstavkih (bom kasneje mogo?e kako slikco dal,da ve? kere rabi?)
Najla?je priti do tja je, da za?ne? podirati pri naslonu za roko (mislim, da sta 2 vijaka pri strani, ?e sede?e porine? v skrajno prednjo ali zadnjo lego) Potem je srednja konzola z menjalnikom, ki mislim, da tut dr?i vse skup 2 ?raufa Pre?ekiri poj pod volanom, kje se dr?i plasti?ni pokrov. Tega odstrani?, da pride? spet do dveh ?raufov, ki dr?ita zgornji del armature. Kar ?e potem sledi je da previdno odstrani? ta del armaturne in se ti razkrije notranjost vseh elementov...?e par ?raufov za od?ravfat kje je potrebno, razdere? komandno ?katlo ventilacije in pride? do teh treh ?arnic Voila!
V prve ti bo kar mal ?asa pobral, tko da ne se zaletet, da nou? kej ponesre? polomu...kot je predhodnik pri moji to naredu Kar pa mi mal na roko hod, k brez problem poj samo armaturni pokrov snamem dol
Hvala za ob?iren odgovor, tole pa se sli?i kar zahteven projekt,
bi te pa prosil da da? kak?no fotko ?arnice, da bom ?e prej vedel kaj kupiti in se ne bom vozil z razstavljnim avtom okoli.
Si izposojam temo, ker smo ?e tako ali tako off topic...
Ali kdo ve, kako zamenjati ?arnico(-e) osvetlitve komand za ventilacijo pri 323f BA prefacelift? Diode mi delujejo (na posameznih gumbih), osvetlitev pa ne? Kaj je potrebno razdreti?
Saj ravno zato, ker ne mislim uporabljati slabega olja, spra?ujem, ?e kdo ima izku?nje z oljem iz prvega linka. Fordprobestore je o?itno trgovina club323f foruma, zato je verjetno olje ustrezno za z5 motorje... Po?tnina bi zna?ala 21 ?, torej preve?, pa tudi trenutno je valutno razmerje EUR/GBP neugodno za nas iz EURO obmo?ja.
Skoraj 100% bo ?el pri naslednji menjavi not Valvoline 10W-40, ker ga ve?ina ljudi priporo?a, 5 l se dobi za 27 ? (v SLO).
Danes popoldne bom preveril, katerega izmed tipov motorja imam (dilema je seveda veriga ali ne veriga za pogon odmi?ne gredi). Avto je bil prvi? registriran 09/1996.
Ali so zobati jermen (125 zob, 22 mm), rolca, napenjalec in mikrojermeni enaki pri obeh tipih motorjev na obeh shemah v linku so iste ?tevilke)? Kdo ve?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi Kumho so dobrih 100 komad in so zelo OK gume. Premium znamke pa res cca. 200 EUR.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani