jaz sem preventivno odprl karter na 140k kilometrov, pa je bilo cedilce kot novo. Tam se ve? ?asa nalagajo delci ne, ne more? re?t da se mi bo zapolnil zdaj, pri naslednjih 40k kilomterih?
Pa kaj ima? ?e vse injektorje original, moji so bili menjani in podlo?ke so bile ?e ?isto pojedane zato sklepam da mora bit sito kar polno delcev.
ne po vrhu motorja tik mimo injektorjev gre ena cevka od vskuma in imas vmes en nepovratni ventil iz plastike ki ??asoma prepari, ?e ti je sumljiv vzami ga dol in namesto njega da? en kos bakrene cevi in vse dela ok...sem jaz na mojmu imel isti problem in sem ga tako re?il..
Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?
jaz sem imel na moji vse ?tiri injektorje na testiranju, pa od ?tirih je bil eden dober in je avto ?ol ?isto normalno edino ropotal je kot traktor in malo ve? spil...tako da lahko injektor po moje izklju?i?. jaz bi na tvojem mestu proval izklopiti EGR ventil, tako da na cev da? plo??ico da se ti on ob?asno ne zatika, drugo stvar ki sem se spomnil, je da pogleda? nepovratni ventil ki je pod plasti?nim pokrovom motorja, ponavadi zaradi visoke temperature plastika se strdi in po?i...drugo mi pa trenutno ne pride na pamet..
Po moje ti nagaja merilec pretoka zraka, ni vedno dovolj ga o?istiti...?e ima? mo?nost ga zamenjati s kak?no drugo Mazdo bi lahko preveril ?e je v tem problem
ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...
jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse
Ne ni nobena znanost, prvo odstranimo dovodne in odvodne cevi iz injektorjev nato odstranimo pokrov motorja, notri sta dve vilci ki dr?ita pritrjene injektorje ko jih odvijemo stran, se lotimo izvle?lt vsak injektorje...naajbolj?e je ?e je vro? motor, ker jih la?je dobimo ven. Z razliko od nem?kih avtov, gredo na mazdah dooosti la?je ven injektorji...pa ne pozabi podlo?ke menjat
Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako
Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?
V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.
Ma pusti reno, tisto je itak klasa zase
Druga?e pa nevem zakaj bi lahko ?ol motor zaradi egr-ja, saj ta ventil slu?i samo za ekologijo in vra?a izpu?ne pline nazaj v motor...to pa ?e dale? nima ni? z mazanjem motorja. ?e so stari dizli delali brez teh k****vih ventilov, nevem zakaj novi nebi...
meni je moja mazda tudi imela povpre?je nekaj pod 8 litrov, po menjavi injektorjev in izklopu egr-ja pa je padla na 6 litrov, imam pa staro ?estko brez dpf-ja.
po moje so cevke od vakuma...naj jo priklopijo na tester in ?e ne poka?e napak so sigurno krivi vakumi...?e je pumpa slaba bo tester sigurno pokazal napako
Se strinjam s tabo adormi11, prvo je treba motor odpreti da se sploh vidi kaj je ?lo in to?en vzrok. Potem lahko prera?unamo pribli?en stro?ek generalne in primerjamo ceno z drugim rabljenim motorjem...koliko sem zasledil na forumu, jih ve?ina gre v nakup drugega motorja ?e preden svojega odprejo in pogledajo dejanske stro?ke popravila...
Sem bolj malo stvari menjaval na moji mazdi, ampak ?e stane natezalec mikrojermena 300 eurov, pri ostslih avtomobilih pa okrog 60 do 150 eurov, si lahko predstavljam kak?na je cena gredi, batov, ventilov....
Mislim da jo ?e ni delal nobeden generalke ker so deli predragi...Po moje se ti spla?a vsaj odpreti motor da vidi? kaj bi sploh bilo za zamenjati in potem bo? imel to?en stro?ek popravila in se bo? lahko odlo?al med generalno ali nabavo drugega motorja. Druga?e dobi? na ebay-u v angliji dosti delov za motorje po ugodnih cenah, bi bilo malo za pogledat in prera?unat...
ma sej tudi stara sestka ne pije, jaz sem se vozil iz kopra v novo mesto in nazaj, po avtocesti tempomat na 140 kmh, pa sem imel povpre?je 5.8, je pa res da imam menjalnik na 6 brzin in izklopljen egr...
Jaz sem pred kratkim iskal menjalnik za ?estko letnik 04 in vem da ima fer?tajn v izlakah dva motorja za ?estko nevem pa ?e so 122 oziroma 136. Iskal je tudi kolega motor za za ?estko fascelift 120, pa ga ni dobil v sloveniji, tako da se je odlo?il prodat avto po delih...ta nova ?estka ima motor od forda, z razliko od ta stare in imajo motorji nasplo?no probleme...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e sito od goriva v rezervarju preglej
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani