Skoči na vsebino
Peugeot 207 - PROBLEMI
Napisano

Sem v?eraj govoril z kolegom, ki je imel enak avto z enakim motorjem. Tudi on je imel cel kup problemov in so mu na kocu re?ili problem z nadgradnjo softwerja v centrali od motorja...mogo?e bi lahko ?e to proval preden ga da stran...

 

mislim da je dal novo elektroniko ?e gor, ker je bila prej?nja fu?...

?e bo menjal komplet kabla?o, + nepredvideni stro?ki, ga bo staro, na oko cca 500? sklepam. ?alostno je ker ima avto 98k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot 207 - PROBLEMI
Napisano

Torej ali je economy mode ali ne

Kot nov z napokano turbino pri 27k?

 

Zdaj jih ima 100000km, turbino in ostalo je menjal pri 88000km. Ne, ni economy mode, ko je kaj narobe izklopi turbino. Do 88000km je menjal ECU enoto, zagorelo mu je pri varovalkah...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot 207 - PROBLEMI
Napisano

avto je kupil eno leto starega, od starej?ega gospoda pri 27000km. Avto je bil kot nov. Turbino je menjal ker so bile napokane lopatice in ostalo tudi, sem videl na lastne o?i. Ima isti motor kot mini ja, zato je bila potrebna menjava jermena in napenjalcev, ker mu je zamikalo fazo. Sva priklopla na ra?unalnik, ima ve? napak, v glavi imam tole http://www.obd-codes.com/p0352. Sva zbrisala napake, avto dela enako, po treh cilindrih. Se nisem kaj dosti poglabljal ker nisem mehanik, imam pa? tester ELM, in sem za zanimivost priklopil. Smo pa iz Primorske, okolica Nove Gorice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Peugeot 207 - PROBLEMI
Napisano

Pozdravljeni,

prijatelj je na robu obupa, v omenjen avto, letnik 2008 je vlo?il cca 7000? :huh: Motor je 1.6., turbo, 150ks. Menjal je elektroniko, turbino, jermen, in tako naprej(85000km). Po 10k km pa spet te?ave, izklopi turbino,(safe mode) dela po treh cilindrih. Menjal tuljave, sve?e.

Zanima ga predvsem ?e kdo pozna te motorje malo globlje, od elektrike naprej, da mu bi ga priporo?al. Peljal ga je ?e na ve? servisov, po Italiji, Ljubljani... tako da ne igra vloge iz kje je kak mehanik, samo da obvlada stvar. Lahko da je samo kaka banalna napaka, ki pa jo, ?e nisi mojster, ne pogrunta?.

Hvala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Du?enje motorja
Napisano

Po ?tevcu ima 152kkm, pripeljana iz it. Pri preverjanju prek mms naj bi bili realni.

Tudi sam sem pomi?ljal na ta turbo ko sem bolj opazoval motor pri drugem dogajanju.

Nevem pa zakaj je potem pokazalo napako na LMM. Bom videl, ?e se spet ponovi in najdemo napako, bom dal nazaj starega, tega pa na rezervo...

 

Poizkusi ??istiti EGR ventil. Enako se je meni dogajalo pri 140k km. Pri konstantni hitrosti na AC mi je ?el avto v zasilni tek. Ko sem se ustavil so mi obrati nihali. Enkrat se je pri?gala lu?ka, drugi? ne. Ra?unalnik pokazal ve? napak, tudi turbino, in egr ventil. Sem ga spucal in ni problemov ?e enih 20k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elm-327 (car diagnostic)
Napisano

Hvala sem ?e naro?il iz Anglije, ker mi Hong Kong ne di?i preve? (?eprav je zelo nizka cena pa ?e po?tnina zastonj).

 

sem ga jaz naro?il iz Hong Kong za pa sem ga dobil, za male pare, mislim da 9? :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto Optika
Napisano

naslednjic kupi gume, ki imajo trse boke (tudi tebi kot vozniku bo boljs :) )

 

good year optigrip, dunlop fastresponse in razni conti grupa so vsi softici in pobira robove na tezjih avtih kot je mazda 6

ce je to ta kermu je peljal mojo mx5, pol lahk recem, da to ni to, ker volan mi stoji levo in nasploh se cudno pelje...ko pridem nazaj bom probal tega iz kamnika

 

Optigrip imam gor in mije po 10k km kar po?teno pojedlo robove, pa nisem neki pilil ovinkov... pa ?e po pokrem ne dr?i en kakec.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 TOL?ENJE ?OB
Napisano

meni je tudi tolklo, obupno, in mi je za?elo da dopustu sem imel strah da bo kaj huj?ega. Peljal k Pelkotu, pregledal ?obe, mi dejal da so vredu, jih na novo nastavil, zdaj mi te?e 15k km brez sledu o klenkanju, poraba malenkost manj?a. Avto im 163k km in mi je reku da so ?obe 80%.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 in lu?ke na armaturi
Napisano

no sej danes so se lu?ke celo ugasnile...

 

raje nej se ugasnejo kot pa 350 ali 600?...

 

Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit.

 

za faceliftane je dokaj enostavno, ga pobere? dol, prepucas ker je zabasan s sajami, stestira? s kakim 12V napajanjem, premeri? upornost med premikanjem, ?e se spreminja, pomeni da dela vredu, samo da je bil fizi?no zapacan.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Metabond Megasel
Napisano

Zdravo! eno vpra?anje sicer je ?e razvidno iz naslova tema, zanimajo me va?e izku?nje s tem aditivom Metabond Megasel je stvar res u?inkovita kot oz. "varna" glede motorja,turbine,?ob,....

 

Hvala za odgovore

 

....DPF filtra..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M 5 143
Napisano

Zivjo,

 

prosil bi za pomoc oz. izmenjavo izkusenj glede M 5 143 (2007)...

 

Glede DPF-ja nebi vec govoril :-(

 

Pojavlja se mi vecji problem, katerega ocitn nasi "strokovnjaki" niso sposobni odpraviti...

Pred cca. 2.5 leti je moja 5ka pri voznji na tempomatu (120 km/h) enostavno zacela izgubljat moc in s tem tudi hitrost. Avto enostavno ni vlekel - kot da bi ostal brez turbine. Na sreco se mi je zgodilo blizu doma, tako da sem po parih minutah ustavil in ponovno prizgal avtomobil. No zadeva je potem delovala OK. Na servisu so povedali, da to ni nic hudega in da bodo pogledali na naslednjem servisu (jasno takrat je bil avto se v garanciji).

No od takrat se mi to pojavlja vedno znova in znova...na servisu so bili prvic pametni, da vedo kaj je narobe in da bodo zadevo zrihtal....ko sem se 3 oz. 4 vrnil so zamenjali nek konektor, ki naj bi bil kriv za to (jasno je bil takrat avto ze preko garancijskega roka, zato sem placal cca. 400 eur).

 

Vedno se zgodi, ko pri vozni s tempomatom v 6 brznini cca. 120 km/h kjer je malo klanca, tempomat vrze ven in avto ostane brez moci. Ce vozim hitreje od 130km/h teh problemov ni.

 

Zgodilo se mi je tudi da sem par 100m pred cestninsko postajo dal v ler in se v leru odeljal mimo, nato prestavil v npr. 4. prestavo in ponovno ostal brez moci...

Glede na to da sem popolnoma izgubil zaupanje v "mojstre", me zanima ce ima kdo od vas podobne izkusnje...oz. se mu malo bolj sanja kaj naj bi bilo narobe.

 

Thx

 

koliko kilometrov pa ima?

Natanko tako se je meni dogajalo. Bil je zapacan EGR ventil. Ker je na vi?jih obratih ta ventil zaprt, ti ne dela te?av. Tako tudi pi?e v priponki, zato tako sklepam.

Mazda6FL_en.pdf

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

avto kadi
Napisano

Mene pa zanima zakaj avto kadi bel dim, namre? imam mazdo 6 tip motorja rf 89 kw let. 2006. Pregledat sem dal turbino egr ventil sobe in je vse vredu. ima realnih 120000km potrjeno servisno. Prosim za vsak namig nasvet.lp

 

pije vodo? Po?en bat mogo?e?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Voznikova ?ipa
Napisano

Pozdravljeni!

 

imam malo druga?en problem z voznikovo ?ipo. Naenkrat se je za?elo dogajat, da se je za?ela spu??at in dvigat precej bolj po?asi kot obi?ajno. Kot bi nekaj bremzalo. Sedaj se dogaja, da sploh ne gre ve? gor ali dol - v?asih dela ve?inoma pa ne, tako da sploh neupam ve? uporabljat.

 

Sku?al sem razmontirat - en vijak je pod pokrov?kom pri kljuki, drug je pod gumo na dr?alu. ?e vedno ne dobim dol tapete. A se da dobiti kak?na podrobna navoila kako se to razmontira?

 

lp

 

kar imam v spominu je ?e en vijak pri lu?ki spodaj..ostalo so zati?i.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.