Pri tej M6 me bega to,da ima sprednji odbija? "sport" od benzinarja.Spodaj ima dodatno ugrajene meglenke.
In kaj zato?-boste rekli.?e bolj?e,a ne?Da,?e ne bi bil levo spodaj intercooler in da mora imet dizela? obvezno odprtine za hladen zrak-odprte.Povsod,kjer prodajajo te dodatne meglenke je strogo pod?rtano,da niso za dizle.
Lahko, da se je zrahljal samo kak konektor, ki od mehanskih senzorjev dobiva signal kolk naj nastavi vi?ino al pa je problem le v tem, da je treba na novo nastaviti software.
No,?e je samo kaka malenkost,pol v redu.Ga bom te dni prikjlu?il na servis,da ugotovijo,kaj je.
Evo,po enem letu,odkar so mi zamenjali oba ra?unalnika od xenonk,se leva(prvi? je bil problem z desno)
ne "poravna"-v glavnem sveti v tla.
Zdej jih imam ?e kar po?asi polhn kufr teh nivelizacij ali kako se temu re?e in me zanima,?e bi to levo xenonko lahko kako fiksiral(dvignil z elektromotor?kom do prave vi?ine) in naj potem tako stoji stalno.Ko bomo natovorjeni pa naj mi blendajo,bom ?e potrpel.Ker ?e je ?el kak motor?ek ali spet elektronika in nimam ve? garancije,ne mislim ske?irat cel kup oirov za te neumnosti.Kak predlog?
In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?
Verjetno bodo kako pametno rekli v stilu:ne se vozit z njim po mestu. To ni mestni avto.?e se vozi? po mestu,ti je ?isto dovolj mali benzinar.To je to,ni pomo?i...
To so avti za t.i. poslovni najem in ta, ki je pla?eval 900? na mesec je za ta denar ne le dobil avto v najem ampak se iz tega denarja pokrivajo vsi stro?ki (servisi, gume, zavarovanja) in gorivo za 30.000km na leto. Od tod tudi ta omejitev glede ?tevila kilometrov.
To?no tako,ker sem na?el v tej knjigi poslovnega najema tudi ra?une za gume(katere morajo menjati najpozneje vsakih 30000 km,in so v razli?nih rangih(verjetno odvisno,koliko te stane najem/mesec),zavarovanje,celo ra?une za avtocesto so oni pla?evali ,zavarovanje,skratka res vse in tip se je samo vozil.
Je pa zanimivo,da so noter vpisani tudi vsi datumi in pri koliko kilometrih je bilo kaj storjenega,tako ,da res lahko kontrolira? potek kilometrov in realnost le-teh.?e dobi? tak?en avto(z vsemi temi papirji in tudi originalno ser.knjigo) je mogo?e to ?e najvarnej?i nakup.Seveda se mora? sam podat na pot in ga kupit iz prve roke v taki hi?i,ker ni " na?ih trapoljerjev" vmes,cena je za par tiso?akov manj?a in obstaja tudi veliko ve?ja mo?nost,da avto ni ukraden.Avto imajo oni namre? od za?etka kupljen in ne verjamem,da se jim da zafrkavati z mafijskimi posli.Ker so itak ?e mastno zaslu?ili.
Bemu, sva se o tej temi zadnji? na dolgo pogovarjala z Bossom...
Sam sem mojo kupil pri Interclassu, bila pa je uvo?ena iz Italije, leasing hi?a ALD...
Ne glede, da smo vse ?ivo preverili, tudi servise, je res, da sem zraven dobil neko butasto ALD servisno knjigo... OK, ko so pri MMS ra?unalni?ko preverili zadevo v A in izdali SLO knji?ico, sem bil pomirjen, vendar vseeno...
Bom ?el za foro kar h in preveril zadevo. Po 3 letih upam, da ne bo kak?na ?tala...
A,to glede te ALD knjige-ponavadi jo dajo zdraven,ker leasing hi?e vodijo svojo evidenco,da ne bi najemnik avta kaj glumil.In verjemi,kolikor poznam situacijo ?ez,?e najmanj ?arajo z kilometri prav oni,ker ne morejo zaradi najema in zavarovalnic.Ve?ino teh priljubljenih "opravil" naredijo na?i umetniki,ki ho?ejo na hitro zaslu?it.Leasing hi?a v 2-3 letih izpla?a avto(najem jih pride od 700? pa gor/mesec).Ve? kot ima? ugodnosti,dra?ji je najem.Mojega je recimo vozil v Milanu en sodnik fuzbala,ki je sodil tudi v prvi ligi.To sem ugotovil preko interneta.Po papirjih sem ugotovil,da je pla?eval on(ali pa kdo drug :ne vem: ) 900? na mesec.Imel je pa omejitev 30000km/leto.Se pravi,da so not dobili v dveh letih 21600? in od mene ?e dodatnih 15000?.Izra?unajte sami,zakaj tako hitro menjavajo avtomobile.Dokler starega ne prodajo iz dr?ave,ne morejo kupiti novega.Zato je taka koli?ina italijanskih avtov pri nas in v drugih dr?avah.
Res si nisem mislil da bo tako te?ko avto kupit!?e pa so ?e skoraj vsi uvo?eni ,skoraj jih ni da bi bili pri nas kupljeni.Se bo verjetno ?e na?la kaka ?eska.Zadnji? sem bil na avtosejmu v Mariboru pa niti ene mazde,te pa nevem ?e jih je tak malo ali kaj?Saj bo!-upam.
Sej bo. Pazi res na to,da ima originalno Mazdino servisno knji?ico(po?igosano pravo?asno in ?asovno usklajeno-prib.na 20000 km in vsako leto.Recimo,da ima avto sedaj na ?tevcu 120000 km in ?tiri leta.?e je delal dejmo re?t okoli 30000 km/leto bi to naj ?timalo,ker ni kar naenkrat nekih razlik.
?e pa ima not prva tri leta po 30000 km in ima na ?tevcu sedaj 92000 in je avto star 4 leta potem ve?,da je
bil ?tevec "zbit" za enih 30000,kar niti ni toliko hudo.(ali pa?).
?e ne ve?,kako izgleda originalna servisna knji?ica poglej pri komu,ki jo ima.In strogo primerjaj ?t.?asije
z prometnim.Ta se nahaja med drugim na notranji strani levega blatnika(?e gleda? od spredaj).
Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam.
Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd...
Ja,to z DPF-jem je eden glavnih problemov,ki jih je zaslediti na novej?ih(face-liftanih) 6-kah. :ne vem:
Ko sva pred leti z Boj?em gledala eno ?estko zanjga mi tudi tipson iz firme v Grosuplju privle?e na plano en faksiran komaj ?itljiv print servisov. Potem pa re?e, da servisne knjigice sploh ne poznajo v Italiji in da vsi avti na lizing imajo servise vpisane le elektronsko.
Aja, a res... mi pa naj verjamemo, da je ta izpisek avtenti?en in mu damo 12.000? v dobri veri, da je vse OK. Ma sej je to glih tako, kot ?e ti en da naprintan bankovec za 50? pa ti re?e, da v Lidlu jih pa jemljejo brez te?av.
Ha,ha,ta z Lidlom ti je dobra prispodoba.
Ne,ni res glede servisnih knjig pri njih.Imajo(imamo) natan?no tak?ne,kakr?ne so tudi tukaj v Slo. in povsod po Evropi.
Edina razlika je mogo?e ta,da je pri njih v?asih ?ig kar od Forda not,ker imajo vedno skupaj servise-prodajalne
(Mazda-Ford).To ni sporno,ker jaz recimo imam not nekaj ?igov od Mazde,nekaj od Forda in enega na?ega(Slo)Mazdinega.
Sem pa kolega mo?no okregal,ker je ?el v nakup brez mene in je kupil kar enega ma?ka v ?aklju.
Prepri?ale so ga namre? zatemnjene ?ipe. Prej je imel Opla omego in je rekel,da je to ?ista raketa
?e, ?e ampak s 40kkm la pa 50kkm zbitimi kilometri ?e zdale? nima? tolk neprijetnosti, kot pa da naenkrat ostane? brez te?ko prigaranega avta, skoraj osramo?en, da si ga ukradel oziroma kupil ukradenega.
Hmm, zakaj pa se avti, ki so "slovenskega porekla" ne znajdejo ?ez nekaj ?asa na listi ukradenih, al pa nem?ki, avstrijski in drugod po evropi? Verjetno zato, ker prihajajo iz dokaj urejenih dr?av, kjer podobne mahinacije skoraj niso mogo?e - le zakaj pa je v Italiji to mogo?e? :ne vem:
Pozanimal sem se malo pri nas in "?ez",kako je z temi ukradenimi avti.Prvo in prvo kar me je zbodlo v o?i
je to,da dobi veliko kupcev,ki kupijo avte iz Italije ?udne servisne knji?ice zdraven avta.Prav pred par dnevi je kolega(z pomo?jo moje velike reklame za M6 )kupil pri enem "trapoljerju" v Ljubljani Mazdo 6.Vpra?al me je,?e lahko pogleda mojo knji?ico.Njegova namre? nima veze z originalno in vsi ?igi in podpisi ter datumi servisov so not vpisani z isto pisavo in istim svin?nikom(predvidevam,da v istem dnevu ).?igi so kr- neki.
To je ?e razlog za zaskrbljenost.In ?e nekaj zanimivega so mi povedali tam ?ez.Ve?ina avtov,ki jih dobijo pozneje,kot ukradene(ne vem ?e vse),ima ponarejene dokumente in so res ukradeni nekje v Italiji.In potem na?i pri vpisu v na? Slo. register lepo prepi?ejo ?t.?asije iz ponarejenih dokumentov,ki jih dobijo iz It ?ez nekaj ?asa in je vse v redu...dokler ne gre? na prvi tehni?ni in pogledajo dejansko ?t.?asije.In se iska?e,da je ta isti avto lahko prijavljen ?e leto ali ve? kot ukraden.To je le en primer...
Na?i avti se znajdejo tudi na listi ukradenih vendar ne pri nas,ampak kon?ajo kje na ju?nih tr?i??ih,kjer
ne verjamem,da se kdo posebej sekira in ugotavlja realno stanje avta.
To ne zale?e popolnoma in absolutno ni?... v trenutku prodaje avto ni na listi ukradenih tako, da ga kupi? ?isto in povsem legalno... potem pa ga ?ele ?ez par mesecev ali pa celo let prijavijo kot ukradenega in si ga najebal, ker mora? potem ti dokazovati, da je kupljen legalno.
Priporo?am, da se avtom uvo?enih iz Italije izogibate v ?irokem loku, da vam potem ne bo naknadno ?al. Raje dajte kakega tiso?aka evrov ve? pa kupite avto, ki ima bolj?i pedigre oziroma je ali kupljen pri nas ali pa v nemafijskih dr?avah.
Nemafijskim dr?avam-in te so?A mislite,da na?i "po?tenjaki" v SLO ne zbijajo kilometrov al kaj?
In ?vabi,da so res tako po?teni,he,he...
Vsak nakup rabljenega avtomobila je velika tombola.In vsak mora kupit avto na koncu sam,?etudi dobi ?e tako dobre sugestije.Zato je ponavadi iz same slike razvidno-ni?.Vedno nosi posledice kupec sam.
Lahko ?e tako i??e? in tuhta? o nakupu,vedno se lahko ope?e?. :ne vem:
Sem ?el do Fazer-ja in mi je pokrivil robove zadaj. Sem mislil ,da je v redu ampak ,ko malo pretirava? in zapelje? v hitrem ovinku v kak?no luknjo ,se guma ?e vedno malo podrgne ob blatnik-isto spredaj,?e je volan mo?no zasukan v levo ali desno. Pa vsaj gume ne uni?uje ve?.16.5. imam homologacijo in upam,da ne bojo komplicirali. Zadnji blatniki so na vrhu za 5mm potisnjeni ven in ?e robovi so stisnjeni-povalj?kani z notranje strani.?e bo kdo montiral 18-ke naj se prej 100% prepri?a ,da ne bo drgnilo.Moje alu so 8 X 18 col ET 42 in gume 225/40/18 in avto zni?an za 35mm.Razlika pri porabi iz 16 na 18 col je cca.0,5 l nafte na 100km.
Daj kako sliko gor. Ma sej je nekje nepisano pravilo za 18-ke,da ET ne sme bit manj?i kot 45,?e je
feltna ?irine 8".?e bolj?e je,da je ET 48 ali pa 50.?e vedno bo dovolj odzunaj in ponavadi ne drsa,ker tistih 6 oz. 8 mm se ?e kako pozna.?koda,da se nisi prej pozanimal in ti zdej vseeno v?asih drsa.
Original dvigalko od ?estke je vseeno, a jo ma? ali ne, ker ni vredna pol pi... mrzle vode. ?e ima? 6ko dizel in je teren samo malenkost nagnjen ali pa da je na ?odru, je tudi v sanjah spredaj ne dvigne?. V glavnem, veliko denarja za original dvigalko pomeni dobesedno stran vr?en denar. ?e ti uspe dobit od kak?nega drugega avta kaj podobnega, potem je to bistveno bolj?a varianta, ker slab?e dvigalke, kot jo ima ?estka enostavno ne more? dobiti. Pa se ne zmi?ljujem, neko? je nekje obstajal test dvigalk in se je dvigalka od ?estke med testiranimi obnesla najslab?e.
Drga? pa, ene par ornk dedcev, pa ti jo spravijo na bok
Lp M
A tudi to se spravijo testirat? Sicer se mi ne zdi tako slaba-dvigalka kot dvigalka,katere razen ko menjuje? zimske-letne gume ne rabi?.?e ti po?i guma, itaq kli?e? avto-moto.
Moja ga tudi pije, not mam castrol edge 5W-30 na servisni interval 15000 1 liter vsak avto pred ?estko je pil ve? tko da je normalno, na porabo 8,5 l dizla na 100 km :ne vem:
1 liter na interval?Kar ?ejna ta tvoja 6-ka. Pa povpre?na poraba 8,5l/100?Tudi bogato.
Jaz bolj vidim problem vihanje tega roba v tem, da se potem v novo nastalem zavihku nabira svinjarija in vlaga, kar je pravi "teren" za nastanek rje, ?e posebej, ?e po?i lak.
To,da je ve?ja mo?nost rjavenja je vpra?ljivo.Ker tudi na originalnem,?e pogleda? na sliki zgoraj,ni optimalno za odtekanje blata in vode.Po mojem se spla?a preden ga spodviha? cel rob dobro oprat in posu?it in ga premazat z kak?nim dobrim antikorozivnim sredstvom.In potem res ?e dodatno z silikonom zatesnit...
Men se tudi zdi malo draga. ?e pa skoraj ni ve? avta da nebi bil uvo?eni,?e tri mesce kopujem avto pa ?e zaj nisem na?el pravega.
Svojega sem prodal v enem tjednu drugega pa od nikoder.
Vseeno hvala za odgovor,?e pa keri ve za kak?no podobno da se prodaja pa prosim ?e javi.
Lepo po?asi z nakupom.Jaz sem mojega iskal kakega pol leta,da sem bil z vsem zadovoljen.Zakaj bi moral kupit nekaj na silo in predrago?Jutri bo mogo?e ?e nova prilo?nost,samo res se mora? dat v to.Jaz sem bil takrat,ko sem ga kupoval ?e tik pred tem,da ga grem iskat v Nem?ijo,ker pri nas jih je bilo itak le nekaj naprodaj.Pol pa sem kupil italijanskega... ...in sem full zadovoljen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri tej M6 me bega to,da ima sprednji odbija? "sport" od benzinarja.Spodaj ima dodatno ugrajene meglenke.
In kaj zato?-boste rekli.?e bolj?e,a ne?Da,?e ne bi bil levo spodaj intercooler in da mora imet dizela? obvezno odprtine za hladen zrak-odprte.Povsod,kjer prodajajo te dodatne meglenke je strogo pod?rtano,da niso za dizle.
Kako ima ta to re?eno ne vem...
Druga?e je pa v redu-vsaj na sliki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani