Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...
Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...
Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...
In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...
Torej arguementi - za in proti...
p.s.
Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...
Mazdo 5 in CX-7 sem peljal.....?e ne drugega je lep prikaz naslednjemu kupcu da ti ni vseeno za vzdr?evanje, ker je lepo razviden v DSK (seveda jih je treba pobarat da to naredijo).
Zelo je priporo?ljiv ?e je avto dolgo stal (zaloga itd)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem no, sedaj lahko povem za brisalce, original za M3 so na poobla??encu 35 eur, tako da sem jih vzel. Sem hodil po BTC-ju v trgovinah z avtodeli in so champion malo dra?ji, bosch prav tako, da ne govorim za Valeo, prodajalec skoraj ni hotel povedati, preko 50 eur
brisalci so bili 32? ja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jur?ek dragi, podvozja od xedosa in M6 ni niti slu?ajno niso podobna. Pri M6 ?al?ka na vrhu amortizerja ne vpliva na vo?njo, ker je feder ina amortizer zasmo za bla?enje in ne "vodenje" kolesa.
Xedos ima trikotna vodila spodaj in zgoraj amorzizer.
M6 ima zgoraj trikotno vodilo, spodaj dve roki, na katere je nekje 1/3 stren od kolesa pritrjen amortizer in feder.
jajca...
no ampak nekaj je na tej roki se strinjas...
aja sem pozabu, ne sodelujes pri navornikih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vle?e mi ga nikamor, je pa morda volan za spoznanje vstran - in to odkar imam letne kotalke, pri zimskih je bilo ok - hecno, pa sem preveril tak in centriral sem jih...
torej ti vle?e - ?e da? volan naravnost logi?no, poglej vzglobe, nato pregled navzgor, lahko da se je ?al?ka kjer sedi vzglob po?kodovala - imel popolnoma identi?en primer.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
v?erj se je kolegu med potjo ugasnila mazda 6 dizel 120 karavan zasvetila mu je lu?ka in na ra?unalniku napisalo TCS in DSC. avto ve? ne v?ge vergla ampak ne v?ge.
pozna kdo kak?en razlog. sedaj je v tujini in na servisu so mu rekli naj bi po?il zobati jermen niso pa pogledali od menjave pa je poteklo 40000km
ti 2 lu?ki sta verjetno ker je izgubil strom - kar med voznjo??? Potem je nekaj na jermenu - samo ?e vergla nekaj mora vrteti bate?
Nisem jest tok podkovan
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A je mo?no, da men en dan ena meglenka ni delala, ko sem se jo pa spravu menjat je pa delala? S tem, da je nisem ni? pipal.... Ok, sedaj dela, vendar mi ni ni? jasno. Bolj kot ne. :ne vem:
stik je mozen na vecih koncih... tud sama nitka zarnice notri se lahko ujame ponovno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ko povozim policaja (le?e?ega iz asfalta, da ne bo pomote) sevede z primernop hitrostjo, cca 20 do 30 na uro mi spredaj desno nekaj po?i. ?e se mene vpra?a je roka, kon?nik ali kak stabilizator.... Na servisu ne "najdejo" ni?, avto je pa v garanciji ?e cca 3 mesece... Da ne bo potem prvi dan po izteku kaj a? Kaj bi lahko crknilo? Pokanje se pojavi res samo na teh policajih in je precej mote?e, ker je avto prenov, sda bi popravljal ?ume samo z glasnej?im radiem.
mogo?e samo zglob, ki ni drag (imel enak primer na xedosu) - ti slu?ajno tudi rahlo vle?e avto v kako stran?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.
Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.
Pa od kje teb to?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e js tole ubavm( ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.
Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:
Seat Exeo ?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj.
Lojz?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?
zamenjal je tudi sve?ke.
ampak ni? od tega ni pomagalo
kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.
problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne
tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.
men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?
mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?
kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde.
ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu
Zna bit samo za na?telat.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prosim, ?e mi kdo pove kje se da ugodno kupiti vle?no kljuko za Mazdo 5, letnik 2006. Avto ima spodaj na sredi meglenko, ki pa je kot pravijo mal problem. Sem z enim govoril, pa sva pri?la skoraj na 600 eur, kar pa je mal huda. Sem iz obmo?ja 04. Hvala za pomo?.
o tem je tukaj ze pisanega, sam sem dodal da na mojo 5-ko sem dal delati pri ?e?kotu, in meglenka je mali problem...in sicer 2 min dela da jo prestavijo za 15cm levo....(tako da je to larifari)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdo 5 in CX-7 sem peljal.....?e ne drugega je lep prikaz naslednjemu kupcu da ti ni vseeno za vzdr?evanje, ker je lepo razviden v DSK (seveda jih je treba pobarat da to naredijo).
Zelo je priporo?ljiv ?e je avto dolgo stal (zaloga itd)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani