To dr?i in tudi to je res, da vsaka ?ola nekaj stane.
Vseeno pa mislim, da ?e napi?e?, da je avto dobro ohranjen potem to mora biti tudi res. Tukaj kilometri nimajo kaj dosti veze in avto ne sme biti ne pobutan ne obrabljen. ?e ni tako potem tudi ne sme? napisat, da je. Moja ?estka ima 130.000km pa izgleda kot, da bi glihkar pri?la iz salona in edino na volanu se pozna, da ni nov.
Ja,to je pa odvisno,kak?en odnos ima? do njega.Enim je avto le prevozno sredstvo in ga operejo obakrat na leto.In ?e to na prigovarjanje sosedov.
Tudi moj izgleda,?e je opran,kot bi pravkar zapeljal iz...razstave.
Je zadnji? bil nek obrtnik v na?em bloku in je rekel,da ima tudi on 6-ko,samo da je moja novej?a.In pol sva ugotovila,da je njegova l.05 in mlaj?a za skoraj leto.Se ni mogel na?udit,kako je moja ohranjena.
Tako,da se avto da ?uvat,?e se le ho?e.No,tudi drugi ti ga morajo(da ti ga ne rompajo z vrati).
Kar se ti?e stekel,je pri meni identi?no-malo je glasno ampak me ne moti.
Moji vtisi po letu in pol:
-Menjalnik je malo tr?i kot v avtih,ki sem jih imel doslej.To pripisujem dejstvu,da je M6 bolj ?portno naravnana.
-Sklopka mi je malo ?udna-prime zelo grobo in dokler se je ne navadi? ti v za?etku povzro?a malo preglavic(?e posebej ne?nej?emu spolu).Na velikih klancih z polno obremenitvijo kot,da v?asih malo spodrsi.
-Volan zelo neposreden in ti nudi veliko podatkov z cesti??a-zelo pohvalno.Je dober za prijet(?e posebej odet v usnje) in lep.Kontrole na njem so mi v?e?.
-Lak je za moje pojme srednje kvalitete(pozna se takoj vse na njem) in pobarvana ni glih za 5-ko.Ponekod je, ?e posebej spodaj pod vrati malo pomaran?asta.
-Usnje ni glih tako slabo,kot pravite nekateri.Sem videl v?asih malo bolj?e,velikokrat pa slab?e.Z malo vzdr?evanja se ga da lepo ohraniti.Brez vzdr?evanja in mazanja pa se ve kako jez usnjem z leti.
-Motor-vsaka ?ast.Se je pred kratkim zapeljal en "giro" ne?ak,ki ima ?ipanega audija 4 in,ko je pri?el nazaj je bilo samo .Vpra?al je,?e je original in ugotovil je,da ni neke razlike v vo?nji.Zelooo ga je pohvalil.
-muzika(Bose) ozvo?enje-tako,tako.Za moj okus ni pravih basov(preve? mid-basi napihnjeni) visoki pa ne dovolj definirani(preve? high-mid brez visokih ?pic).
- Lega na cesti mi je zelo v redu,edino pri visokih hitrostih v ostrih ovinkih zna malo zaplavati.Komfort-za 5-ko.
-Podvozje je zelo ?portno in v redu in lepo po?ira neravnine na cestah.
-Pri visokih hitrostih je malo hrupen in sli?i se kolesa.
-ni glih ljubitelj mestne vo?nje(pod 2000 obrati ne vle?e in ni posko?en).
-Poraba zelo v redu(tudi po mestu).
-Zelo velik in uporaben prtlja?nik pri karavanski izvedenki.
-Oblika-?ista 5-ka.
To so moje ugotovitve in ob?utki.?e bi se ?e enkrat odlo?al,bi vzel enak avto.In potem ?e enkrat...
Zdej pa res ve? ne vem,kaj je s tem avtom.Po predstavitvi obeh strani se zdi,da imata pa? prodajalec in kupec razli?ne kriterije glede ohranjenosti avta.Moj recimo je imel,ko sem ga kupil tudi rahlo vdrtino v zadnji havbi in je bolj?e tako,kot da bi ga na hitro pokitali in klo?arsko prebarvali.Z posebnimi pripomo?ki sem z notranje strani to "pogladil" navzven in se skoraj ne vidi ni?. (klepar press )
Glede ogleda avta je pa tako,da jaz na?eloma ne bi nikoli kupoval avta v mraku,po de?ju in na hitro.
Avto mora? pregledati na dnevni svetlobi,ko je opran.?e se ne razume? najbolje na mehaniko vzame? s seboj dobrega avtomehanika in on takoj ugotovi(naj bi)v kak?nem stanju je avto.Ali pa ga odelje? na uradni servis,kjer ti ga ob ustreznem pla?ilu celega pregledajo.
In z aro mora? bit previden.?ele ko si vse pregledal in si 100% prepri?an,da ga bo? res vzel,jo da?.Ali pa tudi ne.Ker avti se ne prodajaj kar ?ez no?...
Te?ko re?em, zadevo bi moral videti v ?ivo. ?e vse dr?i, je cena zelo dobra, vendar pa tudi mene ?udi stanje pod pokrovom. Moja ima skoraj 130kkm (mojih 50kkm) pa je brez pranja zadeva kot nova. Sede?i so tudi mene zmotili, ampak je tudi svetloba fotke bolj ?udna. Predno se dokon?no odlo?i?, ga ?e enkrat res temeljito preglej in pozabi na ?ustva.
Ja,sede?ev ne more? soditi po fotografiji, slikani z direktnim soncem .Verjetno bi tudi novi izgledali nikakvo.
Je pa res,da je pod pokrovom precej umazana.Pa preveri obvezno,da ni ukradena slu?ajno.
Jaz sem mojo prav v?eraj pre?ekiral in upal,da ni med njimi.No,in na sre?o ni...vsaj ne poka?e ni?.Bomo videli to?no,ko grem prvi? na tehni?ni pregled,kak?ne face bodo imeli
Nima veze ?e je avto iz Italije, Albanije, Kitajske, vsi imajo iste ra?unalnike. O?itno na servisu nimajo orodja in znanja da bi to zrihtal, zato ti pa kake odgovore, dajejo.
Pojdi v Lj na gamo in bo zadeva re?ena mimogrede, ?e pa ?e ne pa bo vsaj diagnoza 100%.
To?no tako.Tudi moj je iz Italije in so ga dali na ra?unalnik v par minutah...in tudi ugotovil,kaj je narobe.To?no
tisti ventil na volanskem zglobu.Takoj zamenjaj mehanika.
Druga?e pa,se je tudi meni danes ponovila ta napaka.Zjutraj,ko je rosilo,sem pripi?il v ovinek in se je pri?gala lu?ka.Pol se ni ve? ugasnila.
No,saj imam v "dobrem" ta nov ventil na servisu,ker takrat poleti mi ga niso zamenjali,ampak samo podmazali.
Naro?ili so nov ventil,ker je bil avto takrat ?e v garanciji...upam,da se bodo tega spomnili. :ne vem:
To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.
Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.
Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.
Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim.
Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. Buooo...
Glede na to, da mi je ratalo naslonit ?estico malo tr?e in je od tega ostala mala posledilca na odbija?u, sem razmi?ljal o parkirnem senzorju. Nekaj sem jih na?el, vendar me je vedno odvrnilo tisto potrebno vrtanje v odbija? in barvanje senzorjev, ki so obi?ajno ?rni.
Danes pa sem naletel na en senzor, ki se ga v bistvu nalepi na notranjo stran blatnika.
Sam jih sicer nimam,sam sem prebral par ?lankov tipov,ki jih uporabljajo.Stvar sicer super deluje edino ko je mal mo?nej?i de?,odpovedo na polni ?rti-se pravi ne delujejo.Tako,da se mora? sam odlo?it,ali je pri tebi dosti de?ja ali ne.
Spredaj je avto tko al tko tezji (ce vzamemo konstanto hitrost po ravnini). Ponavadi je razmerje spredaj-zadaj 60%-40%
Mislim,da je bolj pomemben podtlak pod avtom.To dose?ejo z raznimi difuzorji na podvozju.?e je spojler slabo na?timan,samo ?e bolj zavira avto(ve?ji upor,manj?a kon?na-ve?ja poraba goriva).Ve?inoma se montirajo spojlerji na navadne avte zaradi-izgleda.
Zamenjal sem amortizerje (niso original), ki dr?ijo prtlja?na vrata odprta . Imam 5 vratno M6. To su ?e drugi amortizerji, ki sem jih testiral in pri obojih se pojavlja te?ava, da mi ne zadr?ijo vrat ampak jih prav z silo potisnejo navzgor. Ko je prtlja?nik dlje ?asa zaprt, pa je prvi? ko odprem ok, drugi? pa spet ista pesem.
Amortizerji so po velikosti in mo?i popolnoma enaki originalu.
Ideje zakaj se to dogaja?
Lahko so po velikosti enaki,ni pa re?eno,da enako funkcionirajo.Po mojem je najbolj?e v takih primerih dat gor original.Jaz sem tudi nekaj eksperimentiral za sprednjo havbo,pa ni ni? z vsega skupaj.?e bom hotel,da mi bo dr?alo havbo prav gor,bom moral dat gor original(aftermarket) amortizer?ke. :ne vem:
Naj bi se tudi ena mast namazala na hrbtno stran plo??ic, da manj cvili. Mogo?e se je zapekla gornja plast na plo??icah in zato cvili, se pa samo po?mirglajo malo, da se odstrani za?gana plast.
Ja,obstaja pa tudi ena mast,ki jo nama?e? na diske in pol sigurne ne cvilijo ve?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa kak AvtoJereb v Izoli?Misli?,da on tega ne dela,glede na to,da je relista?Probaj ga poklicat...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani