tukaj si si ze sam odgovoril kaj te zafrkava. Jaz namrec pumpe v vsem tem casu kar imam enako xedos-ko, se nisem slisal. Ce jo slisis, potem je definitivno cas da jo menjas.
no no, ce se jo slisi ni ni? narobe zadaj pod sedezem.....
Za preizkus ti jo lahko posodim, iz kje pa si - to se hitro proba, pa verjemi da ni nic narobe z njo, novo sicer ne vem ce bos dobil razen preko mazda kanala, ki te bo odrla za ene 400?
na ebayu so pa rabljene - moja je bp
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ima morda kdo izku?nje s kleparskimi in li?arskimi storitvami pri A-Cosmos, ?i?ka? So vredu al raje kam drugam zapeljem svojo mazdo? Cena mi tokrat ni najbolj pomembna, ker krije zavarovalnica.
Mislim da imajo vsi Mazda servisi zunanje izvajalce....lahko da se motim
Lahko uporabi? mojega - res dobro dela na svoje An?e 031 367 275
ti sam rec da te mazda cigi po?ilja...pa dogovoris se lahko se za kak popravek v sklopu ra?una
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e ti zatrese volan samo izklju?npo pri dolo?eni hitrosti 70-80km/h, kje iskati problem?
Centrirano je, pogoji so lahko katerikoli - dolgo bremzanje, bremzanje s hladnimi ali vro?imi, ekstremno, blago bremzanje, skratka vse ,a se pojavi le pri res dolo?eni hitrosti....
Te?ko verjamem da so diski - so novi, 10.000km - kaj odmajano, luft, pakne, roka?
thanks
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.
razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.
OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.
ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.
ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...
hvala za odgovor
bolj kot zvizga bolje je ..... to je bistvo....?e je TDI
Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?lovek spra?uje po avtu, ?eprav sem plina? te ne bom forsiral, ?e i??e? rabljeno i??i tako brez DPF, na?el bo? sigurno povsem lepo za dober denar.
Na?e teme v?asih takoj zaidejo v benz vs dizel ( ). Je pa sigurno omembe vredno
Mene zanima kaj si vozil do sedaj? Turana si imel, kaj pa vmes? Ce bos sel iz TDIja na CD od mazde bos dozivel 2 stvari (lastna izkusnja iz seata tdi na mazdo CD143)
Nepopisno bolj?o vodljivost, kontrolo in ?portno podvozje, drugo pa je ve?jo porabo pri istem na?inu vo?nje, TDIja si lahko kar malo leno vozil pa ni pil ve? kot 6,5, medtem ?e to naredi? Mazdi bo ?rla 9,10 brez heca, motor je treba stalno zivahno voziti in ne ga 'matrat'
Res je:
da ce si dizlas je obcutek navora povsem drug, ce znas voziti dizla ga laho spravis na minimum, in ti zre malo, pa tudi ce je dolgoprogas in ga na cesti tudi 'spucas' ti bo delal bp, ce pa bo to za mesto ga lahko naj...
da bi na dolgih progah potreboval 6. prestavo
Res pa je tudi:
da je vzdrzevanje drazje
da smo samo letos imeli ene 10 primerov tu na forumu ali z visokotlacnim ventilom ali s sobami...ventil min 200?, sobe 500+
da te bo plin ceneje prisel
Na tvojem mestu premisli kaj i??e?. Verjetno avta ne kupuje? za 2 leti....
Sloveniaj pa je ratala itak de?ela pump, ni goriva ki ga ne dobi? na 50km razdalji... Tudi v tujini je ?ala mala z LPgjem, verjemi, se tudi vozim po vukojebinah, a plin dobis prej ko sendvic.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Imam mazdo 3, letnik 2005, bencinar 1.6. Zve?er normalno parkiral, drugi dan ne duha ne sluha da bi v?gala. Motor sicer vrti lepo ampak smo ugotovili da ni iskre. Iz preventive smo menjali sve?ke, potem smo dobili drugi nov senzor vrtlajej motorja ki je pri odmi?nih, ni?. Kak?en predlog oz. se je ?e komu kaj tazga zgodilo??
Zadnje ugotovitve ka?ejo na ra?unalnik, ampak nimamo sheme da bi izmerili to?ne toke ki grejo iz glavnega ra?unalnika motorja. To bi nam precej pomagalo..
LP
a kaj cagarje zabija?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak bi pa bla ideja... da naredijo nova pesta na recimo pet vijakov pa da smejo samo z dvema pnevmatskima pi?tolama ?raufat na konc pa morajo vzet ?e moment klju? in zategnit po pravilih, ?e ne so diskvalificirani.
A predlagam tole Berniju - po moje bi se kr zagrel sej zadnje ?ase je navdu?en na najbolj bebastimi idejami tko, da sem prepri?an, da bi znalo past na plodna tla.
Druga? pa take fore z nekimi pravili menjave koles na dirkah niso ni? novega. Recimo pri Nascarju je zanimivo, da ima? lahko samo sedem ljudi (ponavadi ?tirje na kolesih in trije na tankanju) okrog avta v pit stopu in samo dve pnevmatski pi?toli pa jim rata zadevo zamenjat in natankat v cca 15 sekundah.
OK, spet smo malo za?li lahko pa nadaljujemo v temi o F1.
pa preveriti mora tlak po podatkih proizvajalcev.....
Pa uporabiti isto feltno, samo gumo lahko zamenja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Danes sem dal gor letne.. in zadeva se je precej umirila zgleda sem zgubil ute?i z felne.. ali pa so se razmajale ratkape.. mogo?e je po?kodba na gumi.. bom zve?er pregledal gume
?e si drejal vseeno pri?akuj to.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...
Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??
preden ke?ira? probaj potrditi vzrok - kot je opisal bos, ce ni to so ziher sobe (bodisi SW, bodisi zapackane)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Adijo pamet, Tale moja ?estka ima ?e "malce" preve? problemov.. sploh ne vem ?e se mi ?e da to rihtat.. samo mislim da ?e zrihtam zdaj ?e diske potem razen sklopke mi tako nima kaj ve? za crknat
Trese pa ob sami vo?nji, odvisno od hitrosti / frekvence osciliranja diskov, in ?uti se tresenje ob zaviranju.
Na Xedos 6 nameravam dat kljuko, pa da ne odpiram nove teme, sem kar tole o?ivel.
Najprej me zanima, je ?e kdo od foruma?ev montiral kljuko na Xedos 6, in kje? Kolikor gledam po cenikih vle?nih kljuk pri ?e?ku in Hernecu (Bartol sploh spletne strani nima?!), je za Xedosa noben nima.
Kak?na je sploh razlika med Bartolovo patentno kljuko in ?e?kovo na 2 vijaka/vija?no?
Kako to, da je taka razlika v ceni homologacije? Bartolova kljuka 90?, ?e?kova pa 27??
?e to - kak?en izgleda postopek homologacije? Gre? k monterju, ti zmontira kljuko in ti da papirje, da gre? z njimi na AMZS? Pri Hernecu imajo napisano, da mora? imeti homologacijski karton?ek in da oni uredijo vse skupaj - kje se to re? sploh dobi?
ne vem to?no za Xedosko ampak na CX7 in M5 prej imam ?e?kotovo - una patentna je gor v 1-2 sek, na 2 vijaka pa podoma?e 2 M vijaka okoli M12 in matica, ko kljuko nazaknes moras zavarovati s sravfanjem vijaka (skorajda fiksna)
?e?ko homologacijo zrihta tako da tam pustis kartoncek in dobis po po?ti z vpisano zadevo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani