Evo,pa sem se lotil tega,da izbolj?am malo zvo?no sliko v moji mazdici z Bose ozvo?enjem.
Kako se modificira visokotonce,sem ?e enkrat prej razlo?il in napisal.Tokrat je pri?el na vrsto Subwoofer
ali dodaten bas zvo?nik v prtlja?nem prostoru.Pri karavanski izvedbi se le-ta nahaja v dnu prtlja?nika,kjer je
shranjeno rezervno kolo.Pri drugih izvedbah 6-k pa je druga?e...
Slike bom malo kombiniral tudi iz drugih forumov in pa dodal bom tudi svoje.To modifikacijo je naredil nek ameri?an in je zelo popularna tam ?ez ?ez lu?o.Za jo uresni?it potrebujete ?e kar nekaj znanja iz elektronike
in se je ne lotite,?e niste sigurni v svoje znanje,saj lahko kaj hitro kaj skurite(subwoofer ima namre? predoja?evalec,o tem pa ve? pozneje)
Najprej kaj vse potrebujemo:
Nato potrebujemo ?e:
-operacijski oja?evalnik LM 741
-upor 15 k ohm(1/4 ali 1/8 W)
-upor 4,7 k ohm(1/4 ali 1/8 w)
-1micro F kondenzator(kerami?ni),najmanj 25 V-jaz sem dal 35 V
in polariziran kondenzator 100 micro F,najmanj 25 V-moj je 35 V(zeloo moramo paziti na polariteto-+pa-,ker ?e ga narobe obrnemo,lahko eksplodira)
testno plo??o
in par razli?nih ?ic -(rumeno,?rno,oran?no in vijola).
Najprej odklopimo konektor na subwooferju.
Nato odklopimo ?ice z zvo?nika.
Zadeva izgleda takole.Vidimo tudi predoja?evalec,ki je pritrjen na ohi?je.
zvo?nik:
predoja?evalec:
Najprej montiramo operacijski oja?evalnik LM 741 kot je na sliki:
in vse ostale komponente:
Olupit moramo za??ito,ki je okoli ?ic.
Nato olupimo ?ice,kot je na sliki--nikakor jih ne precvikajte!! in to rumeno,oran?no in ?rno ?ico.
Prere?emo samo vijola ?ico.
Nato pove?emo kot je na sliki.Vijola,ki je na strani konektorja(PH) pride priklopljena na kondenzator 1 micro F,drugi del,ki je na strani predoja?evalca(PA) pa na 15 k ohm.
?e z drugih zornih kotov:
Ker ni v ohi?ju mesta za plo??ico,sem jo montiral odzunaj z pomo?jo samolepilnega traku,ki je pod plo??o.
Tako,priklopimo nazaj konektor in je.?e prej pa stvar probamo,?e deluje.Pri meni je iz prvega ?usa .
Povedati moram,da je pri demonta?i pokrova kar nekaj problemov,ker niso standardnih mer(niso ne za klu? 6 ne 7-nekje vmes,tako,da sem si pomagal z ozkimi kle??ami)
Prvi vtisi so zelo pozitivni.Bas je sedaj bolj kontroliran in mo?nej?i in ne doni niti ,ko dam glasnost na 20+.
Ta modifikacija je zelo enostavna in dokaj poceni(prib.15 ?) za material .Delal sem pribli?no 3 ure.
Ocena 5.
P.s: z to izbolj?avo bo res bolj?i bass,toda za prave bass-fanatike bo verjetno ?e vedno premalo.Za njih pride v po?tev aftermarket oja?evalec in dodaten subwoofer v kofanu(kak?na 12" ali ve?)
Ne, z mobitelom ima u?timano Vuk, jaz imam z daljincem. Oziroma tako je: prva nadgradnja je timer, ?e pa ho?e? bit ?e malo bolj komot je pa nadgrajeno ?e z daljincem. Rabi? pa poleg timerja pri nadgradnji ?e eno ?rpalko, in kratek obvodni vodokrog. Ta ?rpalka namre? omogo?a kro?enje vode po sistemu tudi, ko motor stoji.
Zadeva je tudi tako inteligentna, da samodejno uravnava tudi pihanje, ?e ima? avtomatsko klimo. Se pravi, da ne glede kako si pustil prezra?evanje, ko si avto ugasnil ti zadeva samodejno nastavi najbolj optimalno pihanje (na ?ipo) in prilagodi hitrost ventilatorja (se pravi, ko je mrzel po?asi in ko je vro? hitro).
?e ima? ro?no klimo je pa treba prezra?evanje in ventilatorje nastaviti, ko ugasne? motor, da je potem zjutraj pravilno ogrevanje.
Dobra ta zadeva. No,?e vam povem,da letos ?e nisem imel zaledenelih ?ip,pol je verjetno jasno,
da pri nas to ni rentabilno.?e bi pa ?ivel kje drugje v Slo(ta bi bla bol te?ka),bi si najbr? omislil to igra?ko.
Zadnji dva dneva ko je zjutraj hudi?evo mrzlo se mi dogaja, da motor crkne ko pritisnem sklopko, saj obrati padejo pod normalno. Avto nato takoj v?ge in ko je topel teh problemov ni. Se mi pa zdi, da v kabini kar smrdi od dizla. Tankam na OMV. Avto ma prevo?enih 115.000 km
A lahko pri?akujem, da bo kaj crknilo, saj dnevno delam 110 km pa ne bi rad ostal kje na cesti?
To,da ti smrdi po dieslu v kabini smo ?e ugotovili,da je normalno,kajti vse mazde 6 diesel imajo vgrajen webasto,ki skrbi za to,da motor prej pride na delovno temperaturo.Hkrati pa segreje ?e notranjost kabine.
Smrad prihaja nekaterim bolj,drugim manj v kabino,ker ima webasto pod kabino izpust plinov,ki nastanejo pri
gretju webasta.Le-ta porabi nekaj nafte za gretje in posledi?no je poraba nafte pozimi nekaj vi?ja.
Zakaj pa ti crkne,kadar stisne? sklopko,mi ni jasno.?e bi jo prehitro spustil in bi crknila to ?e.To,da obrati padejo pod normalo pa ni v redu.
Enkrat drugi teden imam tudi jaz servis na 60000 km.Sicer ne grem na uradni servis,bom pa poro?al,koliko me bo stalo(pregledano bo vse in ?e ve?,kot na uradnem servisu).
Ma meni so tud stru?ili prednje diske pod garancijo, pa po 20kKm zopet tresejo pri velikih hitrostih, tko da bom zopet reklamiral ker je ?e v garanciji !
Se mi pa zdi, da ni to pravi na?in odpravljanja napake na materijalu, ker ko pri 180km/h zavira? ma? ob?utek,da jih bo razneslo..
No zadeva je sedaj porihtana .Cena servisa me je pri?la 120EUR,dela mi niso zara?unali tako da bravo Gama center .Zamenjali so mi pa tisto cevko in pa senzor,ki mi ga je mojster potem tudi pokazal in je kar velika zadeva .To je ubistvu neka ovalna v plasti?no ohi?je zapakirana zadeva,kjer je notri neka optika,ki vse te kro?ne zasuke potem kontrolira in po?ilja naprej v ra?unalniku.Je pa naprava povezana tudi z ABS sistemom,tako da ?e javlja tako napako je fino da se porihta.
Lepo,da si uredil.
Meni je zadnji? ta senzor namazal,tako ,da je do sedaj(tok,tok on wood)v redu.Ga je pa novega naro?il in ga imam v rezervi,?e slu?ajno rikne(ker mi pote?e garancija,ga je naro?il in mi ga bo,?e bo treba menjal v garanciji )
Se opravi?ujem za zamudo Ne pri?ge se mi samo tista zgornja lu?ka brez spodnjega opozorila za napako na motorju.Je pa res,da se lu?ka pri?ge samo zjutraj :ne vem: .Se pravi po pribli?no 5km vo?nje,ko se motor ?e nekoliko ogreje se lu?ka pri?ge ter nato konstantno sveti do ponovnega v?iga avtomobila.Potem pa je kak teden ok. pa pride tisto jutro pa spet .
Sej tista lu?ka spodaj ni napaka na motorju.Pri meni je bil zani? nek ventil?ek,ki ta protiblokirni sistem krmili
in pa en senzor so na?timali ( na pravo razdaljo).Od takrat naprej je v redu.
?e je avto iz Italije in je ?e v garanciji(3 leta in ne 5 kot pri njih )se bo? mogoo?e kaj spogajal za uveljavitev garancije-bodo klicali v Avstrijo pa nazaj pa spet gor...in mogooo?e ti bodo ustregli,pa ful tarnali.da je avto uvo?en,pa da ne vedo to?no njegove zgodovine(?eprav ima? original izpolnjeno knjigo),bla,bla...
?e pa ga nima? ve? v garanciji ali pa nima? izpolnjene knji?ice,pol bo pa hudi?.
?e se velik vozi? po AC in po hitrej?ih cestah je zadeva zelo priporo?ljiva, ker takrat sploh ne rabi? brisalcev. Pri nizkih hitrostih pa brez brisalcev ne gre tako, da v takem primeru od rain-x ni kaj dosti koristi.
Sem sli?al tudi,da ko rosi se precej razma?e ?ipa z brisalci(z rain x-om),A je to res?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo to zgleda.Sam rabim na ?alost prtlja?nik in si ne morem omisliti take ma?ine.
Kaj ima? ti Bose ozvo?enje ali navadno?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani