Pomoje imas ti se sistem brez TPMS ventilckov... in meri tlak preko ABS in drugih senzorjev... Ko menjas pnevmatike, moras pritisnit tipko, da se zadeva kalibrira ... V prirocniku je to opisano od strani 4-222 dalje ...
Ce imas pa ze sistem s TPMS ventilcki... pa drugace, kot da kupis se en komplet ventilckov ali jih prestavljas iz drugih felten, ne bo slo... Menda se tudi na servisu tega sistema ne da izklopit ...
Jaz se nikoli v zivljenju nisem na servis prinesel svojega materijala... Res pa je tudi, da mi olje ponavdi zaracunajo po normalni ceni ... Na zadnjem servisu letos spomladi recimo po 9? ... Ce bi mi pa olje zaracunali po neki precej drazji ceni, bi pa tudi jaz verjetno iskal drugi servis ali naslednjic prinesel svoje olje ... ...
Ni mi pa vsec ta Mazdina politika na servisih, da za isto zadevo zaracunajo razlicno ceno ... Sem ze veckrat omenil, da mi je vsec recimo Toyotin nacin... kjer je cena servisa fiknsa glede na model in interval... ter enaka za vse ... Ze ko pripeljes avto tja, ti tocno pvoe, koliko bo servis kostal... ce ni potem se kaj dodatnega, kar se ugotovi ob servisu... takrat pa vedno prej poklicejo... Tudi Jures je tukaj pisal o podobni izkusnji s Citroenom v Franciji recimo ...
Sem danes slucajno na nekem nemskem forumu opazil, da lahko na Mazdini spletni strani preverimo, ce je kaksen vpoklic za nas avto... pa sem poiskal to se na slovenski strani in nasel, da lahko to naredimo tukaj >> https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/
Za moj avto vidim, da je na voljo en vpokic.. in sicer ima stevilko AK038A... kar je tisti vpoklic, ki velja za bencinske motorje, ki imajo sistem izkljapljanja cilindrov ...
Jaz imam klimo vedno na AUTO le vcasih zmanjsam pihanje, ko recimo po celem dnevu na soncu na polno zacne pihat ... pa se mi mudi in ne morem pocakat minutko,d a se spiha vrocina ... Kam piha (mode) niti ne spremljam ... Itak pa nimam sob nastavljenih, da pihajo direkt v glavo ...
Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...
Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici...
Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e ....
In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih
Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ...
Se tola?im,da nimam M6.Je ?e kdo na forumu s kako izku?njo,dobro ali slabo. Lp
Saj to so take zadeve, ki se lahko zgodijo na vsakem avtu (OK... odmicna gred je bila specificna za taprve dizelske sestice tretje generacije in nekatere CX-5 iz istega obdobja ... ) ...
Velja 10 let ob vsakoletnem rednem servisu pri MAZDI. In kartico dobi? s ?tevilko ?asije itd.. Lp
Je ?e kdo ki ima izku?njo s asistenco Mazda? Lp
Jaz sem koristil enkrat pri tadrugi sestici (2008) , ko sem se odpeljal od doma in je nekaj skripalo oz. drgnilo spredaj pri kolesih, zavorah,... Sem poklical MES in pocakal ene 20 minut, da je prisel z vleko in avto odpeljal v BTC na servis ... Problem je bil odpravljen v 15 minutah ... se je izkazalo, da se je snel nek pleh, ki je drgnil po diskih ...
Drugic sem koristil pri tretji sestici (2013), ko je zagorela lucka za motor in se je potem izkazalo, da gre za problem z odmicno gredjo ... To je bilo na Jeprci neko soboto, ko sem prisel iz Celovca ... Poklical najprej Majesa in je rekel, naj klicem kar MES ... Sem to naredil... in pocakal slabie pol urce, da je prisel z avtovleko, nalozil avto in ga odpeljal v BTC... Sem sel potem v ponedeljek tja in dobil nadomestni avto, ker je bil moj potem nekaj dni tam pri njih na okrevanju ...
Sam sem zadovoljen s to storitvijo ... imam pa med drugim se pri Trigvalu asistenco (ker je itak ze v paketu in ce je agent odstranil opcijo, bi me stalo drazje, ker ne bi bilo vec paketnih popustov ... Sem pa tudi clan AMZS in imam tudi njihovo asistenco ... Triglav aisistenco se nisem nikoli koristil, sem pa enkrat AMZS, ko je sin bil s Cordobo, ki je bila pisana name, v Ljubljani in je bil avto brez moci... Takrat so Crodobo nalozili in jo odpeljali do soseda (lokalnega serviserja)... ki jo je potem postimal. Enkrat pa sem tudi koristil AMZS, ko je hci bila tudi s Cordobo vpletena v verzino trcenje ...
O?itno se Mazda ne kvari, hvala bogu. Lp
Si bil prehiter... sem ravno pisal svoje izkusnje z MES in nasplosno z asistencami ...
tokrat sem tukaj z tehni?no te?avo, ki je bolj kot ne samo "annoying".
V M6 2015 (pred faceliftoml) mi zmeraj predvaja prvo skladbo iz USB klju?a, potem ko dam kontakt oz. ?tartam.
Na internetu sem bral, da bi naj hodli cel BT modul menjavat na servise in ne vem kaj ?e. Mene pa najdbolj zanima, ?e ma kdo tule kak?ne izku?nje s tem oz. mogo?e ?e na?el re?itev?
Hvala za vse odgovore.
Sem tvoje sporocilo premaknil v temo, kjer je bilo govora o tem... USB modul zamenjajo na servisu... nevem pa, kako je, ce je izven garancije... Najbolje, ce vprasas na servisu...
Tale komentar je pa cisto brez pomena... Avto je pac treba servisirat... in tudi tankat. Tudi za tankanje te racunalnik obvesti, in potem gres verjetno tankat ali?
Nikjer nisem napisal, da tega ne mores sam naredit ... seveda pa potrebujes znanje in ustrezna orodja .... ni nujno, da gres na servis...
Pomoje je nastavljen samo opomnik ... lahko pa da se bo potem pojavila se kaksna lucka... Ce je se v garanciji, potem je to menda lahko razlog, da ne velja vec ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pomoje imas ti se sistem brez TPMS ventilckov... in meri tlak preko ABS in drugih senzorjev... Ko menjas pnevmatike, moras pritisnit tipko, da se zadeva kalibrira ... V prirocniku je to opisano od strani 4-222 dalje ...
Ce imas pa ze sistem s TPMS ventilcki... pa drugace, kot da kupis se en komplet ventilckov ali jih prestavljas iz drugih felten, ne bo slo... Menda se tudi na servisu tega sistema ne da izklopit ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani