Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj.
Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...
Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov....
Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....
Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.
Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen.
Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake.
Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.
LP Rok
Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo....
@Aless bom pogledal za papir in še enkrat vzel olje.
Olje je 0W-20 original za X motor.
Hja, kilometri so pa zelo različni, nekaj krajevnih tur 4-6km,nekaj 15-20km, ostalo pa dolge po AC in magistralkah po 150-200km in tudi več. V skupnem seštevku bi to predstavljalo kot je zgoraj napisano v razmerju; 30/30/30%.
Sem pa še nekaj razmišljal, kaj če je to olje tako redko da se lažje razleze gorivo do roba kroga in je mogoče zato bolj vidno pri gostejšem pa ne... 🤔 Bomo vidli kaka bo lab.analiza pa bomo potem naprej debatirali... 👍
Kot sem obljubil sem tudi jaz vzel nov in bolj fini papir iz pisarne kot vedno, prejšnjega sem vzel kar z mize od vnukinje, ki je risala po njemu in je očitno neke X kvalitete🥴😂.
Tole je res bolj fini papir in nova kapljica po dodatnih 100km.
Malo je bolje a še vedno nekaj bencina na robu, če je to to, bomo videli 🤔👍
@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.
Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej.
Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju.
Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem???
Olje je Mazda 0w20??
No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike.
@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo, ampak je ok.
Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍
Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov.
Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje hybridu.
Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍
@Aless bom pogledal za papir in še enkrat vzel olje.
Olje je 0W-20 original za X motor.
Hja, kilometri so pa zelo različni, nekaj krajevnih tur 4-6km,nekaj 15-20km, ostalo pa dolge po AC in magistralkah po 150-200km in tudi več. V skupnem seštevku bi to predstavljalo kot je zgoraj napisano v razmerju; 30/30/30%.
Sem pa še nekaj razmišljal, kaj če je to olje tako redko da se lažje razleze gorivo do roba kroga in je mogoče zato bolj vidno pri gostejšem pa ne... 🤔 Bomo vidli kaka bo lab.analiza pa bomo potem naprej debatirali... 👍
Evo po 24 urah tudi moja kapljica olja na papirju.
Prevoženo cca 8kkm in skoraj eno leto staro olje. Glede na izgled bi ocenil, da je ravno pravšnje za na servis, ki ga imam te dni in to samo zaradi tega goriva (če je to sploh gorivo) ki redči olje ! Komaj čakam rezultat lab.testa od @scania🤔Drugače mislim, da bi bil še ok glede nečistoč tja do 15kkm👍
Res, da me je kar nekaj skupaj, ampak vseeno nisem prepričan, da bi se sploh upal jo prepričvat.
Drugač pa ja, sam jih delam 16.000-17.000 pa se mi to zdi tako malo, da je na robu tega a sem naredil prav, da sem kupil nov avto. Ok razumem ljudi, kot je recimo moj fotr, ki ma avto že 17 let in 120.000km, da je računica, težko pa razumem tiste, ki delajo tako malo km in potem take skoraj nerabljene avte po nekaj letih prodajajo s samo 20kkm al pa 30kkm.
Ja, za dizla res premalo km delaš....😋
Tole je kao neka provokacija,ki leti direkt na mene in bom vsevedu @Boss-u odgovoril!
Očitno nisi vsega prebral o moji motorizaciji do sedaj! Moja 3ka se je prodala 3 leta stara za 16k € in sem izgubil 3.500€ za novo cx30 pa sem dal z vsemi popusti 26k€,danes po enem letu pa pride po trenutni ceni 32k€😊 Misli,da je prava računica😉
Drugače pa sem avte prodal po 5tih do 9tih letih s kar dosti kilometri. Trenutno pa delam tako malo km,ker hodi žena že kakih 5 let z vlakom v službo,(2min do vlaka,2min do službe) časovno cenovno in ekološko rentabilno.....😊 Kaj pa tisti,ki imajo dva avta pri hiši? Verjetno jih potrebujejo👍
Brez avta pa v teh časih ne moreš živet,če razumeš ali pa ne....😁
Tudi jaz imam ta GPF in se mi zdi,da avto včasih nekako bobni,rohni ali ne vem kako bi opisal ta zvok 🤔 To pa traja kakih cca 5 min.Sicer ne vem če je to to ampak samo omenim,da bi lahko bilo kaj takega......🙋
Ko se pa naslednjič peljem pa vzamem kapljico olja,upam da zraven čim manj vode.....🥴
Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.
Jaz osebno verjamem in zaupam Japoncem, da so delali najboljše bencince, dizli pa niso njihovi ravno posrečeni motorji a dvomi so, ker je to X motor in tehnika s katero so se ubadal že mnoge znamke in jim ni uspelo.... (spomni se wenklovih motorjev) 🙃
Jaz sem se pa vseeno odločil za nakup, ker delam malo km in 100kkm bo pa zdržal ni vrag.... 😊😀😉
Oprosti, ampak ta podatek ne pove popolnoma nič. Meni tud po polnem tankanju kaže domet več kot 1100km za 50 litrov tanka. Pol pa počasi pada in tud približno ne naredim 1000km, že 900 je kr ok.
Se ne daš a ne, ti bom slikal še povprečje na 10kkm pa boš videl kako je stanje v resnici.... 😉
Sej ti nočem veselja kvarit ampak glede problemov ne moreš vedet, ker je ta motor premal časa na trgu. Ko bo imel tam nekje 5-6 let in, ko bodo ljudje množično delali 200kkm in več bomo šele lahko rekli a je to vzdržljiv motor in z manj problemi od obstoječih. Do takrat je pač zgolj upanje, da bo.
Kar se tiče porabe pa se strinjam, tale X je za bencinarja res dober. Mal mu tudi pomaga, da je recimo CX-30 cca 100kg lažji od Mazde 6 dizel ampak vseeno presenetljivo dobro. Bi blo pa spet treba nbaredit en poraba test, ampak tokrat bi vzeli več AC vožnje pri 130km/h, ker vožnja po regionalkah je res balzam za porabo.
Poraba je manjša od 3ke za 0.3 lit/ km pri meni na enakih relacijah😉
Ve se pa,da dizel ima bolj varčen motor in tu ni kaj.....👍
Vem,da ni Citroen forum ampak tale podatek pove veliko....😊(50 lit.tank)
Vožnje 70%ac.(130-150),druga je mesto in regionalke......
Evo sem dobil rezultate z zadnje analize olja z aditivom, sem vrgel podatke v excel za lažjo primerjavo.
Zdaj pa primerjava na 10.000km, med oljem z aditivom in brez.
Najprej primerjava viskoznosti.
Aditiv AR9100ima manjši vpliv na viskoznost čistega olja s tem da se viskoznost KV40 zniža za 0,65cSt, KV100 pa za 0,13cSt.
Tudi pri rabljenem olju aditiv nima nekega večjega vpliva.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV40 je zaradi prisotnosti nafte v olju padla za 13,15cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV40 je padla za 16,7cSt.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV100 padla za 1,77cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV100 padla za 1,3cSt.
Pri tej primerjavi je potrebno upoštevat da je v olju z aditivom bilo onesnaženo z 6% nafte in 0,4% saj, olje brez aditiva pa 8,5% in 0,7% saj. Nafta v olju redči olje, saje pa ga zgoščujejo.
Zato glede vpliva aditiva na viskoznosti olja lahko rečemo da ga praktično nima.
TBN/TAN
Primerjava TBN/TAN razmerja med oljem z aditivom in brez, takoj pokaže da aditiv zelo zviša TBN samega olja iz 6,7KOH/g na 11,08KOH/g. TBN/TAN kot sem že v nekaj postih povedal je vrednost katera pokaže koliko rezerve ima olje da nevtralizira škodljive kisline ki nastajajo v motorju pri izgorevanju. Ko se TBN in TAN srečata je skrajni čas za menjavo olja, ko je TAN večji od TBN več olje ne more nevtralizirati kislin in pride do večje oksidacije,posledično večje obrabe materiala in nastajanje oljnih oblog.
Olje z aditivom je po prevoženih 10kkm imelo TBN=4,91 in TAN=2,4KOH/g, brez aditiva pa TBN=3,8 in TAN=4,04KOH/g. Kar pomeni da je olje z aditivom še vedno sposobno nevtralizirati kisline, brez aditiva pa je zrelo za zamenjavo.
Pogled na paket aditivov in vpliv aditiva AR9100
Pri pregledu analize vidimo da se nam zelo poveča vsebnost B (Bora) in K (Kalija), pri svežem olju vrednost Bora poveča za 1233ppm, Kalija pa 954ppm. Kar pa je pričakovano saj glavna sestavina aditiva AR9100, Kalijev Nanoborat.
Bor ima dobre drsne lastnosti in s tem nudi boljšo zaščito pred obrabo.
Kalij sam po sebi ni škodljiv,je ponavadi prisoten v hladilni tekočini in če ga najdemo v motornem olju lahko nakazuje da se meša antifriz v olje, ampak v mojem primeru je vsebnost Kalija posledica aditiva AR9100.
Obraba materiala motorja
Pri pregledu obrabe materiala vidimo da očitno aditiv AR9100 deluje, pri motornem olju z dodanim aditivom je obraba Fe(železa) znašala 30ppm, brez aditiva pa 69ppm!
Če tukaj primerjamo obrabo Fe z Motul EFE oljem brez aditiva, je bila obraba 38ppm.
Obraba Al (aluminija) je z aditivom manjša. Z aditivom Al=6ppm, brez Al=9ppm.
Tudi obraba Pb, Cr, Cu je z aditivom manjša.
Edino obraba Sn(cin-kositer) je bila brez aditiva manjša Sn=0ppm, pri olju z aditivom Sn=1ppm, kar pa je daleč od mejnih vrednosti (Sn=13-29ppm, vse kar je več pa je že razlog za skrb).
Povzetek analize olja z aditivom Archoil Ar9100 VS olje brez aditiva VS Motul EFE ZMANJŠANJE OBRABE Z DODATKOM Archoil AR9100
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Fe 56,52%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Fe 21,05%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Al 33,33%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Al 0,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Pb 50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Pb 0,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Cr 50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Cr 50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Cu 25,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Cu 25,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF Sn -50,00% (obraba z dodatkom je 50% večja)
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE Sn 0,00%
Skratka aditiv Archoil AR9100 se je izkazal da dejansko deluje in zmanjšuje obrabo materiala, kar se vidi na mojih analizah rabljenega motornega olja.
Za zanimivost sem izračunal tudi da bi valji moje M6 ob taki obrabi Fe (30ppm) zdržali 782.717km preden bi se obrabili izven tolerance standardnega premera.
Na sam vpliv zmanjšanja porabe goriva, pa nisem opazil neke razlike.
Tudi glede samega vpliva na regeneracije DPFa aditiv nima vpliva in ga tudi jaz pri meni nisem opazil, regeneracije so se izvajale na enak interval med 150-200km.
Tako da jaz bom aditiv dodajal še naprej, no v bistvu sem ga že dodal v novo olje ob menjavi olja.
Aja, brez da delam reklamo, če koga zanima imam na zalogi 3kom aditiva, več na ZS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni je tudi tako👍 Pravilno,da si se za ATE odločil....😉👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani