jaz pa predlagam, da se na servisu vseeno te?i, saj bi morali pojavljanje te napake opaziti pri rednem servisu, ko ?istijo zavore... ?e je avto redno servisiran na poobla??enem servisu, potem probat ni greh, pa malo trme tudi v?asih koristi, v skrajnem primeru se itak potem pa? zadevo kupi, ?e ne uspe druga?e...
pa ?e nekaj! lahko se zgodi, da ti servis ponudi delno kritje stro?kov... v tem primeru se je vredno pozanimati, koliko stanejo neoriginalni deli, in se potem vidi, ali se res spla?a vzeti polovi?no kritje stro?kov...
p/s: redno uporabljanje ro?ne zavore je preventivni ukrep, da je potem manj mo?nosti, da se kaj podobnega zgodi
ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja
Pa ?e to; katera teko?ina kaplja iz auspuhov. Je to kondenz plinov ali kaj drugega?
?e je teko?ina prozorna ali malenkost ?rna/sajasta, potem je to enostavno kondenz, ki nastaja zaradi vro?ih plinov in hladnega izpu?nega sistema... te teko?ine ni, ko se nekaj ?asa vozi? in avto ter izpu?ni sistem po?teno ogreje?
p/s: ta teko?ina je ve?inoma vzrok, da izpu?ni lonci prej prerjavijo....
hmm.... webasto se je meni zdaj po jiutrih tudi vklju?eval, ko je blo tam okoli 4,5, pa tja do 8, v?asih celo do 10 stopinj... ?ez dan, ko se je ogrelo pa seveda ne.... tak da s tem pa? ni ni? narobe....
vpra?anje je, kaj kateri od vas razume kot ?uden zvok, ali pa ?uden cvile? zvok
pri 6kah je rad zacvilil zunanji jermen, se pravi jermen klime.... ampak to se nama?e pa je OK.... so meni ravno to uredili zadnji? na servisu.... (nama?e oz. na?prica se s posebnim sprejem za jermene )
pa Yavarja vpra?ajte... ?e ho?te met avto brez posebnih zvo?nih efektov, kupte bencinca
a kdo ve, ?e pa?e homokineti?ni zglob od mazde mx-3 v6, ki ima 98kw, na mojo, ki ima 100kw.
brez problema
MX-3 starej?i letnikov je pa? v razli?nih dr?avah imela razli?no deklarirano mo?, v osnovi pa gre od 1991 do 98 za popolnoma enak motor, po letu 1994 je malce popravljena krmilna elektronika zaradi EU norm...
v SLO so ble npr. MX-3 V6 ve?inoma z 98kW, moja je bila nova uvo?ena iz IT in je imela 100kW.... druga?e pa isto "sranje" samo drugo ozna?evanje
?ez kak?en mesec me na moji mazdi 6 CD 136 ?aka veliki servis. Mi lahko kdo pove kaj vse je potrebno menjati (zobati jermen + napenjalci, mikro jermen + napenjalci, vodna ?rpalka, olje + filter, naftni filter) Ali je to to ali sem kaj pozabil? LP
na?eloma je to to, za vodno ?rpalko nisem prepri?an, da je stalna praksa, da se zamenja, bodo to drugi ve? vedeli povedati, druga?e pa to kar si napisal, pa pregled celotnega vozila, in po potrebi ?e popravilo ali menjava zavor, kon?nikov, itd... kar je pa? lahko dotrajano
- tipka DSC OFF pomeni, da izklopi? sistem proti zdrsavanju pogonskih koles "ASR", na armaturki ti zasveti rumena opozorilna lu?ka DSC OFF
tudi pri vklopljenem ASR-u, kar je pa? privzeta nastavitev, kolesa na za?etku zdrsnejo, toliko, da sistem zazna zdrsavanje, in se vklju?i, ko se sistem vklju?i, na armaturki se pri?iga rumena lu?ka (avtomobil?ek z vijugami)
- tipke na levi strani volana so za upravljanje z radijem
- tipke na desni strani volana so tipke za TEMPOMAT, ki ga uporablja? npr. na avtocesti, ko ?eli?, da ti vozolo samo vzdr?uje nastavljeno hitrost, brez da bi ti pritiskal na stopalko za plin...
-> ON/OFF vklopi? ali izklopi? tempomat - na armaturki se pri?ge lu?ka CRUISE-MAIN
-> CANCEL - izklopi? trenutno vklopljeno nastavljeno hitrost
-> SET/COAST - s to tipko pri ?eljeni hitrosti s pritiskom nastavi?, da naj to hitrost samodejno ohranja, na armaturki se pri?ge lu?ka CRUISE
-> RES/ACCEL - ?e s CANCEL ali s pritiskom na pedal sklopke ali zavore prekli?e?, potem s pritiskom na to tipko "REStora?" prej?njo nastavljeno hitrost, ?e pa med vklju?eno nastavljeno hitrostjo pritiska? to isto tipko pa avto pospe?uje (ACCELLERATION - pospe?evanje), brez da pritiska? na stopalko za plin
senzor za de? je upravljan preko ro?ice za vklop brisalcev
ok, vem da mam dizla, vendar vseeno, zelo poredko se sam za sabo peljem, pa tega niti ne opazim,
so me pa na to opozorili drugi, da se mi ob vsakem pospe?evanju ali ob ?altanju baje ZELO ?rno pokadi
na performansah ali delovanju motorja ni ni? pripomniti, avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....
mel sem dve varianti ala "interspar" in sta bile OBE ZA QRAC!
Potem sem vpra?al na servisu, in so hoteli za kratko "MPS" original antenco cca. 50 EUR, pozneje pa sem jo na E-bayu kupil za 20EUR vklju?no s po?tnino... kaka je, se vidi tukaj:
sprejem s to antenco je sicer malenkost slab?i kot z ono dolgo originalno, vendar veliko bolj?i ko z "intersparovo"
pa kar je ?e pomembno, zadeva je malce bolj debela, gumijasta, in se jo brez te?av tudi v avtopralnici odstrani in nazaj namontira kar je pri tistih poceni variantah zelo te?ko, saj se v?asih odvije nepravi del navoja, itd...
Kot receneo, nekateri posameniki tukaj, ne vsi hvala bogu so ?e objektivni tukaj(ducky,sirus),ste slab?i
kot VWjevci, Audijaci in Citrona?i. ?e tam so pacijenti v stilu na?e je najbolj?e, tukaj sem upal, da je druga?e.
Nebi rekel, da bi jaz zagovarjal ali BMWja ali Citroena itd, prav tako sem objektiven do Mazde,pohvalim jo, pograjam jo,ampak najdejo se pac nekateri pajaci,ki mislijo, da so alfa in omega in so subjektivni. Potem pa bog ne daj, da ?lovek kaj re?e ?ez Mazdo, v drugi postih pa nekateri celo povedo, da je M6 njihova zadnja Mazda (tukaj te pa skorajda lin?ajo, ker re?e?, da so servisi dragi in da Mazda ni ve? to kar je bila).
Jaz sem tukaj zaklju?il, imejte se lepo, ?imve? varnih in sre?nih kilometrov.
nisem vedel, da te bo debata tako osebno prizadela, in se ti hkrati opravi?ujem, ker pa vem, da sem med tvojimi vrsticami pristal tudi sam, saj sem res izjavil, da je M6 verjetno moja zadnja Mazda kar pa ni nujno razumeti dobesedno, so stvari, ki jih ?lovek napi?e "v afektu"
v svojo juho pa? ne morem scat... sem pa ve?krat napisal moje osebne izku?nje z avtom, tudi v primerjavi s prej?njimi, najbolj razo?aran sem bil nad Fordom in servisom, najbolj pozitivno presene?en pa nad Hyundaijem in servisom, pa ?eprav ni najcenej?i
pr?parat se da torej skoraj polovico servisa napram prilo?enemu ra?unu v prvem postu, sem pr?paral 126,78 EUR, se pravi, skoraj za ?e en servis, ki ga bom mogo?e rabil, ker je popoldanc pozabil kaj pregledati ali pa ker mi ne da garancije
Mene ne moti, ?e se dela? norca, saj se dela? norca iz sebe ne mene. Daj oladi malo.
Pizda se nekateri res omejeni tukaj, pa sem mislil, da so sami VWja?i in Citroenovci fuknjeni, da je njihovo vse najbolj?e, drugo pa zanji?. Zdaj vidim, da so nekateri Mazda?i ?e bolj ?udni, ?alostno res.
bere? svoje poste med in po pisanju le-teh ?
?e ja, potem bo? opazil, da se nekak nisi najbolj izkazal s svojim izra?anjem
?e vedno ne vem, kje je kdo napisal, da pa je Mazda najbolj?a in pa oh in sploh... ?
verjamem pa, da si sposoben tudi druga?e izbirati besede pri nagovarjanju drugih
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jaz pa predlagam, da se na servisu vseeno te?i, saj bi morali pojavljanje te napake opaziti pri rednem servisu, ko ?istijo zavore... ?e je avto redno servisiran na poobla??enem servisu, potem probat ni greh, pa malo trme tudi v?asih koristi, v skrajnem primeru se itak potem pa? zadevo kupi, ?e ne uspe druga?e...
pa ?e nekaj! lahko se zgodi, da ti servis ponudi delno kritje stro?kov... v tem primeru se je vredno pozanimati, koliko stanejo neoriginalni deli, in se potem vidi, ali se res spla?a vzeti polovi?no kritje stro?kov...
p/s: redno uporabljanje ro?ne zavore je preventivni ukrep, da je potem manj mo?nosti, da se kaj podobnega zgodi
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani