Skoči na vsebino
Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Alex napisal:

Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični  izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle  ponavadi prevede v smešnice. 😊

In se tako popolnoma spremeni bistvo. 

Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem. 

Sam uporabljam tale prevajalnik, ki je menda boljši od Googlovega:

 

https://www.deepl.com/translator

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je sportman333 napisal:

točno to, se ne morem bolj strinjati 👍

Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....

Potem "vsak" ne bi kupil nobenega avta 😀

 

Pri Mazdi je problem, ker te premami oblika/opremljenost, pol je pa še cena bolj ugodna od nemških in si rečeš, čimprej ga moram kupit, saj motor bo že, če bo pa slučajno kaj narobe, bo pa mehanik pod kozolcem poceni poštimal, kot je to pri prejšnjem. 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 4 minutami je Dinare napisal:

Ne, Mb.

Jap. Kontaktiral sem ga takoj ampak on nic ne ve, kak ga lahk js obtozujem za nekaj kar ni res. Pa se 9 let stare gume je dal gor, avto nenormalno trese pri 130kmh... samo iscem trenutno dokaz za sodisce, da dokazem da je vedel za napako. Se komu sanja kak bi lahk priso do nekega dokaza/izpisa iz racunalnika avta kdaj je pokazalo napake? 

Dobra ideja ... kolikor vem je napaka zabeležena s podatkom o kilometrini. 👍 V tem primeru bi šel po ta izpis na pooblaščeni servis, saj bo imel izpis čisto drugo težo. Poleg tega imajo software, ki pokaže več, kot razni amaterski. Ne more biti drago .... 10 minut dela.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je SpEkTr napisal:

Kupil privat?

 

To je dobro vprašanje. Tudi sicer je važno, kako je pogodba napisana, ker ne more biti v nasprotju z zakoni. Na primer, če na pogodbi piše, da ima avto napako, se kupec zaradi te napake ne more nikamor pritožit. Če piše, da je avto v brezhibnem stanju, pa lahko prodajalca toži, ali če je prodajalec firma, jo celo prijavi na Tržno inšpekcijo. Firme morajo dati tudi na rabljene avte garancijo, poleg tega se lahko stvarno napako uveljavlja preko inšpekcije. 

 

Ta tesnila so menda problem teh avtov, če je samo tesnilo, je še OK, lahko pa je treba zamenjati še glavo in še kaj. Sam bi ga peljal k Pelkotu, kaj dosti ceneje po mojem ne bo šlo. Popravilo ugibam, da stane od 1-5 k€.

 

Pred nakupom takega starega dizla, ga je nujno potrebno zapeljati na servis, ki se ukvarja z Mazdami, in temeljito preizkusiti, preveriti servisno zgodovino.... Priporočljivo je, če servisna zgodovina ni 100% znana, da se naredi še en večji servis ... za kakšnih 1 k € (čiščenje saj, menjava oljne ketne, podložk injektorjev,....). Kar nekaj teh avto se prodaja z okvarjenimi motorji po ceni okrog 6.000 €, na zunaj pa TOP. Popravila pa stanejo nekaj k €, tudi 12  €, smo zadnjič prebrali tukaj, ko je pri 130.000 km na motorju 2.2 CD 2015 redno servisiranemu avtu odtrgalo ketnico oljne črpalke in je avto zaribal.

 

Podoben primer je v temi:

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2018
Napisano
pred 1 minuto je curko napisal:

Odkril tezavo. Sem malo brskal po tujih forumih in sem najdel problem kateri je ocitno zmotil senzorje

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

In kaj je bil problem?🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano (urejeno)

 

Bolj napumpana guma verjetno zniža porabo, poslabša udobje vožnje (čutiš vsako vdolbinico na cesti) in poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Premalo napumpana guma poviša porabo in tudi poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Kaj je pa za gumo oz. njeno trajanje bolje? Nisem še videl gume, ki bi bila preveč pobrana po sredini tekalne površine, ampak jo je vedno pobralo ob robu, posebej sprednjo. Zanima me, kaj veste okoli tega drugi?

 

Mazda 3 2018:

image.png

 

Mazda 6 2018 FL:

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano

Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.

 

M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9

M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).

 

Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano (urejeno)

Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂

 

Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

mega miška :D 

 

Proizvajalci/prodajalci so, razen dvigalke (Interdiskont) in momentnega ključa (Hofer), izbrani naključno, kot primer.

 

Je pa tako, pri orodju mi je redko žal, če kupim drago, večkrat pa mi je žel, če sem kupil poceni. 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervno kolo za Mazdo 6
Napisano (urejeno)

Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.

 

Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:

 

WWW.INTERDISKONT.SI

Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...

 

Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.

 

MEGAMISKA.EU

Teleskopski ključ za menjavo koles. Skupna dolžina: 350/530 mm Nastavki: 17/19, 21/23 mm

 

 

Za hitro ročno odvijanje/zavijanje vijakov uporabljam kar ključ za svečke:

 

WWW.MERKUR.SI

Ključ za svečke Unior. Iz premium krom vanadijevega jekla. Površinsko zaščiten s kromiranjem.

 

Za zategovanje uporabljam momentni ključ, kupljen v Hoferju in je OK, nastavim ga na 130 Nm (po uporabi ga je potrebno odviti).

 

WWW.HOFER.SI

Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. AUTO XS Momentni ključ po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

Meni se je to enkrat zgodilo, ko je naenkrat med vožnjo vse zablokiralo in nato je postal ekranček črn. Glasba je ugasnila. Ustavil sem avto, ga ugasnil in ponovno vžgal. Ni delovalo. Naslednji dan zjutraj pa je zopet normalno vse  skupaj delovalo. 🤔 In nikoli več se ni ponovilo. 

Črn ekran se je občasno pojavljal pri štartu nazaj (namesto vzratne kamere), pa enkrat med vožnjo v dežju. Potem so zamenjali SD navigacijsko kartico in tega pojava od takrat ni več.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

2018 mazda 6 radio ne deluje
Napisano

Ženi tole pravkar omenim, ki največ vozi M6 2018 FL in pravi, da se to njej zgodi večkrat začasno, po končanju telefonskega klica (na zaslonu radio, a iz zvočnikov nič). Potem pritisne * (priljubljene), izbere postajo in zadeva spet špila. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Utrgana veriga črpalke olja
Napisano

Razumel bi, da bi verigo odtrgalo pri več kot 170.000 km. Tako sem razumel dr. Pelka in tudi ljudi na pooblaščenih servisih. Tole pri 130.000 km pa pomeni, da je pomembno pogosto preverjanje sita olja, ki kaže na ustrezno/neustrezno mazanje verižice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano

Bilo je na Renault 5. Po nesreči sem odvil vijak za olje menjalnika, namesto vijak za olje motorja. Olje iztočim, vlijem motornega in ugotovim, da ga je veliko čez max... Na srečo sem imel mehanika, ki je šrafval Hyundai-e, 70 m stran, pa še malo navzdol. Porinem avto v njegovo delavnico in mi nafila olje menjalnika z novim Hyundai oljem, ki ga je imel edinega na zalogi - je dejal, da je še boljši 🙃. Avto se je potem mrzel le stežka prestavljal, predvsem 1, 2, R prestava. Olje je bilo potem treba zamenjati z oljem, primernim za R5.

 

Mogoče je tudi tvoj primer povezan s pregostim oljem?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 18 minutami je FuManchu napisal:

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

 

NE, razen če ga je kdo uničil. Sicer najbolje, da ga sproba nekdo, ki vozi enakega, ti pa njegovega.

 

pred 10 minutami je scania napisal:

Mislim da je 1,7 litra. 

Ti veš .. :)

 

image.png

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/10020100.html

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

Si mislim, vsako šaltanje (ročno ali avtomatsko) povzroči določeno motnjo, če je pa še ena minimalna motnja zraven ... komu mar. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.