Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle ponavadi prevede v smešnice. 😊
In se tako popolnoma spremeni bistvo.
Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem.
Sam uporabljam tale prevajalnik, ki je menda boljši od Googlovega:
Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....
Potem "vsak" ne bi kupil nobenega avta 😀
Pri Mazdi je problem, ker te premami oblika/opremljenost, pol je pa še cena bolj ugodna od nemških in si rečeš, čimprej ga moram kupit, saj motor bo že, če bo pa slučajno kaj narobe, bo pa mehanik pod kozolcem poceni poštimal, kot je to pri prejšnjem. 😃
Jap. Kontaktiral sem ga takoj ampak on nic ne ve, kak ga lahk js obtozujem za nekaj kar ni res. Pa se 9 let stare gume je dal gor, avto nenormalno trese pri 130kmh... samo iscem trenutno dokaz za sodisce, da dokazem da je vedel za napako. Se komu sanja kak bi lahk priso do nekega dokaza/izpisa iz racunalnika avta kdaj je pokazalo napake?
Dobra ideja ... kolikor vem je napaka zabeležena s podatkom o kilometrini. 👍 V tem primeru bi šel po ta izpis na pooblaščeni servis, saj bo imel izpis čisto drugo težo. Poleg tega imajo software, ki pokaže več, kot razni amaterski. Ne more biti drago .... 10 minut dela.
To je dobro vprašanje. Tudi sicer je važno, kako je pogodba napisana, ker ne more biti v nasprotju z zakoni. Na primer, če na pogodbi piše, da ima avto napako, se kupec zaradi te napake ne more nikamor pritožit. Če piše, da je avto v brezhibnem stanju, pa lahko prodajalca toži, ali če je prodajalec firma, jo celo prijavi na Tržno inšpekcijo. Firme morajo dati tudi na rabljene avte garancijo, poleg tega se lahko stvarno napako uveljavlja preko inšpekcije.
Ta tesnila so menda problem teh avtov, če je samo tesnilo, je še OK, lahko pa je treba zamenjati še glavo in še kaj. Sam bi ga peljal k Pelkotu, kaj dosti ceneje po mojem ne bo šlo. Popravilo ugibam, da stane od 1-5 k€.
Pred nakupom takega starega dizla, ga je nujno potrebno zapeljati na servis, ki se ukvarja z Mazdami, in temeljito preizkusiti, preveriti servisno zgodovino.... Priporočljivo je, če servisna zgodovina ni 100% znana, da se naredi še en večji servis ... za kakšnih 1 k € (čiščenje saj, menjava oljne ketne, podložk injektorjev,....). Kar nekaj teh avto se prodaja z okvarjenimi motorji po ceni okrog 6.000 €, na zunaj pa TOP. Popravila pa stanejo nekaj k €, tudi 12 €, smo zadnjič prebrali tukaj, ko je pri 130.000 km na motorju 2.2 CD 2015 redno servisiranemu avtu odtrgalo ketnico oljne črpalke in je avto zaribal.
Bolj napumpana guma verjetno zniža porabo, poslabša udobje vožnje (čutiš vsako vdolbinico na cesti) in poslabša lego/vodljivost avta nacesti.
Premalo napumpana guma poviša porabo in tudi poslabša lego/vodljivost avta nacesti.
Kaj je pa za gumo oz. njeno trajanje bolje? Nisem še videl gume, ki bi bila preveč pobrana po sredini tekalne površine, ampak jo je vedno pobralo ob robu, posebej sprednjo. Zanima me, kaj veste okoli tega drugi?
Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.
M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9
M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).
Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.
Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂
Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔
Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.
Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:
Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...
Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.
Meni se je to enkrat zgodilo, ko je naenkrat med vožnjo vse zablokiralo in nato je postal ekranček črn. Glasba je ugasnila. Ustavil sem avto, ga ugasnil in ponovno vžgal. Ni delovalo. Naslednji dan zjutraj pa je zopet normalno vse skupaj delovalo. 🤔 In nikoli več se ni ponovilo.
Črn ekran se je občasno pojavljal pri štartu nazaj (namesto vzratne kamere), pa enkrat med vožnjo v dežju. Potem so zamenjali SD navigacijsko kartico in tega pojava od takrat ni več.
Ženi tole pravkar omenim, ki največ vozi M6 2018 FL in pravi, da se to njej zgodi večkrat začasno, po končanju telefonskega klica (na zaslonu radio, a iz zvočnikov nič). Potem pritisne * (priljubljene), izbere postajo in zadeva spet špila.
Razumel bi, da bi verigo odtrgalo pri več kot 170.000 km. Tako sem razumel dr. Pelka in tudi ljudi na pooblaščenih servisih. Tole pri 130.000 km pa pomeni, da je pomembno pogosto preverjanje sita olja, ki kaže na ustrezno/neustrezno mazanje verižice.
Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto.
Bilo je na Renault 5. Po nesreči sem odvil vijak za olje menjalnika, namesto vijak za olje motorja. Olje iztočim, vlijem motornega in ugotovim, da ga je veliko čez max... Na srečo sem imel mehanika, ki je šrafval Hyundai-e, 70 m stran, pa še malo navzdol. Porinem avto v njegovo delavnico in mi nafila olje menjalnika z novim Hyundai oljem, ki ga je imel edinega na zalogi - je dejal, da je še boljši 🙃. Avto se je potem mrzel le stežka prestavljal, predvsem 1, 2, R prestava. Olje je bilo potem treba zamenjati z oljem, primernim za R5.
Mogoče je tudi tvoj primer povezan s pregostim oljem?
Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče.
Si mislim, vsako šaltanje (ročno ali avtomatsko) povzroči določeno motnjo, če je pa še ena minimalna motnja zraven ... komu mar.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Matej2020, je kaj novega s tvojim zoprnim primerom?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani