Italijanščina je zapleten jezik, še posebej tehnični izrazi. Velikokrat imajo tehnični izrazi dvojni pomen, odvisno od stavka. Tako, da goggle ponavadi prevede v smešnice. 😊
In se tako popolnoma spremeni bistvo.
Če (ko) bom imel čas ti bom prevedel v grobem.
Glej se strinjam, sam dvomim da je prevajalnik zamešal besede "senzor naleta", "prestavna ročica", "dizel", "2.2 dizel", "175hp dizel".
Prvi link: Temperatura -5 in 2.2 dizel motor, očitno ima težave z navorom zaradi hladnega olja.
Drugi link: spet dizel, težava ni v avtomatiki ampak v senzorju na ročki.
Tretji link: spet dizel, težava v senzorju zaznavanja naleta in ne avtomatiki.
Torej na podlagi tega res lahko sklepamo, da je avtomatski menjalnik šrot, slučajnost zgoraj omenjenih primerov z biserjem od 2.2 dizel motorja je povsem naključna.
Na italijanskem mazda forumu, ljer je desetkrat več aktivnih članov kot na našem, pa veliko berem, da imajo probleme z avtomatskimi menjalniki.
No, ne prav veliko ampak kar nekaj jih je. Potemtakem bi jaz lahko vsem odsvetoval avtomatski menjalnik. 😊
Sicer pa, nekateri ste še mladi. Par nas,, Boss, Gelipter,..., ki smo na forumu od nekje leta 2005 in prej in smo si lastili prve mazde 6 dizel bi, glede na prebrano na tujih forumih in na našem, koliko motorjev je zaribalo zaradi ne menjave podložk, kratko malo preskočili te motorje. Pa jih nismo in moja mazda 6, ki sem jo pred meseci prodal tako dobro še vedno deluje pri 260000 kilometrih, da se je kupec odločil, da bo prodal kar oba bmw-ja, ki ju ima od prej. Ne more se in ne more načuditi, kako ta mazda gre in da nima več kot 136 konjev.
On je na svojem bmw-ju, dizel, letnik 2004 skozi nekaj šraufal in menjaval.
Tako, da kdor nima dizla in ga ni nikoli imel po moje nima kaj za komentirati glede tega.
Lepo prosim za par linkov da si to preberem, me zanima.
Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.
na moji šestici je na vsem lepem prenehal delovati radio - čez zvočnike se ne sliši nič
Poizkusil sem z resetom, odklopil akumulator, preveril varovalke... - nič ne pomaga
Avto sem odpeljal na uradni servis in sporočili so mi da je po vsej verjetnosti crknil radio. Strošek menjave 1600€ x-(
Ima kdo kakšno idejo kam bi se obrnil da pogledajo če je res kar pravijo na servisu?
Po vsej verjetnosti? Mislim te mazda pooblaščenci ga pa res serjejo no. Al crkne radio al pa ne, nema izmedžu, sej ni baba da bi enkrat cvilila enkrat pa ne.
Moj nasvet? Na uč poglej, da ni kak kabel kje pregrižen. Varovalke imaš dvoje, ene znotraj ene zunaj.
Potem pelji v LJ na interclass ali BTC. Naj ti za ziher povejo.
Ko boš bil 100%, da je crknu radio, pokliči tvojega zavarovalniškega agenta. Če imaš kasko, boš mogoče lahko kaj namutil.
Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.
Boštjan
Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati
Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?
Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje
In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.
KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL???
Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje, če sem malo popustil pedal za bremzo.
Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje, ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.
To se je meni dogajalo na CX-3 nekaj časa, potem pa kar naenkrat ne več. Pa nevem a se je avto navadil mene ali jaz njega.
En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju
Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca.
Mogoče novejši računalnik, nove nastavitve IN PA PREDVSEM malo kilometrov
pred 1 uro je SpEkTr napisal:
A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂
Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.
Temperaturo olja težko vidiš, ker imaš na računalniku temperaturo vode.
Če je olje samo na 95 stopinj je z avtom nekaj narobe, temperatura olja v motorju mora biti 100+
a.) Če delaš na dan več kot 40 km, potem je dizel nekaj, kar pride v poštev. Čim delaš krajše vožnje, ga boš zabil. Začetni motorji so imeli porodne napake, priporočam 2017 letnik ali kasneje. Moraš pa tudi pri 2017 letnikih bit previden zaradi dpf regeneracij.
b) Če delaš na dan manj kot 40 km, kupi bencinarko. Tam so vse od letnika 2013 dalje (torej G145, G165 in G192/4) varne in brez težav - tankaš in voziš. Priporočam G165 ali G192, ker je G145 prešvoh, G194 pa ima že par komponent več, ki gredo lahko v franže.
Za vse ostalo pa prebrskaj po forumu, o tem smo tu že veliko pisali.
Ja, ja ... tehnični, cestnina, obvezno in kasko zavarovanje ... vinjete (330€) sem itak pozabil .. bo v redu, itak je čez prst.
Padec cene se z leti nekoliko kompenzira s stroški popravil (pri starejših je v absolutni številki manjši, so pa stroški popravil večji). Sem vedel, da avti niso poceni, ampak tale ocene je še mene presenetila.
Ja in pa moraš računat, da ti cena bencina niha. Seprav vmes je bil dražji, kot si ti obračunal. Ampak glej, jaz sem letos zapravil 3100 eur samo za bencin, pa se samo 2 voziva
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To sm hotu tut jst napisat...ampak sem se ugriznil v jezik ker se pogovarjata striktno o performancah in ne tudi o vzdržljivosti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani