Ok, Dajmo najprej malo razčistit za katero olje se gre, in napisat celotno ime olja, ker Mazdino original olje ULTRA ni enko kot ULTRA DPF!!
Ker olja z imenom Dexelia DPF 5w30/0w30 z uvedbo Skyactive motorjev več ne delajo (od leta 2012) in se jih ne da kupit!!!
Se pravi če si ti letos kupil mototorno olje DEXELIA DPF, pol si kupil ali zelo zelo staro zalogo ali pa ponaredek!
Tudi v tistem dokumentu piše da je Dexelia discontinued.
Novejše olje ki je nadomestilo DEXELIO se imenuje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 in Supra DPF 0w30!
To novejše olje je po recepturi in specifikacijah čisto drugačno kot stara Dexelia, zato tudi v onih dokumentih piše da se v Skyactive motorjih ne sme uporabljat. Dokument je bil aktualet v tistem letu dokler sta na trgu bili obe verziji olja, zdaj po skoraj 10letih pa Dexelie ne moreš kupit, ker se uradno ne proizvaja.
Ko govorimo o novejšem Mazdinem olju, govorimo o MAZDA ORIGINAL OIL in treba je razlikovat katero vliješ v bencinarja in katero v dizla!
Če se osredotočimo na olje za dizla, se mora biti olje MAZDA ORIGINAL OIL Ultra DPF 5w30 ali MAZDA ORIGINAL OIL Supra DPF 0w30. Se pravi za dizla je pomembno da piše DPF, ker če ne piše v imenu DPF je olje za bencinarja, kar pa je zelo slabo za dizla.
Glede izbire ustreznega olja jaz vedno priporočam samo 5w30 zaradi mešanja goriva v olju, ki pokvari mazalne lastnosti olja, 5w30 olje pa ima malo več rezerve glede mazanja četudi je malo pomešano z nafto.
Sicer pa sem v tej temi pred časov vse napisal katero olje in zakaj, vsak pa lahko uporablja kar hoče.
BTW.: Ja olje za Mazdo dela Total in ni slabo, je pa to Mazdino olje narejeno za čimnižjo porabo, kar pomeni da je redkejše olje in na spodnji meji specifikacije 5w30/0w30. Pri tem pa vse pokvari da Mazde rade zalivajo gorivo v olje in posledično če je olje na sponji meji viskoznosti, ko se razredči z nafto pade viskoznost še nižje. Slabša viskoznost pa pomeni da je lahko večja obraba motorja.
Kolker sm js razumel po navodilah je Ultra dpf za tastare 2.2 MZR-CD motorje, Supra dpf pa za Skyactiv motorje.
Kar se pa tice 0w30 vizkoznosti, ce menjas olje na 10k pomone nebi smelo bit tezav
Imel sem podobno tezavo na Alfi Romeo 159, kjer sem bil za to naceloma kriv sam... Zastekal je termostat za vodo, ampak sem to opazu prepozno.
Voda mi je vhajala v 4. cilinder in ker nisem bil siguren, ce je glava cela sem iz preventive menjal se to. Komplet strosek je bil cca. 500€ kar se materiala tice, delal pa sem sam ("pod kozolcem")
A tako, pol me je pa @YavarYe X6V6 zavedel, ko je pred leti trdil, da na njegovo MPS-ko zaradi 320mm diskov ne spraviš 17 colskih biciklov, ker naj bi klešče drsale po feltni oziroma po nalepljenih uteži. Je pa res, da MPS-ka ima 17 colsko rezervo, samo pravilno je da se tako kolo montira na zadnjo os in tam so zavorni diski manjši tako, da sem ostal prepričan, da je to resničen podatek.
Pomone je problem bolj v samih celjustih, ki so pri MPS od Bremba, enake so tut na Alfah (se spomnim ko mi je takrat govoril, da nikjer ni ploscic dobil, pol jih je pa od Alfe uzel in so pasale v piko)
Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo.
Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂
Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪
Parkrat se mi je lučka za nalet oz. samodejno zaviranje (SCBS) prižgala po mokri cesti ponoči. Sedaj se mi je 2x prižgala sredi dneva pri 25°C. Peljal sem po regionalki 90 km/h, zakaj torej lučka "city break"? Na cesti seveda ni bilo ničesar. Je to kakšna napaka, ali...?
Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔
To se je zdej mal spremenilo, ker so tut materiali za jermena dosti boljsi kot pred leti...
Intervali so zdej cca. 200kkm ali 10 let, kar pac pride prej.
Se spomnim se moje M3 1.6 CD110, je pisal interval 250kkm, js sm pa iz preventive na 240kkm menju 🙂
Pele pravi, da je sklopka. Kaj priporocate; japanparts, ashika in podobne zadeve ali blueprint. Mam možnost dobiti blueprint za isto ceno kot ostale. Vec kot 100eur panebom investiral
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolker sm js razumel po navodilah je Ultra dpf za tastare 2.2 MZR-CD motorje, Supra dpf pa za Skyactiv motorje.
Kar se pa tice 0w30 vizkoznosti, ce menjas olje na 10k pomone nebi smelo bit tezav
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani