Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

@Alex, ti verjamem.

 

Ampak tele naše diesel Mazde so pa res fenomen ... berem na njihovi spletni strani (https://www.tunerc.si/😞😞

 

"Pogostost samodejne regeneracije je odvisna od načina vožnje in velikosti filtra. Praviloma se regeneracija izvede enkrat na prevoženih od 700 do 1.400 km in traja približno 20 do 30 km." 😭

 

 

Ne verjet temu, kar pišejo - tudi BMW-ji in VAG- i dizel delajo regeneracije nekje od 150km do 500km. To zadnje pri tistih, ki delajo izredno dolge AC relacije po 100km in več skupaj.

 

Noben nima 5x večjega DPF filtra od Mazde, da bi to bilo v normalnih pogojih možno narest 1400km brez regeneracije, razen če se spraviš na autobahn v Nemčiji in voziš ves čas nekje na 3500-4000 obratih z 200km/h, kjer pa zaradi aktivne regeneracije se saje v DPF-ju ne nabirajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Definitivno, Rock radio je odličen in ogroma razlika je če recimo preklopi iz FM na DAB. To se navadno zgodi pri izhodu iz kakega tunela, ko FM signal že začenja loviti na DAB pa preklopi kakih 15 sekund kasneje. Zvok je poln in odličen, tako da tudi sam kot precej neaudiofilski tip poslušalca razločim razliko med DAB in MP3-ji recimo pa četudi so to kvalitetno vzorčeni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

DAB je cool in zvok pri nekaterih postajah je fenomenalen. Po moje boljši kot pri MP3-jih tako, da sem spet začel radio poslušat. Zdaj me motijo sam še reklame, ampak klik pa si na drugi postaji.

 

Kaj pa ko bodo ukinili analogni signal in bo ostal samo DAB?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

 

 

 

A tako, pol me je pa @YavarYe X6V6 zavedel, ko je pred leti trdil, da na njegovo MPS-ko zaradi 320mm diskov ne spraviš 17 colskih biciklov, ker naj bi klešče drsale po feltni oziroma po nalepljenih uteži. Je pa res, da MPS-ka ima 17 colsko rezervo, samo pravilno je da se tako kolo montira na zadnjo os in tam so zavorni diski manjši tako, da sem ostal prepričan, da je to resničen podatek.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

pred 14 urami je Bini napisal:

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali  kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪

 

Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.

 

Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Moje mišljenje je, da bi morali  za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel. 

No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2017 osvetlitev instrumentov
Napisano

Če se ne motim moraš imeti luči nastavljene na Auto. V kolikor si imel avto na servisu navadno nastavijo na parkirne, da žarometi ne motijo pri delu. Potem pa pozabijo pretaknit nazaj in tako se zdaj ti voziš s parkirnimi in posledično je v tunelu osvetlitev inštrumentov enaka.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Opa, spet je bil en rep pohojen.

 

Brane, lepo da si lastnik servisa in da imaš vse zrihtano in to je zelo pohvalno. Mi tukaj pa smo v veliki večini samo lastniki in uporabniki avtomobilov in nam dobesedno dol visi po katerih cenah lahko servisi dobite rezervni material. Nam pa ni vseeno po kakšni ceni ga potem nam strankam servisi zaračunate.

 

Želimo si kvalitetno storitev z dobrim materialom in seveda na koncu, da cena ni oderuška, ker že tako ali tako je material za avtomobile prekleto predrag napram drugim izdelkom. Menjava diskov in ploščic skoraj v vrednosti novega bicikla... al pa kakega poceni računalnika. Ne vem, meni to pač ni sorazmerno.

 

V glavnem zato se pa pogovarjamo o tem in izmenjujemo mnenja. Sej verjetno ti tudi ne plačaš vsako ceno, ki jo dobiš v prvi štacuni, ampak preveriš a se da kje dobiti ceneje sploh kadar govorimo o nakupih za nekaj stotakov al pa jurjev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Če nisi nič udaril v kak robnik ali podobno je skoraj nemogoče, da bi zvil pesto. Veliko večja možnost je, da so krivi diski. Če maš še prve in 90kkm bi jaz menjal najprej to. Nimaš kaj zgubit, diski bi bili tako ali tako kmalu za menjavo. Jaz namreč nikoli nisem naredil z enimi več kot 120kkm pa nisem glih idiot na bremzi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Zvijezda ali Zvezda? 😂

Bom dal kr Zvijezdo, ker če bo karkoli narobe bom lahko HRčke krivil, da so odgovorni. Moram dat pa tisto brez holesterola, da se DPF ne maši.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

O, pa smo zopet pri glasbi. 

Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi  le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice. 

To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok.

Iz laičnega stališča je to verjetno zgolj zaradi tega, ker maš pasivne pickupe in je moč signala izredno majhna in še to v obliki enosmerne napetosti, ki ima problem ravno v tem, da z dolžino napetost pada - isti problem je s predolgimi kabli za USB naprave, ki nimajo lastnega napajanja. Če imaš pa aktivne je pa verjetno čisto vseeno kak kabel imaš pol do ojačevalca.

 

Kaj pa optični pickupi - to je verjetno dobra rešitev, ker se verjetno izogneš interference, ki jo lahko magnetni pickupi povzročajo, istočasno pa so aktivni, tako da žica do ojačevalca ne bo problem?

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.