Dobre so...pa si ?e zmeril razdaljo med vijaki, pa ?e ti pa?ejo gor....gume se mi pa zdijo malo previsoke...za Alessio je ?e la?je TUV zrihtat...?imprej zmontiraj pa pol poro?aj.
Edin jaz sem mal pogledu na www.dunlop.de (tiremanager) tam pise da so serijske gume za tvoj avto 175/70 13- v tem priemru bi pasalo 195/50 15 perfektno.
Ce pa mas ti 165/65 14 , ce bi dal 195/50 15 bi blo 1% razlike kar bi tudi slo (mogoce mal vecja dimenzija, je pa v mejah). Poznalo se bo pa v porabi, pospeskih in koncni...
Katere feltne so to od OZ-ja? Superturismo? (glede na sliko v avatarju)
Fantje hvala za vso pomoc. Jaz sem kr kupil feltne ALESSIO R203 z gumami Michelin pilot 195/60/15. Gume so kot nove. Cena pa enkratna 45kSIT. Zraven pa sem dobil se zimske verige. Sploh ne bom mogel spati....komaj cakam vulkanizerja.....
Rabi? TUV oz. potrdilo na katerem pi?e katere dimenzije plati?? in pnevmatik pa?ejo na tvoj avto;predvidevam da homologacijskega karton?ka nima?...najprej to nabavi? pri LPPju in potem vidi? kaj ma? homologirano,ampak 15ke bo? moral skoraj ziher dodatno homologirat.
Katere dimenzije ma? pa zdaj gor??
?e kaj ne bo? vedel me pokli?i,pa ti razjasnim.
lp
Zdaj imam 165/65/14.
Kaj pa, ce tisti ki prodaja nima TUV certifikata? Feltne so firme OZ.
rad bi dal 15' Oz ALU platisca na mojo mazdo 323F bg 1.6i l.90. Zanima me ali je to sploh dovoljeno in ?e, katere papirje potrebujem? Katere dimenzije gum/felten je se dovoljeno dati na to mazdo? Hvala za odgovore.
To je pa zato ketr speljuje? ko kaka star mama(2000+ rpm) in pol 300 m vozi? z napol spu??eno.Predlog umij si u?esa, da bo? sli?al koko se vrti motor pa bo.
Ta je bla pa mal huda....
Jest mam 323F z 250kKm pa bom moral pocasi zrihtat sklopko...
Evo VUGA mi je zrihtu zadnja amortizerja. Naj povem kako je to blo. Zmenjeni smo bli ob 7.00. Prsu sem ob pol sedmih pa sem sel se na kafe. Mal pred sedmo sm bil v delavnici. Pa me je Vuga uprasu: a sam zadnje al' vse? Pa sm reku naj pogleda prve ce so se dobri. Je gledu avto pet minut od dalec . Pol je prsu se en mlad mehankar. Pa je Vuga reku, da so prvi se dobri. Pol smo pa vsi gledal avto se 15 minut. Ni mi blo jasn zakaj :ne vem: (avto ze ni tok lep). Pa prav Vuga unmu drugmu: kej cmo zacet? Um drugi prav: ja sami se ne bojo zamenjal. Vuga: oh, pa dejva. In sta zacela 20 cez 7. In kdaj sta koncala? Ob 12.00. Ob pol 11 je bil narocen en iz Celja. Je mogu kar cakat. Amortizerja sta bla se prva originalna. Ko je po glavi udaru se je kar razpadla, tok je bla rjasta. Je reku Vuga da to noben drug na svetu ne bi obnavlu, ker nebi znal! Ampak je zrihtu ni da ni. Skupaj: delo 17 kSIT + izdelava novih glav 3kSIT. Full pocen !
No zdej avto ne plava vec kot american. Ni revolucionarna sprememba, ampak je res boljsi feeling se zdej vozit. Bom verjetno cez cas opazu se druge lastnosti.
Jest sem tud dal gor na 323F l.90 feltne od R Twingo. Je blo ful lufta pa sem kr zategnu vijake in sel ne probo. Se mi ni zdel da kej trese, tud pr 200 ne . Sele cez nekaj mesecev sem cutil, ce se vozim cist pocas, da mi volan mal trese. Kaj predlagate :ne vem: ?
Najprej, hvala za vse odgovore. Sem se pozanimal pri Vugi - zadnja amortizerja 18kSIT, vsi stirje 26kSIT. Pri Amortizerju pa - zadnja 32KSIT, vsi - HVALA, ADIJO.
Prav' Vuga, da ma jutri ob 7.00 luknjo, pa ga picm v NG. Pol pa povem kak bo feeling.
?ez prvomajske praznike sem sel na Korculo pa mi je nazaj grede zadnji desni amortizer zacel skripat. Na AC jo nisem spuscu pod 150-160. Sej sem ze prej vedu, da so amortizerji zanic k se je avto zibu k ameriska limuzina. Ja tko je to ce mas 15 let star avto za 200 jurjev z 250kKm pa se stevec verjetno nazaj obrnjen. Moram pa pohvali mojo mazdo, sem v dveh letih naredu skor 40kKm brez ene same okvare! Kje je kaksen Mazda servis sploh ne vem. Sam olje, svecke pa filtre letno zamenjam in to je to. OK priznam pa zadnji lonec sem tud zamenu.
Pa se tole:
Tale Mazda forum mi je ful vsec. Sem si hotu kupit Toyoto MR2 (bo se par let pocakala), ampak mi je moja 323F tolk prirasla k srcu, da je ne dam nubenmu! Jo bom posliku pa dal na predstavitev clanov. Res sem jo revco zanemarju , tud tolarja nisem dal nanjo ona mi je pa tako zvesto sluzila. Ampak zdej bo druga?e. Jutr greva po nove ceveljcke !
Zanima me, ?e kdo ve kje se da kupiti/naro?iti nove ?tevce (take kot so v RX8) za 323F l.90. Ali je kdo kdaj po?ku?al montirati zadnji spojler od 323F 1.8GT na 323F 1.6i? Posku?al sem sam, vendar je zadaj vse skupaj zalito tako da ne more? navrtati luknje.
Zdravo, zanima me kaj mi svetujete za popravilo/zamenjavo zadnjih amortizerjev na 323F 1.6i, l.90, 250kKm. Ali so obnovljeni amortizerji dobri? Koliko stane obnovitev in koliko nov? A obstaja kak dober servis za to V LJ? Lep pozdrav
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani