Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.
Pozdravljeni. Prosim za vaše izkušnje z mazdinim motorjem 1,8 116KM bencinar. Kako je vzdržljiv, kakšne znane napake, na kaj je potrebno pazit. In pa seveda kako nasplošno je z mazdo 5.
Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT.
Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k.
Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala.
Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta.
Glede na napotke na prvi strani, 80% je preventiva in vsak nardi kako zeli, od te preventive ti na uradnem servisu nebodo nic naredili preventivno, torej je na tebi kako in kaj. Jaz bi na 50000km na tvojem mestu menjal olje, oljni filter, naftni filter, zračmo filter, filter klime, preveril sprednje zavore, zamenjal zavorno tekočino, in menkal olje v avtomatskem menjalniku samo v karterji 4litre in filter. To je to. Podložke na injektorjih bi menjal na nekje med 80000km in 100000km takrat bi tudi preventivno sčistil sito na oljni črpalki.
Jaz imam letne 19" zimske pa na 17" na 17" je avto bolj udoben. Na 19" pa super zgleda 🙂 . Tako da sem nardil kompromis poleti dobro zgleda, pozimi je pa udoben 🙂
Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo.
Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉
@scaniaevo ti primerjava, podatke imam za dve verziji Toyotinega olja, eno podpira novejši ILSAC GF5 standard za DI bencinarje, zato so malo znižali fosfor in zink in zato dodali molibden za zaščito pred obrabo (manj zddp-slabša zaščita pred obrabo), lahko bi še malo znižali kalcij, ampak tak je pač recept.
Ta drugo Toyotino olje pa je standardno ACEA A5/B5.
Če ju primerjaš z Mazdinim oljem pa so dokaj podobna olja, in niso Toyotina ničkaj boljša.
ZabToyotina olja sicer nimam podatka o HTHS viskoznosti ampak sem 99% da imajo pravtako kot Mazdino olje znižan HTHS v rangu 2,9-3.
Aja osnova-bazno golo olje je pri vseh treh HC (hydrocracked) Group3.
Tak da nobeno ni pravo sintetično olje.
Spodaj imaš še podatke v tabeli😉
Super, hvala ti. Na toyoti bom kar ostal na tem olju. Na mazdi grem pa po garanciji na shell 🙂
Toyota je ql (auris pa sploh, je imel kolega 2.0dizla, vse prvogradnja 330k km😉, nobenih menjav keten, sklopk, itd...tista z 170km je pa sploh raketa) tudi zadnji modeli so se tudi vizualno polepšali, zadnjič sem vozil za novo camry...super lep avto, ampak kaj ko imas na voljo za hybrid jajca😉😁...sploh ne vem če je pri toyoti se na voljo samo bencinar....
Prevladujejo hybridi, v familiji imamo chr hybrida pa je kar ok, mors malo razmisljat ko vozis. Camry 2,5 hybrid mora bit uzitek, ta chr je 1,8 in mu malo zmanjka, nova verzija 2,0 mora bit boljsa pa se motor ima direktni in indirektni vbrizg kombinacija glede na stil voznje.
P.S. Za 3€ na liter ne menjaj olja, drži se Toyotinega. Sklopke ti verjetno tudi še ni bilo treba menjati.
Veliko ljudem se toyota ne dopade niti oblikovno, tudi meni so doloceni modeli grdi, mazdini obliki ne sezejo do kolen, mi je pa zelo vsec njihova tehnologija in zelo rad jih popravljam saj je vse logicno in pa vecinoma samo redni servisi 🙂 . Olja ne menjam tudi ce pride 15€ liter. Ja prav imas sklopka je bila kot nova, ampak sem preventivno menjal ker so samo mestne voznje in skoz prestavljanje in speljevanje, ceprav sem brezveze menjal.
@FuManchu toyota je imela od bmwja n47 motor (ta problematicni s tezavnimi ketnami itd) toyotina oznaka je bila 1ww in 2ww. S tem da ti motorji v toyoti niso imeli niti priblizno toliko tezav saj so imeli servisni interval enkrat letno ali 15000km pri bmw je pa 2 leti ali 30000km. Drugace pa tega motorja vec ni mogoce dobit pri toyoti saj so samo bencinarji ali hibridi razen proace ki pa je tak citroen/peugeot samo znak je od toyote.
@Janez007Glede na to da praviš da si imel same dolge vožnje je na avtu definitivno nekje napaka.
Malo sumim na injektorje, ker imaš na novejšem motorju pri dolgih turah preveč nafte v gorivu, možno da injektorji ščijejo in posledično dobi preveč nafte, bolj dimi, bolj zabasa dpf, in bolj zaserje olje z sajami in nafto.
Kilometrov ima avto sicer dokaj malo (100kkm) in načeloma držijo injektorji 200kkm+, ampak vseeno bi mogoče bilo za preverit.
Zgleda še boljše kot od Mazde, pa čeprav je Toyota imela težje pogoje.
Si upam trditi da bo to olje v Toyoti zdržalo 20kkm brez problema.
Predvidevam da je v Toyoti klasični multipoint injection, ali??
Tako je multipoint vbrizg je mislim da je tudi to razlog za taksno stanje olja, drugače je pa to 4zz-fe star motor z zajlo za gas 😁😁 tako kot jaz rad rečem trotl ziher motor 🤣🤣🤣. @Bini danes sem ga menjal tako da je to olje šlo ven in je že novo not. Zadnje dve leti se dela okoli 8000km na leto , prej pa se je okoli 5000km ali manj. Olje je pa striktno menjano enkrat letno kr km ne dosežemo. Vsak drugi servis se pa menja še zavorno tekočino, svečke, zračni in klima filter, na 70000km sem preventivno sklopko menjal ker se vozi samo po mestu in kratke razdalhe, tako da je avto v nuli. Sem ga dal pred pol leta na avto net za 4000€ kr sma htela hibrida nabavit pa ni blo zanimanja, tako da ostaja pri bajti do konca 🙂
@Aless hvala za analizo. Bi pa te prosil če imaš možnost primerjat mazdino original olje 5w30 in toyotino 5w30. Cenovno je toyotino kar "drago" okoli 10€ liter glede na mazdino 7€ liter, pa me res zanima kakšne so razlike. Hvala.
Evo pa še slikica, ni mazda je pa japonska sestrična spolirana Auris 🙂
Še en vzorec od našega avta in sicer od toyote auris 2008 1,4 bencinar, trenutno prevozenih 90000km, olje (olje original toyota 5w30) na vzorcu je pa preživelo 8000km oziroma 11mesecev od zadnjega servisa. Vožnje so samo kratke/mestne.
Moja ocena olja:
Področje 1=2/3
Področje 2=3
Voda=1
Gorivo=1
Izračuni:
KWD-1=0,75
KWD-2=2
KMV=0,75
Glede na vzorec bi ocenil olje kot zelo dobro in da še ima kar nekaj rezerve. Za strokovno mnenje pa te prosim @Aless kaj menis?
ja, to se zgodi pri pranju. Počakaš da se posuši in dela dalje Mislim da jih je par na forumu rešlo z mazanjem @Alex lahko vskočiš, mislim da si ti rešil z mazanjem če se ne motim
Območje ena in dva zgledata čist malo temnejša, kar pomeni da je olje nekaj malega nečistoč vezalo nase, ampak to je zelo malo.
Če je motor od znotraj čist potem tudi olje več nima kaj dosti vezat nasr, razen tiste normalne nečistoče ki nastanejo med obratovanjem motorja.
Vode ni nič videt v vzorcu.
Pravtako ni videt goriva.
S takim režimom vožnje bo olje gladko zdržalo 15 ali celo 20kkm.😉
Če primerjaš ta vzorec z tvojim prejšnjim ko si imel več kratkih voženj, se lepo vidi, razlika da daljše vožnje motorju bolj pašejo in posledično motor manj obremenjuje olje.
Naslednji vzorec komot narediš pri 10kkm.😉
P. S. : ja itak prejšnjiva 2 kratka intervala sta seveda pripomogla k boljši čistoči notranjosti motorja.
Super, hvala ti. Ja res je dolge ture ji pašejo. Zdaj bodo spet malo kratke vožnje in bom vzel vzorec cez naslednjih 1000km, ker me res zanima kako se bo začelo olje kvarit. Ob servisu cez 10000km pa bom poslal olje na analizo da vidim kaj po pokazalo 🙂 (takrat ze bom fehtal za naslov kam poslati na analizo)
Ekola še moj vzorec. Kot že rečeno je en mesec od servisa in prevoženih je 5000km na dolge ture. Olje je mazda 5w30. Avto je mazda 6 2018 gl g165. Moja ocena in izračuni so sledeči.
KWD-1=0,8
KWD-2=1,9
KMV=0,6
vizuelna ocena:
notranji krog=1
Drugi krog=2-3
Voda=1-2
Gorivo=1-2
Zgleda mi ok, čeprav olje ko ga gledaš na šipki zgleda črno ampak zgleda da to mazdino olje hitro potemni ampak ni tako grozno kot zgleda na prvi pogled, mislim da bo olje zdrzalo naslednjih 5000km brez težav, bom pa čez 1000km spet vzel vzorec. Se pa pozna da sta zadnje dve menjavi bili delani na 6000km in 4000km, saj imam obcutek da je motor kar scistlo.
@Aless prosim za tvoje strokovno mnenje, sem fejst mimo pihnil? 🙂
Nevem kateri flush je bil uporabljen, vem samo da je stranka doma vlila flush v olje, do servisa mu je že gorela lučka kr je bilo sito zadelano. Je pa to edini primer ki ga poznam zato bolj sumim na kaksno napako v barvanju ali cisto naklucje in se je samo casovno poklapalo.
Kilometrov sem pa res nabil v tem enem mesecu ja, saj zdaj se bo pa umirilo malo 🙂
Glede flusha sem jaz bil zelo velik pristaš do kakšnega leta nazaj in sicer, sem videl da je aditiv odstranil barvo s karterja in posledično zadelal sito (bilo je na citroenu). Drugače super zadeva res sčisti motor vendar kot v citroenovem primeru lahko naredi več sranja. Zdaj lahko je bil kakšen feler na karterju pri barvanju. Drugače mi je pa zelo všeč @Aless ova ideja o minerlnem olju za spiranje.
@Aless sem vzel vzorec na mazdi in sicer je 1 mesec od servisa in 5000km, same dolge ture (Bosna, Bratislava, Makarska) pa bi te prosil za oceno, prilepim slikico jutri ko mine 24h
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ima dovolj, vse je super. Vseeno pa razmisljam na kaksno mlajso mazdo z manj kilometri. Imam cas cez zimo, moram nekaj nabavit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani