Skoči na vsebino
Airbag lučka
Napisano
pred 5 minutami je jonathan2 napisal:

M6, 2008, GH. 108 kW, 2.0 benz

Lučka za airbag konstantno sveti. Lučka za izklop sovoznikovega airbaga ob vžigu zasveti, ugasne za cca 1 sek in potem neprestano sveti.

Avtoelektričar ga je priklopil na računalnik.  Pokazal je, da računalnik za airbag sploh nima komunikacije. Računalnik je vzel ven in ga premeril, trdi da je procesor fuč in da bo treba zamenjat računalnik.

Tip rač.: GS1D-57K30.

 

VE kdo za rabljeno varianto? Bojda so novi dragi ko hudič.

Na e-bayu najdeš samo iz UK-a variante za 200 eur+ pa mi je malo rizično za kupit. Da ni iz kakšnega karamboliranega...

 

Hvala!

Probaj kontaktirat carhifi Lesce.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ne... Na tej aplikaciji nikakor ne najdem pravih parametrov za odkljukati.Tako je končala v predalu,ker mi je nekoristna. 

Koliko km je med posamezno regeneracijo pa lahko sam ugotovim brez tega. 

Mogoče imaš pa zaklenjeno varjanto, za pc je osnovna kjer nemoreš vsega delat potem ko licenco kupiš pa se odklenejo vse možnosti. Če bom kaj na obali vzamem zraven firscan na pc in kablu pa grema en krog 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Temu se sploh ne rece motor kaj ima vag tsi motorje. Pravi bencinar al je atmosferc ali pa ima litražo 2,5 in več s turbom. Dizel pa obvezno turbo. Tisti čunga lunga mlinčli za kavo s turbom je za lego kocke 🤣🤣🤣🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

čudno obnašanje motorja
Napisano

Pa daj napiši:

Mazda cx5

Letnik 2015

Motor: 2,2 diesel 175KM.

Idi s tem kaj si napisal na servis pa boš videl kaj bodo odkrili, vesoljsko ladjo. 

Lahko je problem v egr, šoba, saje na sesalni strani, kak senzor...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano
pred 17 minutami je sportman333 napisal:

jaz bi vzel potem mlajšo, kar si napisal moraš vložiti takoj 1k€ in tvoj čas, torej za boljši model verjetno dodaš ta vložek in imaš mlajši avto z manj kilometri? Kar mogoče jaz vidim kot oviro, da mazda 5 ni ravno za off-road v smislu prav v kakšne kampe ali brezpotja, kamor z kvazi SUV-i, ki so če ne drugega vsaj malo višji prideš...mazda 5 je bolj cestni avto.

Imas prav, se nagibam k mlajsi. Glede off road, ni v planu, bolj vikend cestna potovanja, in ce je sila prespis zadaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje  vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊). 

Ima dovolj, vse je super. Vseeno pa razmisljam na kaksno mlajso mazdo z manj kilometri. Imam cas cez zimo, moram nekaj nabavit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano

Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano

Pozdravljeni. Prosim za vaše izkušnje z mazdinim motorjem 1,8 116KM bencinar. Kako je vzdržljiv, kakšne znane napake, na kaj je potrebno pazit. In pa seveda kako nasplošno je z mazdo 5.

Hvala vsem 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je amatej napisal:

Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT.

Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k.

Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala.

 

Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta.

Glede na napotke na prvi strani, 80% je preventiva in vsak nardi kako zeli, od te preventive ti na uradnem servisu nebodo nic naredili preventivno, torej je na tebi kako in kaj. Jaz bi na 50000km na tvojem mestu menjal olje, oljni filter, naftni filter, zračmo filter, filter klime, preveril sprednje zavore, zamenjal zavorno tekočino, in menkal olje v avtomatskem menjalniku samo v karterji 4litre in filter. To je to. Podložke na injektorjih bi menjal na nekje med 80000km in 100000km takrat bi tudi preventivno sčistil sito na oljni črpalki.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Po drugi strani pa na tak nacin izves mnogo novega in spoznas kako kak deluje, tako da vredu je da se zanimas za stvari samo sekirat se nesmes 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ne še 😁

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 3 minutami je Aless napisal:

@scaniaevo ti primerjava, podatke imam za dve verziji Toyotinega olja, eno podpira novejši ILSAC GF5 standard za DI bencinarje, zato so malo znižali fosfor in zink in zato dodali molibden za zaščito pred obrabo (manj zddp-slabša zaščita pred obrabo), lahko bi še malo znižali kalcij, ampak tak je pač recept.

Ta drugo Toyotino olje pa je standardno ACEA A5/B5. 

Če ju primerjaš z Mazdinim oljem pa so dokaj podobna olja, in niso Toyotina ničkaj boljša. 

ZabToyotina olja sicer nimam podatka o HTHS viskoznosti ampak sem 99% da imajo pravtako kot Mazdino olje znižan HTHS v rangu 2,9-3.

Aja osnova-bazno golo olje je pri vseh treh HC (hydrocracked) Group3.

Tak da nobeno ni pravo sintetično olje.

Spodaj imaš še podatke v tabeli😉

IMG_20210813_205319.jpg

Super, hvala ti. Na toyoti bom kar ostal na tem olju. Na mazdi grem pa po garanciji na shell 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 3 minutami je sportman333 napisal:

Toyota je ql (auris pa sploh, je imel kolega 2.0dizla, vse prvogradnja 330k km😉, nobenih menjav keten, sklopk, itd...tista z 170km je pa sploh raketa) tudi zadnji modeli so se tudi vizualno polepšali, zadnjič sem vozil za novo camry...super lep avto, ampak kaj ko imas na voljo za hybrid jajca😉😁...sploh ne vem če je pri toyoti se na voljo samo bencinar....

Prevladujejo hybridi, v familiji imamo chr hybrida pa je kar ok, mors malo razmisljat ko vozis. Camry 2,5 hybrid mora bit uzitek, ta chr je 1,8 in mu malo zmanjka, nova verzija 2,0 mora bit boljsa pa se motor ima direktni in indirektni vbrizg kombinacija glede na stil voznje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Sishi napisal:

Toyota je bila vedno (in še vedno je) zakon :rispekt:

 

P.S. Za 3€ na liter ne menjaj olja, drži se Toyotinega. Sklopke ti verjetno tudi še ni bilo treba menjati. 

 

Veliko ljudem se toyota ne dopade niti oblikovno, tudi meni so doloceni modeli grdi, mazdini obliki ne sezejo do kolen, mi je pa zelo vsec njihova tehnologija in zelo rad jih popravljam saj je vse logicno in pa vecinoma samo redni servisi 🙂 . Olja ne menjam tudi ce pride 15€ liter. Ja prav imas sklopka je bila kot nova, ampak sem preventivno menjal ker so samo mestne voznje in skoz prestavljanje in speljevanje, ceprav sem brezveze menjal.

 

@FuManchu toyota je imela od bmwja n47 motor (ta problematicni s tezavnimi ketnami itd) toyotina oznaka je bila 1ww in 2ww. S tem da ti motorji v toyoti niso imeli niti priblizno toliko tezav saj so imeli servisni interval enkrat letno ali 15000km pri bmw je pa 2 leti ali 30000km. Drugace pa tega motorja vec ni mogoce dobit pri toyoti saj so samo bencinarji ali hibridi razen proace ki pa je tak citroen/peugeot samo znak je od toyote. 

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

@Janez007Glede na to da praviš da si imel same dolge vožnje je na avtu definitivno nekje napaka.

Malo sumim na injektorje, ker imaš na novejšem motorju pri dolgih turah preveč nafte v gorivu, možno da injektorji ščijejo in posledično dobi preveč nafte, bolj dimi, bolj zabasa dpf, in bolj zaserje olje z sajami in nafto. 

Kilometrov ima avto sicer dokaj malo (100kkm) in načeloma držijo injektorji 200kkm+, ampak vseeno bi mogoče bilo za preverit. 

 

@scania Tale vzorec iz Toyote je TOP👍

Zgleda še boljše kot od Mazde, pa čeprav je Toyota imela težje pogoje. 

Si upam trditi da bo to olje v Toyoti zdržalo 20kkm brez problema. 

Predvidevam da je v Toyoti klasični multipoint injection, ali?? 

Tako je multipoint vbrizg je mislim da je tudi to razlog za taksno stanje olja, drugače je pa to 4zz-fe star motor z zajlo za gas 😁😁 tako kot jaz rad rečem trotl ziher motor 🤣🤣🤣.   @Bini danes sem ga menjal tako da je to olje šlo ven in je že novo not. Zadnje dve leti se dela okoli 8000km na leto , prej pa se je okoli 5000km ali manj. Olje je pa striktno menjano enkrat letno kr km ne dosežemo. Vsak drugi servis se pa menja še zavorno tekočino, svečke, zračni in klima filter, na 70000km sem preventivno sklopko menjal ker se vozi samo po mestu in kratke razdalhe, tako da je avto v nuli. Sem ga dal pred pol leta na avto net za 4000€ kr sma htela hibrida nabavit pa ni blo zanimanja, tako da ostaja pri bajti do konca 🙂

 @Aless hvala za analizo. Bi pa te prosil če imaš možnost primerjat mazdino original olje 5w30 in toyotino 5w30. Cenovno je toyotino kar "drago" okoli 10€ liter glede na mazdino 7€ liter, pa me res zanima kakšne so razlike. Hvala.

 

Evo pa še slikica, ni mazda je pa japonska sestrična spolirana Auris 🙂

 

20210803_113420.jpg

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Še en vzorec od našega avta in sicer od toyote auris 2008 1,4 bencinar, trenutno prevozenih 90000km, olje (olje original toyota 5w30) na vzorcu je pa preživelo 8000km oziroma 11mesecev od zadnjega servisa. Vožnje so samo kratke/mestne.

Moja ocena olja:

Področje 1=2/3

Področje 2=3

Voda=1

Gorivo=1

Izračuni:

KWD-1=0,75

KWD-2=2

KMV=0,75

Glede na vzorec bi ocenil olje kot zelo dobro in da še ima kar nekaj rezerve. Za strokovno mnenje pa te prosim @Aless kaj menis?

 

20210813_071612.jpg

20210813_071625.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.